20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!  (Lest 92113 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SverreS

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #45 på: 08. Mai 2006, 21:00 »
Jeg var i Newcastle nå i helgen og så på Newcastle-Chelsea. Jeg sov tre netter på Travelodge Newcastle Central som ligger i Forster Street, like ved havneområdet Quayside. Hotellet ligger 7-8 minutters gange fra nærmeste metro-stasjon Manors, og drøyt 10 minutters gange fra Monument som ligger midt i sentrum. Fra Monument tar det bare 5-6 minutter å spasere videre til St. James Park.

Jeg er forholdsvis fornøyd med dette hotellet, som tydeligvis er en stor kjede i England. Det var et ganske enkelt, men stort hotell, og rommene var absolutt bra. Et lite minus var at det var lytt i gangene, og litt bråk om nettene med folk som kom hjem fra byen osv...

Jeg betalte 27.5 pund natta (frokost ikke inkludert), og det må vel være ganske bra for et såpass sentralt plassert hotell tror jeg.

www.travelodge.co/uk er det mulig å bestille rom via nettet. De har hoteller mange steder, men dette het som sagt Newcastle Central.

Vil også benytte sjansen til å takke de på newutd.com (Nordin) for at de var behjelpelige med å skaffe billetter:D Det var utrolig gøy å se Newcastle banke Chelsea i siste seriekamp, og i tillegg få se hele St. James hylle Alan Shearer!

SverreS

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #46 på: 08. Mai 2006, 21:04 »
www.travelodge.co.uk/ skulle adressen være:)

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #47 på: 09. Mai 2006, 18:22 »
Hjertelig velkommen til forumet SverreS! Så gøy at du fikk den opplevelsen på St. James' Park. En tur jeg tipper absolutt var verdt pengene! ;)
Sikkert ville tilstander der da 7.-plassen var sikret!

SverreS

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #48 på: 18. Mai 2006, 12:32 »
Takk for det:) Det var helt konge rett og slett! I høyeste grad verdt pengene! Så godt som hele stadion var igjen sikkert en halvtime etter kampslutt, mens spillere og ledere tok en runde for å takke fansen.  Til slutt laget de en "tunnel" for Shearer når han gikk ut av gressteppet. Jag kan bare tenke meg hvordan de hyllet Shearer under testimonialen, hadde vært utrolig gøy å se.

Men det som er sikkert er hvertfall at jeg kommer til å dra mange ganger tilbake dit:)

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #49 på: 23. Juni 2006, 23:40 »
Har tenkt og reise bort og se kampen mot Middelsbrough 3 mars. Har funnet flybilletter og leter etter et greit hotell og bo på. Er det noen som har noen anbefalinger? Vil helst slippe og betale mer enn 850kr for hver natt (blir to stykker, så ikke 850kr pr pers.).

Har sett litt på dette hotellet. Er det noen som har noen erfaringer med det?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #50 på: 23. Juni 2006, 23:46 »
Sitat fra: "Håvard"
Har sett litt på dette hotellet. Er det noen som har noen erfaringer med det?


Ikke annet enn at jeg har gått forbi det. Men det så jo fint ut. Kanskje jeg velger det neste gang. Kom gjerne med en test av hotellet om du velger det.
Toon, Toon,
Black and white army

Zidd

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 48
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #51 på: 25. Juli 2006, 13:43 »
Sitat fra: "SverreS"
Jeg var i Newcastle nå i helgen og så på Newcastle-Chelsea. Jeg sov tre netter på Travelodge Newcastle Central som ligger i Forster Street, like ved havneområdet Quayside. Hotellet ligger 7-8 minutters gange fra nærmeste metro-stasjon Manors, og drøyt 10 minutters gange fra Monument som ligger midt i sentrum. Fra Monument tar det bare 5-6 minutter å spasere videre til St. James Park.

