20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Øltråden  (Lest 62377 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #135 på: 17. Juli 2008, 12:27 »
Ja, på brannstasjonen! Dimma 4. juli. Hvor var du da?

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #136 på: 17. Juli 2008, 13:55 »
Skarpskytter, STING-tropp 1, Ping kpB. Regner med at du kjenner Handegard blant annet da, som brannmann?

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #137 på: 17. Juli 2008, 14:19 »
Handegard og jeg ble veldig gode kompiser ja. :) Vi var jo 5 på hvert vaktlag som var oppå hverandre 24-7 tre uker i strekk. Vaktlag 1 på stasjonen var vel fra Ping hele gjengen. Ellers har jeg ikke hatt mye å gjøre med Ping. Var i KpB i rekrutten. Har sikkert sett deg mange ganger på leiren. Kult at det var andre "geordies" der oppe da. Kjente to Newcastlesupportere på hele leiren.

Men back to topic: Karma på Øverbygd er en plass jeg ikke kommer til å huske for drikken de tilbydde. Arctic beer var det eneste de hadde på kranene!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #138 på: 17. Juli 2008, 14:41 »
Altså. Tror ikke det var mulig å oppspore annet enn jævla Arctic på noen som helst kran i hele Indre Troms! Svingen og Joker i Bardufoss, Arctic og Pizzakjelleren oppe i Andselv - bare Arctic...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #139 på: 17. Juli 2008, 17:34 »
Handegard og jeg ble veldig gode kompiser ja. :) Vi var jo 5 på hvert vaktlag som var oppå hverandre 24-7 tre uker i strekk. Vaktlag 1 på stasjonen var vel fra Ping hele gjengen. Ellers har jeg ikke hatt mye å gjøre med Ping. Var i KpB i rekrutten. Har sikkert sett deg mange ganger på leiren. Kult at det var andre "geordies" der oppe da. Kjente to Newcastlesupportere på hele leiren.

Men back to topic: Karma på Øverbygd er en plass jeg ikke kommer til å huske for drikken de tilbydde. Arctic beer var det eneste de hadde på kranene!

Ja, kjenner flere av brannfolka, var stor rekruttering fra PingB til brannstasjonen... Karma var ikke noe bra utested i det hele tatt, og ølen bidro vel bra til det inntrykket. Var godt å kunne sitte ute i midnattssola i helgene i stedet på slutten av tjenesteåret.

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #140 på: 03. Sep. 2008, 17:51 »
øl ja,dt hørtes utroligt herlikt ud :D derfor der står ein foran meg nå ;) .....Eg drikke  YOU,lokal øl fra stavanger....men i helgen skal jeg til bergen å besøke noen kompisser, va go øl har de dr utenom carlsberg ???
Joey Barton 7

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #141 på: 03. Sep. 2008, 18:26 »
Ikke Hansa hvertfall! Satans verk.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #142 på: 14. Sep. 2008, 13:38 »
Noen som har noen bra tips for å starte opp igjen drikkinga dagen derpå med minst mulig pain? Er glad i øl, så det går jo som oftest bra, men noen ganger er det jo helt jævlig... Har prøvd med noen cider først, eller å bare hoppe rett på sprit, men har jo sine bakdeler. Mitt personlige triks, å blande litt fanta/urge i de to første pilsa  ;D gjør jo at det glir lettere ned, men smaker jo ikke akkurat fortreffelig det heller.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #143 på: 14. Sep. 2008, 20:45 »
Etter 14 dager på flatfylla i Magaluf var trikset og begynne å drikke før man ble edru igjen, altså med en gang man står opp, slik at man ikke rekker å bli fyllesjuk. Pils har nesten ikke virkning etter så lang tid, så eneste alternativ var å shotte sprit :) Man må bare tvinge i seg de 2-3 første

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #144 på: 14. Sep. 2008, 22:06 »
Hehe, jo, i litt ekstreme situasjoner finner man vel alltid på no lurt. Tenkte mer på situasjoner som vanlige lørdager etter fylla på fredag. Det er nettopp de 2-3 man må tvinge ned som er så jævlig kjipe :P

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #145 på: 28. Sep. 2008, 23:36 »
Er det noen som vet om det selges Newcastle Brown Ale på flaske i noen butikkjeder her til lands? Har sett det på boks, men flaske er jo tøffest ;D
Norwegian blood, Geordie heart

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #146 på: 28. Sep. 2008, 23:44 »
Er det noen som vet om det selges Newcastle Brown Ale på flaske i noen butikkjeder her til lands? Har sett det på boks, men flaske er jo tøffest ;D

Coop Mega.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Øltråden
« Svar #147 på: 28. Sep. 2008, 23:45 »
Polet har vel de også.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #148 på: 28. Sep. 2008, 23:45 »
Vet at Ultra har også.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #149 på: 28. Sep. 2008, 23:46 »
Ica Maxi