20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wise henter Zola?  (Lest 3915 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Wise henter Zola?
« Svar #1 på: 03. Feb. 2008, 14:03 »
Husker Zola. FANTASTISK spiller, god med begge beina, og en driblefant av de sjeldne.

Men MÅ vi hente alle gamlekompisene til Wise til klubben også nå plutselig?

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Wise henter Zola?
« Svar #2 på: 04. Feb. 2008, 10:40 »
Ja, å snart kommer Vialli inn som fysioterapaut ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

AK84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 470
    • Vis profil
Sv: Wise henter Zola?
« Svar #3 på: 04. Feb. 2008, 13:35 »
Hahaha, den var god Lars Arild.... :D

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Wise henter Zola?
« Svar #4 på: 05. Feb. 2008, 02:46 »
Jøsses..Zola var en fantastisk fotballspiller men vet ikke om han kan tillføre oss noe ?

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Wise henter Zola?
« Svar #5 på: 05. Feb. 2008, 09:19 »
Tja, han er jo assist på det italienske u-21 landslaget så da har han sikkert god greie på italienske talenter og det virker jo som vi nå like å kjøpe spillere for fremtiden. Siden han også er fra italia tipper jeg han har god greie på resten av makredet der også. Tror han altså kan fungere godt som speider og det er nok også lurt å få inn folk utenifra siden KK har vært borte fra fotballen i tre år. Zola har nok mye mer oversikt over spillere fra italia enn det han har.

laddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 245
    • Vis profil
Sv: Wise henter Zola?
« Svar #6 på: 05. Feb. 2008, 11:04 »
Newcastle trenger flere som kan få inn en mer proff holdning i Newcastle. En gammel tass som Poyet har jo gjort det latterlig bra i Spurs så Zola i Newcastle er noe jeg ikke hadde klaget over. For det første må jo ting gjøres med akademiet, vi har jo bare fått ut Taylor som er god nok til å spille for Newcastle. Fatty Pattyson, Ramage og noen andre har vært innom førstelaget men alle vet jo at de er udugelige.

Klubben trengte markante spillere i strategiske posisjoner, Wise er allerede en bra nykommer. Håper på flerer som kan få hele klubben tilbake på beina. Ser ut som om det skjer en total omstrukturering av klubben, noe jeg liker.
"The first 90 minutes are the most important"

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Wise henter Zola?
« Svar #7 på: 05. Feb. 2008, 11:11 »
Newcastle trenger flere som kan få inn en mer proff holdning i Newcastle. En gammel tass som Poyet har jo gjort det latterlig bra i Spurs så Zola i Newcastle er noe jeg ikke hadde klaget over. For det første må jo ting gjøres med akademiet, vi har jo bare fått ut Taylor som er god nok til å spille for Newcastle. Fatty Pattyson, Ramage og noen andre har vært innom førstelaget men alle vet jo at de er udugelige.

Klubben trengte markante spillere i strategiske posisjoner, Wise er allerede en bra nykommer. Håper på flerer som kan få hele klubben tilbake på beina. Ser ut som om det skjer en total omstrukturering av klubben, noe jeg liker.

Heilt einig. Dette er berre positivt, og viser at ting skjer. Det ser ut som dei røskar opp rota og verkle plantar nytt. Og det trengst! Og berre kutte stammen(manager) bør dei fleste ha fått med seg at ikkje hjelpe.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Wise henter Zola?
« Svar #8 på: 05. Feb. 2008, 18:14 »
Det er jo helt tydelig at vi trengte å gjøre noe med akademiet vårt, når det fremdeles bare er Taylor som har slått gjennom av sin generasjon unggutter.
Både Chopra, Carroll, Edgar og Huntington har kommet gjennom senere, men ingen av dem har foreløpig slått til på a-laget. Patty har vært en katastrofe, og folk som Brittain, O'Brien og den gjengen der er kastet ut for lenge siden. Synes det er veldig bra at Ashley & Mort har tatt tak i det.
Er spent på hva Wise og hans menn kan tilføre oss på lang sikt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Wise henter Zola?
« Svar #9 på: 07. Feb. 2008, 22:10 »
Noe av grunnen til at de kansje ikke har slått igjennom har kansje med spilletid å gjøre ::) Ikke vet jeg.
Jeg tror med spilletid så hadde de slått igjennom, det er kansje Taylor et lysende eksempel på.

Men ja Joakim, det er viktig at det skjer noe med akademiet vårt, jeg synes det bare er utrolig bra at vi skal bli best på å hente å utvikle unge spillere. Det er måten enn skal jobbe på, erfaring mikset med ungt blod over tid, det kommer til å gjøre susen det.
« Siste redigering: 07. Feb. 2008, 22:12 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

laddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 245
    • Vis profil
Sv: Wise henter Zola?
« Svar #10 på: 07. Feb. 2008, 22:59 »
Mange av de som Joakim nevnte fikk jo mye spilletid i forrige sesong som Huntington og Carrol. Chopra spilte vel litt i 06 og.
"The first 90 minutes are the most important"

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Wise henter Zola?
« Svar #11 på: 07. Feb. 2008, 23:13 »
Joda, spilletid har de fått. Men en kan vel ikke si at de har vært heidundranes suksesser på linje med Watson, Howey og Clark for 15-20 år siden? Eller for den del, Waddle, Beardsley og Gazza på tidlig 80-tall.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon