20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 09 kommer 14 November  (Lest 65882 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #300 på: 06. Feb. 2009, 09:47 »
Har starta eit game med ein kamerat. Han er Fulham eg har Wigan.

Treng tips til billige spelarar eller spelara på lån til Wigan. Helst ein stoppar og ein spiss.

Fekk faktisk kjøpt Milevkyi. Brukar han og Zaki på topp. Men i forsvar har eg kun Scharner, Boyce , Figuroa og Bramble. Kunne trengt ein til som skal spela fast. Finst det det noken røvarkjøp? :)

Fredson Nick

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 44
    • Vis profil
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #301 på: 06. Feb. 2009, 13:20 »
trener wigan selv, å kjøpte pogrebnyak for 44 mill :P  han bøtter inn mål hos meg i allefall.
Owen det største søpple du finn på en fotballbane!!  Martins<3

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #302 på: 06. Feb. 2009, 15:00 »
Har starta eit game med ein kamerat. Han er Fulham eg har Wigan.

Treng tips til billige spelarar eller spelara på lån til Wigan. Helst ein stoppar og ein spiss.

Fekk faktisk kjøpt Milevkyi. Brukar han og Zaki på topp. Men i forsvar har eg kun Scharner, Boyce , Figuroa og Bramble. Kunne trengt ein til som skal spela fast. Finst det det noken røvarkjøp? :)

Bassong :) Han er kaptein til meg. Storspiller og er fast på landslaget. Jeg fikk også han Caceres? på lån fra Barca i første sesong, sammen med van der Vaart fra Real :)

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #303 på: 06. Feb. 2009, 16:19 »
Første sesongene kan det vere lurt og låne spillere ja
Cecernes er klasse
Alexsander Song fra Arsenal er ein habil mitbane
Ferreira og Belletti fra Chelsea. Ferreira er kjekk og god gratis backup i forsvaret.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #304 på: 06. Feb. 2009, 17:17 »
Spiller med Nottingham forrest og begynner å få et ganske bra lag nå. Første sesong rykket jeg opp fra CCC. Lå og kjempet i toppen lenge, men måtte rykke opp via play off. Første sesong i PL var målet å ikke rykke ned og det greide jeg greit. Nå har jeg spilt 15 kamper av tredje sesong og ligger på en pen 2. plass med samme poengsum som Everton som leder. Hvis du skal spille over litt tid anbefaler jeg helt klart Evans fra City. Bommet på alt som var av sjanser i starten, men banker nå inn mål for meg. Får han billig siden City kjøper inn en haug av andre spisser. Kjøpte også inn Demidov for småpenger og han har også blitt stor.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #305 på: 07. Feb. 2009, 11:26 »
Reginiussen fra TIL blir god. Min beste spiller halvveis inn i 2.sesongen med Newcastle. Bedre snitt enn Caceres som er veldig bra. Ble årets kjøp for meg i 1.sesongen

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #306 på: 17. Feb. 2009, 12:37 »
Er det noen som har fått til å spille med den nyeste patchen 9.2? Funnet en crack som virker?
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #307 på: 17. Feb. 2009, 14:18 »
Er det noen som har fått til å spille med den nyeste patchen 9.2? Funnet en crack som virker?
Kjøp spillet du!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #308 på: 26. Feb. 2009, 18:48 »
Tror det er kommet ny patch nå- Steam startet i allefall oppgraderingen når jeg startet det opp. Får se når den er ferdig oppdatert hva som er nytt.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #309 på: 26. Feb. 2009, 22:44 »
Jepp, er 9.3 patch det ja. Der følger alle januar-overgangene...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

mannrmaa

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #310 på: 16. Aug. 2009, 23:13 »
Her er mitt game med Newcastle:

Sesongen 08/09

Spillere inn
Simon Vukcevic (OMS) (Sporting CP) - 67,5M
Daniel Aquino (OMV/AS) (Murcia) - 44M
Marco Pérez (SP) (Chicó FC) - 1.9M
Douglas Costa (OMVS) (Grêmio) - 34M
Vicenzo Fiorillo (KEE) (A.C Milan & Sampdoria) - 12M

Spillere ut
Nicky Butt (Fulham) - Lån + 1M
Alan Smith (Sunderland) - Lån + 6M

Endte med 2. plass i Premier League, mye takket være Vukcevics fantastiske langskudd og mange assists fra Jonas. Røk ut i Ligacupens 4. runde mot Tottenham og FA Cupen 4. runde mot Arsenal.
Etter sesongen forsvant Ashley til fordel for Ben Amoo. Jeg fikk med nød og neppe beholde jobben av den grunn at fansen sto bak meg. Sterkt savnede overgangspenger skulle vise seg å avgjøre mye i de neste sesongene!

Sesongen 09/10

Spillere inn
Shunsuke Nakamura (OMHVS) (Celtic) - Free transfer
Angel Di Maria (OMVS) (Benfica) - 87.5M
Dan Gosling (FHS/MHS) (Everton) - 77.5M
Michael Woolley (FHS/MS) (MK Dons) - 11M
Emiliano Insua (FV) (Liverpool) - 67.5M
Federico Vilar (KEE) (O. Marseille) - 40M

Spillere ut
Mark Viduka - Kontrakt utløpt
Alan Smith (Wigan) - 40M
Damien Duff (Portsmouth) - Lån + 2M
Shola Ameobi (Wigan) - 22M
Xisco (Deportivo) - 25M

Endte med 5. plass i Permier League, Ligacupen semifinale, FA Cupen 5. runde og Champions League kvartfinale hvor jeg røk ut mot Arsenal. Nakamura og Di Maria kom med mer bredde og kreativitet i midtbanen, og Vilar steppet in for en ung og uerfaren (dog god) Fiorillo.

Sesongen 10/11

Spillere inn
Vadim Demidov (FS/DM) (Rosenborg) - 27M
Hulk (SP) (Porto) - 225M
Miguel Veloso (DM) (Sporting CP) - 250M

Spillere ut
Geremi - Kontrakt utløpt
Peter Løvenkrands - Kontrakt utløpt

Verdensklasssemidtbanespilleren Veloso steppet inn som et massivt anker foran forsvaret, og midtbanen var nærmest komplett med Di Maria, Jonas, Vukcevic og Veloso. Demidov ble kjøpt inn som reserve bak Bassong og S. Taylor, men viste seg fort å prestere bedre og utvikle seg fortere og fikk dermed tilnærmet fast plass på laget. Hulk kom inn som erstatter for en alt for ujevn Martins og tilbydde stor luftkraft, noe som gjorde vingene mye mer effektive ved innlegg.
Endte opp med å vinne Premier League, semifinale i Ligacupen, 3. runde i FA Cupen og røk ut allerede i 2. utslagsrunde i EURO-cupen hvor jeg tapte hele 1-5 sammenlagt mot Fiorentina.

Sesongen 11/12

Spillere inn
Pierpaolo Paoletti (OMS) (Sampdoria & Atalanta) - 14M
Coutinho (OMS) - Free transfer
Marquinhos (SP/OMHVS) (Valencia) - 295M
Mark Ward (SP) (New ENgland) - 29M
Alex Teixeira (OMHVS/AS) (São Paulo) - 177M

Spillere ut
Habib Beye - Kontrakt utløpt
Michael Owen (Sunderland) - 38M
Ryan Taylor (Fulham) - 44M
Kevin Nolan (Fulham) - 65M
Steve Harper (West Brom) - 5.5M
David Edgar (PS St.-Germain) - 34M

En salig blanding av noen heftige overganger og noen svært lure. Coutinho, 18 år var et stortalent som viste seg å spille godt når han fikk sjansen og var mer enn habil nok til å steppe inn når det trengtes. Paoletti, 17 år, var et yndig framtidsprospekt og Mark Ward, 20 år, spilte allerede på USAs landslag og scoret mål. Marquinhos var jeg svært spent på om ville takle Premier League, men han tok den med storm og ble toppscorer første året! Teixeira gikk inn i rollen til Jonas på høyrevingen, og til slutt ble det 2. plass i Premier League, 3. runde i Ligacupen, 1. utslagsrunde i Champions League og tap i FA Cup-finalen.

Sesongen 12/13 er underveis, og jeg har kjøpt spillere som Mikael Simensen, stortalent på topp, Michäel Chrétien og Maarten Stekelenburg på free transfer, Azpilicueta for 120M og Dzagoev for 295M.

Leder premier league og er ikke slått ut pr. 3. mars  ;D
Student i Newcastle

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #311 på: 17. Aug. 2009, 00:25 »
Hehe, nice :)

Jeg kommer nok ikke til å spille mer fm til fm 10 kommer, men det gikk bra på den siste newcastle saven min. Tror jeg vant alle de første 10 kampene ^^

Artem Milevskiy og Simon Vukcevic var mine beste kjøp.
Kjøpte også Marquinhos, men han var veldig av og på til tross for de syke statsene hans.


Gleder meg til å spille med Newcastle på neste fm. Blir gøy å måtte rykke opp til PL.

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #312 på: 17. Aug. 2009, 16:51 »
Gleder meg til å spille med Newcastle på neste fm. Blir gøy å måtte rykke opp til PL.
Ja, det kan bli morsomt..

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #313 på: 17. Aug. 2009, 16:53 »
Hehe, ja, det er faktisk en av de mest positive tingene med nedrykket! Skal bli spennende med Newcastle i CCC!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 09 kommer 14 November
« Svar #314 på: 17. Aug. 2009, 17:10 »
Et godt omdømme, god juniorer, og sikkert en bra økonomi :)
Får håpe at det ikke stilles for store krav, selv om jeg nok skal klare å rykke opp på første forsøk ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