20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness må ikke gå enda  (Lest 7164 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

tfranche

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 8
    • Vis profil
Souness må ikke gå enda
« på: 13. Sep. 2005, 09:58 »
Hei

La meg først si at jeg aldri har vært noen tilhenger av Souness. Souness var etter min mening noe av det værste som skje oss, men når styret gir han enorme sum med penger til styrking av laget så må de la mannen få sjansen til å lykkes. La mannen styre ut denne sesongen og spark han hvis vi ikke får UEFA. Hvis man sammenligner spiller for spiller mot laget Robson hadde så er vi etter min mening faktisk sterkere per i dag når hele laget er "fit".  Souness skal ha kreditt for å ha hentet kvalitetsspillere. Husk at Moore kom gratis med mye erfaring. Hvis vi ser på spiller som ikke leverer så føler jeg at Carr skuffer gang på gang. Han har store svaktheter bakover på banen. Mest positiv er Parker. Han er et røverkjøp.

Noen kommentarer?
ordon Gekko

djmattis

  • Gjest
Souness må ikke gå enda
« Svar #1 på: 13. Sep. 2005, 11:59 »
min kommentar er at dette er din förste kommentar...
og du sier at vi skal beholde den mest hatede mannen i Newcastles forening..
jeg tror du kommer til å möte stor motstand her.
souness ödlegger klubben våres.
han må ut.

enklere kunne ejg ikke sagt det

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Souness må ikke gå enda
« Svar #2 på: 13. Sep. 2005, 14:11 »
Jeg er mer enig med tfranche,,,,Gi Souness sjansen ut sesongen..

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Souness må ikke gå enda
« Svar #3 på: 13. Sep. 2005, 15:11 »
Det skal vel også godt gjøres å få hele laget "fit for fight", det har jo florert med hamstring skader etter at Souness' trenerteam kom inn....

Jeg er ikke helt fan av å sparke manageren helt enda...vi har hatt utrolig med uflaks di første kampene med skader og feilaktige kort. Tabbene et resultat av liten selvtillit tror jeg, og når vi begynner å vinne kamper tror jeg trenden vil snu. Vi så jo i fjor etter nyttår da vi vant alle kampene vi spilte...skal ikke feie all suksess under teppet heller.

Men helt klart, dersom han får fortsette, så bør det pinadø begynne å skje noe snart, og dersom vi fremdeles taper poeng på hjemmebane mot antatt svakere motstand med toppet lag, da begynner jeg å lure. Og dersom vi fremdeles ligger på nedre halvdel av tabellen til sommern, da er det bare en ting å gjøre, å det er å gi mannen fyken!

Jeg er litt vaklende i mitt synspunkt på dette her egentlig...jeg liker ikke å bytte trener i hytt å pine, men likevel kan tiden hans snart være over uansett hva vi mener. Jeg synes vertfall vi skal støtte laget i denne harde tiden, som jeg vet alle gjør, det kommer til å snu. Vi er Newcastle for helvete, vi er et storlag!

Men at det var en feil å ansette Souness i det hele tatt, det er jeg ganske sikker på, og for å avslutte, så er jeg 65-35 i favør av å la ham fortsette ut sesongen. Det er sikkert ikke lett når halve laget er skadet etter hver kamp og stadige omrokeringer må gjøres!


Bjørn - vaglende
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Souness må ikke gå enda
« Svar #4 på: 13. Sep. 2005, 17:31 »
Vi har ikke råd til å la Souness sitte ut sesongen. Ja, vi har hatt litt uflaks og fått feilaktige rødkort og sånn og sånn, men sånn all over så har spillet og innsatsen vært altfor dårlig. Vi kan ikke bare skylde på skader, for laget som har spilt har likevel vært mer enn godt nok til å levere mye bedre resultater enn vi har hatt.
Souness har mistet grepet på laget, og det er lite som tyder på at han skal greie å få det igjen. Vi trenger nye ideer, et fast utviklet spillemønster og en manager som vet å forlange MAKS og ingenting annet. Vi trenger en mann som kan utfordre klubben også på fitness-biten. Der er det store mangler. Få inn en ny fitness-trener, og en ny manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Souness må ikke gå enda
« Svar #5 på: 13. Sep. 2005, 18:28 »
halla, også en ny mann ombord, gleder meg til å diskutere Newcastle med andre dedikerte fans.
Uansett er Souness ett av temaene jeg er mest opptatt av. Etter min mening var han (som sagt tidligere i denne tråden) noe av det verste som kunne skjedd oss. Men nå har han fått MANGE penger å kjøpe for, og jeg tror vi må innse at han har gjort noen gode kjøp. Vi har ikke råd til å la ham sitte ut sesongen hvis vi ikke snart ser en radikal forandring, men gi ham noen kamper nå etter at Owen kom, så får vi se  hva som skjer....

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Souness må ikke gå enda
« Svar #6 på: 13. Sep. 2005, 19:33 »
Våkn opp folkens!

Skal vi gi ham nok en sesong han kan spolere? Selv en spedalsk teppebanker klarer å registrere at Souness er komplett udugelig som manager. Han har ikke oppnådd noe som helst som manager, bortsett fra et sterkt opprykk med Blackburn, samt noen cuptroféer og et enkelt ligamesterskap med svært gode lag.

Han evner ikke å snu kamper.
Han evner ikke å gjøre de riktige byttene.
Han evner ikke å integrere et spillemønster, noe som fører til et planløst og grått spill.
Han evner ikke å se at udugelige Faye i beste fall hadde forsvart en plass på Chesterfield.
Han evner f*** ikke en dritt, bortsett fra å kjøpe spillere.

