20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Belfrys 10/11-07!!!  (Lest 5437 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Karl

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 20
    • Vis profil
Sv: Belfrys 10/11-07!!!
« Svar #15 på: 04. Jan. 2008, 12:06 »
De begynner å miste litt troen på oss på Belfry, lurer på om det er mange som ikke gidder å komme nå når vi taper. Var på City-kampen på onsdag, og vi var respektable (ca) 15 supportere. Men siden det hadde vært så få av oss i det siste måtte vi sitte på Pool-rommet (greit nok, men ikke helt det samme som ved baren), mens de (igjen, ca) 10 Liverpool/Wigan-supporterne fikk hovedskjermen (de har vært flere enn oss i det siste).

Selv om alle hadde vært like opptatt som meg (kone, barn (ettåring) og master-oppgave), og møtt like uregelmessig, så skulle vi greid 20 supportere på hver kamp. Siden jeg vet (av erfaring) at mange ikke er så opptatt, så burde det vært flere.

Oppmøte ER bedre enn for et par år siden, men burde vært mye større. Kanskje vi også kan få spredt det glade budskap (om at CW er en klovn og en svindler) via flyers til flere, om det blir videre kjent at vi møtes der (og mange andre steder, håper jeg).

Nyttårsforsettet til oss alle bør være todelt: Møt opp på kampene, og bekjemp CW med alle (lovlige) midler.

AK: neste gang du er på TV, nevn at vi møtes på Belfry (da får du sikkert gratis drikke ut året ;) og at CW er en svindler. Håper dessuten at vi sees på Belfry snart (Barry er vanligvis tidlig ute, få ham til å sperre av parkeringen til deg  ;D

Lykke til på søndag!
"There will be a handful of teams unbeaten so far this season in the Premier League on Saturday night and we will be one of them.” Kevin Keegan, 15.august 2008

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Belfrys 10/11-07!!!
« Svar #16 på: 04. Jan. 2008, 12:25 »
Har vel litt med at alle oslo beboere som er studenter muligens er reist hjem i jula, det har jeg hvertfall.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Belfrys 10/11-07!!!
« Svar #17 på: 04. Jan. 2008, 19:27 »
Det gjelder meg også, selv om jeg var der mot City.

AK84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 470
    • Vis profil
Sv: Belfrys 10/11-07!!!
« Svar #18 på: 04. Jan. 2008, 21:25 »
AK: neste gang du er på TV, nevn at vi møtes på Belfry (da får du sikkert gratis drikke ut året ;) og at CW er en svindler. Håper dessuten at vi sees på Belfry snart (Barry er vanligvis tidlig ute, få ham til å sperre av parkeringen til deg  ;DLykke til på søndag!

Eg har ikke vært på mange kampr på Belfry denne sesongen. En av de er at eg har begynt å jobbe, men må uansett bli flinkere til å ta meg tid til å ta en tur. Eg kommer nok ikke på TV igjen så lenge CW er sjef for supporterklubben... Men det eg kan gjøre noe med er i alle fall å fortelle at CW er en j*** dritt til folk eg treffer og sist men ikke minst møte opp på Belfry når det er kamp.

Karl

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 20
    • Vis profil
Sv: Belfrys 10/11-07!!!
« Svar #19 på: 18. Jan. 2008, 08:07 »
Vi burde fylle pubbene våre (Belfry, Three Lions, Champion etc. husker ikke resten) på lørdag, det er tross alt første kampen i "King Kev's third coming" :)

Kan bli en underholdende seier (optimist, jeg? Nei, jeg er realist)!

Sees kanskje på Belfry (om sykt barn tillater det)''Karl
« Siste redigering: 18. Jan. 2008, 08:13 av Karl »
"There will be a handful of teams unbeaten so far this season in the Premier League on Saturday night and we will be one of them.” Kevin Keegan, 15.august 2008

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Belfrys 10/11-07!!!
« Svar #20 på: 18. Jan. 2008, 20:40 »
Jeg håper så mange "trøndere" som mulig leser dette:

THREE LIONS I MORGEN, LØRDAG 19. JANUAR 2008, KLOKKEN 18.10.
BE THERE!!!

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

borbis

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 461
    • Vis profil
Sv: Belfrys 10/11-07!!!
« Svar #21 på: 18. Jan. 2008, 22:24 »
Jeg stiller!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

“It wasn’t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.”