20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 10  (Lest 63741 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

  • Gjest
Sv: FIFA 10
« Svar #30 på: 05. Juli 2009, 14:24 »
Muligens ikke. Var ihvertfall på 07, 08 og 09.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #31 på: 05. Juli 2009, 14:53 »
Ok, de hadde jeg ikke ;)

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #32 på: 16. Juli 2009, 15:21 »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #33 på: 16. Juli 2009, 15:25 »
Det er spennende, men jeg er redd fifa utvikler seg mer og mer til å bli for avansert, og det synes jeg nesten ødelegger slike spill.
Tidligere fifa-spill har liksom folk som ikke er så forbanna glad i fotball spilt og digga, men blir det for avansert så utgår nok dette for de fleste som ikke har allverdens peiling på fotball.
Jeg synes også det er slitsomt med ALT av detaljer, synes heller de burde ha forbedra masse småfeil osv. først og fremst(forhåpentligvis har dem også gjort dette) ;)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #34 på: 16. Juli 2009, 23:05 »
De har ihvertfall meldt at de skal fjerne endel av de småfeila som irriterte på 09. Syns dette virker spennende. Direktøren har jo innrømmet at dødballene er en svakhet med spillet, og at det enda ikke kom til å være perfekt med dette spillet heller. Dette gjør vel ting alikevel endel bedre!
Jeg syns det er litt synd de ikke forbedrer grafikken litt da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #35 på: 16. Juli 2009, 23:51 »
Man kan bestemme selv hvor mye man vil sette seg inn i spillet, man kan jo bare spille en kamp for morro, men for de som spiller litt mer kanskje har bruk for denne dødball-greie. Jeg har spilt mye fifa09, og er enda ikke lei, derfor bra at det blir noen nye ting på den nye som vi storspillere kan teste ut..
Synes grafikken er super jeg, men forbedring er det alltid rom for..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #36 på: 17. Juli 2009, 13:29 »
Ja jeg har hatt spillet siden i vår, og har bare scoret på 3 frispark av sikkert 50. >:(
Alle forandringer mottas med takk. ;D

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #37 på: 17. Juli 2009, 14:54 »
Jeg har hatt fifa i over et halvt år og enda ikke scora på frispark, men jeg spilte mot en kompis her om dagen som viste meg hvordan man MÅ gjøre det foir å ha sjans.
Hakke testa det ut ennå, men det gjøres nok på søndag, for det blir nok en slapp dag med mye fifa ettersom jeg sansynligvis er rimelig fyllesjuk da :p

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #38 på: 17. Juli 2009, 15:15 »
Hold inn L1 og bruk mye kraft, men ikke så mye at den går over. "Sikt" så det nesten ser ut som den skal gå utenfor. Scorer en god del på frispark.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #39 på: 17. Juli 2009, 15:19 »
Sliter med frispark jeg også. Så man skal altså sikte "litt utaforr"?
Og ikke bruke høyrestikka heller?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #40 på: 17. Juli 2009, 15:34 »
Scorer faktisk ofte på frispark no, og eg sikter i nærmeste hjørne (ser kanskje ut som den skal gå utenfor men), så holder eg spaken opp. Funker som regel;) Ellers kan du sikte litt inn mot midten, og når du skyter så drar du spaker litt mot siden (og kanskje litt opp). Funker det og!

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #41 på: 22. Juli 2009, 10:44 »
Leste igjennom tråden og skjønte fremdeles ikke helt om CCC er med i Fifa10. Er det mulig å spille "vår" sesong der eller må man da 'editere' som noen snakket om?

Har FIFA 09, men har jo ikke akkurat hatt noe behov for å lete etter CCC, men kanskje nå? Vil jo helst spille med NUFC og da gjerne i 'virkelig' sesong. Hva med spilleroppdateringer og overganger som det er på PL i FIFA 09?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #42 på: 22. Juli 2009, 12:04 »
Leste igjennom tråden og skjønte fremdeles ikke helt om CCC er med i Fifa10. Er det mulig å spille "vår" sesong der eller må man da 'editere' som noen snakket om?

Har FIFA 09, men har jo ikke akkurat hatt noe behov for å lete etter CCC, men kanskje nå? Vil jo helst spille med NUFC og da gjerne i 'virkelig' sesong. Hva med spilleroppdateringer og overganger som det er på PL i FIFA 09?

På fifa09 er det med helt ned til league 1( league2) , en av dem hvertfall. Og CCC er der, så den kommer nok på fifa10 også
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #43 på: 22. Juli 2009, 13:21 »
Og CCC er der, så den kommer nok på fifa10 også
Yay! Takker og bukker.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #44 på: 22. Juli 2009, 17:30 »
Starta på Be a Pro, jeg nå. Det er ikke så forferdelig lett, ivaffal ikke i starten :P
Spiller på Glimt sitt reservelag, og er ikke spesielt fornøyd verken med grisespillerne jeg har på lag, eller det at jeg hele tiden må spille venstreving i stedet for spydspiss! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida