20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supertilbud på ny hjemmedrakt 2013/14 (med trykk?)  (Lest 5916 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Supertilbud på ny hjemmedrakt 2013/14 (med trykk?)
« på: 13. Aug. 2013, 17:05 »
Hei,

Jeg fant ikke noe info angående dette, ellers har jeg bare vært for lat til å kunne søke meg fram til det.
Sikkert også et spørsmål som har blitt besvart før, men jeg drister meg til å spørre en gang til.

Er det noen mulighet til å få med trykk bak (nummer og navn) for det supre medlemstilbudet på hjemmedrakten 2013/14?

Eller er det til nærmeste fotballshop ved første anledning for å trykke på originalt trykk (hvis de har inne på lager).

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Supertilbud på ny hjemmedrakt 2013/14 (med trykk?)
« Svar #1 på: 13. Aug. 2013, 22:57 »
Hei Nemo,

Beklager, men dette er dessverre ikke noe vi tilbyr denne gangen. Hadde vi gjort det, så hadde bestillingen hos Puma bli langt mer detaljert og vi kunne ikke tilbudt drakten til den prisen som vi gjør. Men jeg håper likevel du vil benytte deg av drakttilbudet vårt, selv om vi ikke kan levere med navn og nummer.


//Audun, leder i TAN
Keep calm and put Shola on.

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Supertilbud på ny hjemmedrakt 2013/14 (med trykk?)
« Svar #2 på: 13. Aug. 2013, 23:51 »
Hvordan ble det med de members draktene vi brukte mot Braga? Ha dere tilgang på de? :)

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Sv: Supertilbud på ny hjemmedrakt 2013/14 (med trykk?)
« Svar #3 på: 14. Aug. 2013, 10:05 »
Hei Nemo,

Beklager, men dette er dessverre ikke noe vi tilbyr denne gangen. Hadde vi gjort det, så hadde bestillingen hos Puma bli langt mer detaljert og vi kunne ikke tilbudt drakten til den prisen som vi gjør. Men jeg håper likevel du vil benytte deg av drakttilbudet vårt, selv om vi ikke kan levere med navn og nummer.


//Audun, leder i TAN

Det var det jeg også tenkte.
Men greit å spørre ihvertfall. ::)

Joda, skal nok benytte meg av det drakttilbudet.
Bor i Oslo, så skal høre med Fotballshop på Oslo City når de får inn originale trykk så jeg kan få printet inn trykk hos dem senere.

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Supertilbud på ny hjemmedrakt 2013/14 (med trykk?)
« Svar #4 på: 14. Aug. 2013, 10:47 »
Hvordan ble det med de members draktene vi brukte mot Braga? Ha dere tilgang på de? :)

Skal snakke med Puma i dag :)


//Audun, leder i TAN
Keep calm and put Shola on.

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Supertilbud på ny hjemmedrakt 2013/14 (med trykk?)
« Svar #5 på: 26. Aug. 2013, 11:00 »
Fikk du svar? :)

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Supertilbud på ny hjemmedrakt 2013/14 (med trykk?)
« Svar #6 på: 27. Aug. 2013, 12:42 »
Fikk du svar? :)

Hei Anders,

Snakket med Puma for 10 minutter siden. Per nå er ikke drakten tilgjengelig utenfor England. Den ble trykket opp i et veldig begrenset antall, og de holder på den til sitt marked der. Men ifølge sjefen i Puma Norge hender det at de forventer et større salg enn det de faktisk får, sånn at det blir igjen et restlager på enkelte produkter. Så jeg kommer til å forhøre meg igjen om et par måneder for å sjekke om det er lettere da.

Når det gjelder hjemmedrakten kommer denne på lager i Sverige 5. september, og vi vil prøve alt vi kan for å få sendt den ut til folk 10. september.


//Audun
Keep calm and put Shola on.