20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor er de nå?  (Lest 171428 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #255 på: 06. Aug. 2010, 02:17 »
Men så spilte jo ikke G'uivarch heller så mye etter overgangen til oss, gjorde han vel? :P


...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #256 på: 06. Aug. 2010, 03:15 »
Ke?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #257 på: 06. Aug. 2010, 12:01 »
My bad - Guivarc'h....
Det var en tørr vittighet forresten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #258 på: 06. Aug. 2010, 14:10 »
Hehe...Var ikke det jeg mente.
Bare lurte på hvor han passet inn i samtalen, bortsett fra at han var fransk. Ikke akkurat som om han noensinne var i nærheten av å være fast på landslaget over en lengre periode.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #259 på: 06. Aug. 2010, 14:44 »
Han starta 5 kamper i VM for Frankrike da! Så han var jo strengt tatt i større grad enn Robert nær landslaget, som vel kun har 1 kamp eller noe slikt? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #260 på: 06. Aug. 2010, 14:56 »
David Ginola ble syndebukk og fikk skylda for at Frankrike ikke kvalifiserte seg til VM-94, da han på slutten av en kamp rotet vekk ballen, motstanderen scoret...og vips så kom ikke Frankrike til VM.

Laurent Robert var rett og slett hakket bak de som spilte på den tiden. Frankrike var dessverre for Robert et av verdens beste landslag den tiden han var her, og de hadde bedre spillere i hans posisjon(Pires, Wiltord etc.)

Så jeg kan ikke være med på den konklusjonen din om at franske spillere er omtrent bannlyst..du har kun trekt frem et knippe som av forskjellige årsaker ikke fikk spilltetid for frankrike.
Jeg tror ikke du har skjønt poenget mitt. Jeg har ingen problemer med å se at Robert ikke var god nok, og jeg vet hvorfor Ginola forsvant. Poenget var uansett at så og si ingen franske Newcastle-spillere har spilt landslagsfotball den tida de var her, og at det en periode føltes som at franske spillere i PL var omtrent bannlyst fra landslaget. Men da hadde jeg selvsagt glemt av Wenger og Arsenal. Det var jo der de var alle sammen.

Synes uansett det er ganske mange franske spillere i PL generelt som så og si aldri har spilt en landskamp. Guivarc´h var forøvrig skadet i forkant av VM 98, kom hit med skade, og var skadet mens han var her. Og spilte knapt nok en kamp. Men jammen scoret han ikke et mål han også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #261 på: 06. Aug. 2010, 15:07 »
Han spilte jo i VM da, spilte fra start i både finalen, semien, kvarten og åpningskampen - samt at han kom inn som innbytter i tre andre kamper.. Uten å gålle da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #262 på: 06. Aug. 2010, 15:16 »
Spilte han så mye? Synes bare huske at han satt på benken og kom inn i en eller to kamper, jeg. Hmmm. Jaja, det er jo 12 år siden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #263 på: 06. Aug. 2010, 15:27 »
Han spilte faktisk så mye. Sjukt nok!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #264 på: 06. Aug. 2010, 15:40 »
Han var toppscorer i Fransk serie det året(hvis jeg husker riktig..), så det er ikke så sjokkerende at han ble satset på... Dugarry ble også brukt en del, mens Henry spilte venstrekant. Trezeguet var med i troppen, men var fortsatt veldig ung. Anelka var enda yngre, og ikke med. Men falt igjennom gjorde ihvertfall Guivarch....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #265 på: 06. Aug. 2010, 15:48 »
Er det mulig at Guivarc´h ble skadet i finalen? Kan det være noe der?
Guivarc´h var flere ganger toppscorer i Frankrike, for Auxerre. Men på internasjonalt nivå og i PL falt han gjennom.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #266 på: 06. Aug. 2010, 16:05 »
Ser forresten nå at Daily Mail i oktober i fjor kåret de 50 dårligste spissene i Premier League, med Guivarc'h på toppen. Selv forsvarer han seg med at han ble behandlet på verst tenkelig måte av Ruud Gullit. Og det er det vel ingen som tviler på. Den mannen burde aldri i verden vært manager.

Men jeg vil tro at det til syvende og sist var han som ikke var god nok.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #267 på: 06. Aug. 2010, 17:05 »
Behandla så dårleg at han vart funnen gråtande på ein parkeringsplass. Guivarc'h var aldri god nok for oss, men Ruud Gullit skulle ikkje ha fått lov å trene folk på puttenivå ein gong. Elena Marcelino FTW.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #268 på: 06. Aug. 2010, 22:50 »
Ble han seriøst funnet gråtende på en parkeringsplass?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #269 på: 27. Aug. 2010, 17:21 »
http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/owen-hisser-paa-seg-unitedfansen-3274494.html

Hvis dette stemmer, mener jeg det er småbarnslig av ManUtd-fansen! Carragher og Owen er vel gode venner, som har lang fartstid sammen i Liverpool og på det engelske landslaget.
Selvfølgelig bør Owen få spille denne kampen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