Jeg er forholdsvis fornøyd med dette hotellet, som tydeligvis er en stor kjede i England. Det var et ganske enkelt, men stort hotell, og rommene var absolutt bra. Et lite minus var at det var lytt i gangene, og litt bråk om nettene med folk som kom hjem fra byen osv...

Jeg betalte 27.5 pund natta (frokost ikke inkludert), og det må vel være ganske bra for et såpass sentralt plassert hotell tror jeg.

www.travelodge.co/uk er det mulig å bestille rom via nettet. De har hoteller mange steder, men dette het som sagt Newcastle Central.

Vil også benytte sjansen til å takke de på newutd.com (Nordin) for at de var behjelpelige med å skaffe billetter:D Det var utrolig gøy å se Newcastle banke Chelsea i siste seriekamp, og i tillegg få se hele St. James hylle Alan Shearer!


Åssen var inredninga osv.? Har regna litt på det og har funnet ut at jeg kan få en tur, 3 dagers opphold og billetter til st. james' for noe i overkant av 1000 spenn per pers. Og da er det jo sånn at til og med jeg har råd, hehe.
Selvfølgelig eks. mat osv. da, men regner med at det ikke kan væra ALTFOR dyrt ;)

SverreS

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #52 på: 25. Juli 2006, 16:50 »
Innredninga var helt ok. Det var enkelt, men hvis du ikke er veldig kresen så er det ikke noe problem. Rent og pent var det også. Det er jo masse forskjellige frokost-barer ved Monument, så anbefaler deg å spise andre steder enn på hotellet (prøvde det ikke selv, men tror det var dyrt).

Prøver å dra til Newcastle minst en tur i år også, sjansene er store for at jeg velger det samme hotellet igjen. Det største problemet synes jeg var at det var såpass lytt, men hvis du ikke er veldig avhengig av at det er dønn stille på natten, så går det bra:)

Zidd

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 48
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #53 på: 25. Juli 2006, 18:38 »
Hehe, nah er nok ikke så altfor kresen. Vokste opp på hedmarken så er vant med litt fylleramling og flaskeknusing osv på nettene :p
Blir nok en tur på meg en gang på nyåret. Litt opptatt det første halvåret så får se.

SverreS

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #54 på: 26. Juli 2006, 09:35 »
Da er det jo greit da:)

lobster

  • Gjest
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #55 på: 08. Aug. 2006, 01:53 »
Jeg skal til Newcastle for å se kampen mot Bolton 15. oktober. Har vært der 4 ganger før, men denne gangen skal jeg dra sammen med dama (hun er også fotballinteressert). Lurte på om noen har noen tips til hva man kan gjøre i byen utenom kamp og pub.

Er åpen for alle forslag  :)

Har forøvrig bestilt rom på Quality Hotel. Noen som har erfaringer med det?

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #56 på: 08. Aug. 2006, 16:04 »
Om dama di er glad i å shoppe, finnes det store muligheter. Ellers er det jo en del dere kan kikke på ved elva. Koselige steder ved Quayside. Og på andre sida av elva kan det jo hende dere kan finne en konsert. Og du bør jo være litt romantisk over Millenium Bridge.

Fortell gjerne om hotellet når du kommer tilbake.
Toon, Toon,
Black and white army

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #57 på: 08. Aug. 2006, 16:16 »
Et annet shopping-tips er Metro-center. Det største kjøpesenteret i Europa. Elden Square i sentrum er heller ikke dumt.

Jeg var på Metro-center en gang jeg var i Newcastle, og så fant jeg nesten ikke veien ut og alt var bare rot. Etterpå så fant jeg ut at jeg bare hadde vært i en liten del av det...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

lobster

  • Gjest
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #58 på: 08. Aug. 2006, 17:11 »
Takk for tipsene!

Jeg lover jeg skal gi tilbakemelding angående hotellet.
Er det noen flere som har tenkt seg over til kampen mot Bolton?

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #59 på: 08. Okt. 2006, 17:17 »
Hvordan skaffet du billetter , Lobster?