0-2-3 og 1-7 i målforskjell på 5 kamper, hvor blant annet skrøpelige lag som Bolton, West Ham og Fulham har vært motstander. Jeg gremmes!

Get rid of him!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Souness må ikke gå enda
« Svar #7 på: 14. Sep. 2005, 09:26 »
Gullit er en gud i forhold te Souness, og det sier litt. SPARK SOUNESS PÅ HUE UT AV VÅR VAKRE KLUBB!
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

DanMan

  • Gjest
Souness må ikke gå enda
« Svar #8 på: 14. Sep. 2005, 09:32 »
Det er det latterligste som har blitt sagt på lenge! Gullit, en gud i forhold?? Gimme a break! LA gå, jeg skjønner poenget og ønsket ditt om å fjerne Souey, men la oss i allefall PRØVE å være sklige og ærlige med oss selv.

Husker du squaden Gullit etterlot seg? Mål den opp mot squaden Souey etterlater seg (dersom det skjer før januar). Ikke kom og si at den første er best, da dette er reinspikka løgn!  :lol:

Resultatene var vel heller ikke så altfor mye bedre under nederlenderen?

Mr. Rasmussen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 91
    • Vis profil
Souness må ikke gå enda
« Svar #9 på: 14. Sep. 2005, 12:10 »
Veldig enig der DanMan. Det var å gå litt over grensen !

Trenger vel ikke si så mye o hva Souey har fått til å klubben vår. Det har vist seg gjennom resultatene, og de er ikke gode. En manager skal vel sees ut fra de resultatene han gir. Og det Souey har gitt oss, er Laaaangt fra godt nok.

Jaja, greit nok med alle skader/susp. men ta for eksempel 1-1 resultatet mot Fulham som sliter i PL for tiden. Vi klarte så vidt å dra der i fra med 1p i lomma. IKKE GODT NOK!

MEN, skal vi sparke Souey håper jeg på at Sheperd hadde hatt en ny manager klar.
Kanskje vi kan la Shearer ta over roret ca.midt i sesongen?! elr hva?`


David - Soucky!
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Taveren

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Souness må ikke gå enda
« Svar #10 på: 14. Sep. 2005, 12:46 »
Enig med mange her, resultatene teller. Og dei er altfor dårlege. Men det er når vi ser BAK resultata at vi ser kor gale det eigentleg er. Lista til Nordin er heilt riktig. Og ein kan legge til hans komplette mangel på evne til å gje gutta sjølvtillit. Shearer, Parker m.fleire har sagt korleis sjølvtillitten er "on an all-time-low" og det er det manageren sin jobb å hjelpe til å snu. Han greier jo verken å motivere eller å leda kampar. Souness må gå.

Om Fat Fred skulle sparke han no snart trur eg (desverre) den næraste løysinga vil vere O'Bleary...

DanMan

  • Gjest
Souness må ikke gå enda
« Svar #11 på: 14. Sep. 2005, 13:13 »
Sitat fra: "Taveren"
Om Fat Fred skulle sparke han no snart trur eg (desverre) den næraste løysinga vil vere O'Bleary...


Nettopp! Og er nå det et så mye bedre alternativ som mange her inne har gitt uttrykk for?? Han kjøper (unnskyld uttrykket) mye skrot, og laget går ikke særlig bra (0-4 anyone?). Heller Souness sier nå jeg.

plebbster

  • Gjest
Souness må ikke gå enda
« Svar #12 på: 14. Sep. 2005, 14:14 »
Jeg tror ikke Souness er den eneste manageren som kan få noe ut av spillerne han har kjøpt bare fordi det er han som har kjøpt de. Nei, nå må vi få en mann til roret som klarer å utnytte ressursene og spillerne her i Newcastle.

tfranche

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 8
    • Vis profil
Ikke misforstå folkens
« Svar #13 på: 14. Sep. 2005, 14:18 »
Hei Folkens.

Jeg er enig i mesteparten av det dere skriver. Mitt poeng er at vi ikke kan gi 50 mill pund i "spending Power" til en manager og så kvitt oss med fyren. La han stå til ansvar for sine handlinger. Problemet vårt er vel også "hvem skal overta". Souness har aldri vært noen suksess i andre klubber men en ting skal fyren ha. Han har ordnet opp i en del disiplinære problemer som var en stor irritasjon blant innbyggerne i Newcastle.  Når det gjelder skader så har vi alltid ligget i toppen. Jeg setter et stort spørsmålstegn ved hele det medisinske appartet i klubben samt treningsfasilitetene. Jeg mener Souness og resten av laget bør dra til sydligere breddgrader så fort laget har mer enn 7 dager til neste kamp for på denne måten få bedre treningsfasiliteter og habilitering av spillere.

Vi må vel være enig at de spillere Souness har skaffet er klassespillere. Moore er en ingen klassespiller men vi fikk en erfaren spiller gratis.
Emre er klassespiller. Owen det samme. Parker er trolig den beste defensive midtbanespilleren i i England (inkl Maekele). Solano kjenner vi alle som en stabil høyre ving og klart bedre en ambrose.

Souness burde muligens ha vært sports director med ansvar for innkjøp men intet annet.

Forsatt god dag

Tfranche
ordon Gekko

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Souness må ikke gå enda
« Svar #14 på: 14. Sep. 2005, 17:23 »
Jeg har jo lenge lufta den ideen du avslutter innlegget ditt med.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida