20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Europa League  (Lest 48358 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #15 på: 01. Juli 2011, 13:17 »
Tror allikevel Rekdal vil prøve komme seg til Europa. Og åpenbart er vel saken enkel, spesielt for TIL. De trenger sårt alle penga de kan få til en anstrengt økonomi - så å ikke satse på E-cup vil være like dumt som resten av administrasjonen i den klubben i flere år har virket til å være.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #16 på: 01. Juli 2011, 14:35 »
Brann og RBK er de to andre.

Hehe, de siste par gangene vi har vært med har vi virkelig satset, men starten av Mjelde-perioden var preget av at vi stilte med en blanding av vårt B-lag og juniorlag, med påfølgende nederlag mot et svensk førstedivisjonslag og et jalla-lag fra en eller annen kebab-nasjon. Men det er vel uansett norsk tradisjon å ryke ut mot grusomt dårlige lag. Listen er lang, og jeg kan faktisk ikke komme på et eneste "fast" norsk eurocup-lag som ikke har gått på minst én megasmell.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #17 på: 01. Juli 2011, 15:04 »
Hadde vi bare ikke røket mot Quarabak...

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Europa League
« Svar #18 på: 01. Juli 2011, 15:04 »
Listen er lang, og jeg kan faktisk ikke komme på et eneste "fast" norsk eurocup-lag som ikke har gått på minst én megasmell.

Jeg kan :) På 27 kamper i Europa har Tromsø ennå ikke gått på en skikkelig megasmell. Vil si at Tromsø er et relativt fast europacuplag, i norsk målestokk i hvert fall.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #19 på: 02. Juli 2011, 01:35 »
Hadde vi bare ikke røket mot Quarabak...
Hadde vi bare gitt blanke i eventualiteter og brukt Marek Sapara i de kampene, så hadde nok situasjonen fort vært annerledes.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #20 på: 02. Juli 2011, 21:13 »
Du store allpakka. Jeg tror ikke det jeg leser. En TIL-supporter som skriver BRA norsk. Som er seriøs og ikke bruker CapsLock i tide og utide. Det mest utrolige er jo egentlig at han faktisk kan å stave, at han ikke skriver som en full sjømann. Jeg trodde faktisk ikke det var mulig.

Jaja, leser at han har journalistisk erfaring, da er det kanskje ikke like sjokkerende. Men like fullt, en ihuga TIL-supporter som skriver så bra, og som attpåtil kan heie på andre nordnorske lag, det trodde jeg virkelig ikke var mulig. Men det er mulig jeg bare har lest litt for mye på isberget.no. :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #21 på: 02. Juli 2011, 21:20 »
Listen er lang, og jeg kan faktisk ikke komme på et eneste "fast" norsk eurocup-lag som ikke har gått på minst én megasmell.

Jeg kan :) På 27 kamper i Europa har Tromsø ennå ikke gått på en skikkelig megasmell. Vil si at Tromsø er et relativt fast europacuplag, i norsk målestokk i hvert fall.

Det har du sikkert rett i. Og dere har jo oppnådd noen til tider ganske imponerende resultater i Europa i tillegg.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Europa League
« Svar #22 på: 02. Juli 2011, 21:35 »
Men det er mulig jeg bare har lest litt for mye på isberget.no. :P
Jepp, det har du :) Vær så snill, Joakim. Ikke les mer på isberget.no. Fortsett heller og les på den bloggen der.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #23 på: 05. Juli 2011, 11:46 »
Canal plus, Fjernsynskanalen har sikret seg eksklusive rettigheter til å vise europaligaen i fotball fra 2012/13-sesongen.

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10096552
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #24 på: 22. Juli 2011, 00:33 »
Listen er lang, og jeg kan faktisk ikke komme på et eneste "fast" norsk eurocup-lag som ikke har gått på minst én megasmell.

Jeg kan :) På 27 kamper i Europa har Tromsø ennå ikke gått på en skikkelig megasmell. Vil si at Tromsø er et relativt fast europacuplag, i norsk målestokk i hvert fall.

Jeg hørte nettopp om Europa League-resultatene i dag, og nå kan vi vel si at denne situasjonen har forandret seg. :p

Forøvrig imponerende av Aafk å gå videre mot Ferencvaros.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Europa League
« Svar #25 på: 22. Juli 2011, 11:49 »
Ja, huff. Kampen i går var helt for jævlig. TIL spilte en RÆVVA kamp, og liker ikke at f.eks. Björk, som hadde en elendig kamp, skal begynne å klage på dommeren i etterkant. TIL har bare seg selv å takke, selv om vi jo selvfølgelig hadde mye uflaks i går.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #26 på: 28. Juli 2011, 22:19 »
RBK med middels prestasjon i går (0-1-tap), og VIF med en helt forferdelig en i dag(0-2-tap). Ser ut til at begge "storlagene" vi har med i internasjonale cuper skal få det vanskelig på bortebane.  :P

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #27 på: 28. Juli 2011, 23:43 »
Kanskje den mest tragiske dømmingen jeg har sett i går, men det endrer ikke det faktum at vi spiller ræva. Hadde vi vunnet hadde vi ikke brydd oss om dømmingen i like stor grad.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #28 på: 28. Juli 2011, 23:55 »
Pleier normalt ikke gidde å henge meg opp i dommerprestasjoner, men her er jeg helt enig med deg, Geir. Det var virkelig slående hvor dårlig han var.

Forøvrig moro at AaFK og Godset leverer så bra resultater i dag, men jeg må innrømme at jeg fortsatt er litt apatisk etter terrorangrepene. Fotballkamper virker ganske meningsløse, selv etter det har gått en uke.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #29 på: 29. Juli 2011, 11:07 »
Fotballkamper blir ikke så viktige, men på en annen måte merker jeg at det er utrolig godt å ha noe annet å konsentrere seg om.