20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Øltråden  (Lest 62378 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #90 på: 26. Mai 2008, 15:40 »
Grolsch, som det skrives, er meget godt. Ellers er de fleste tyske ølsortene nydelige. Berliner Kindl er sinnsyk.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #91 på: 26. Mai 2008, 20:05 »
Haha, vi begynner å bli komplett som supporterklubb. Nå har vi et ekte homseikon i form av Geir Andreas! :D
Tyskt øl er meget godt. Smakte masser av tyskt øl i året i militæret gjennom min geniale kontakt som fiksa meg utenlandsk øl til de utallige hjemturene i helgene! Husker dog ikke hva alle het! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #92 på: 27. Mai 2008, 18:23 »
Mack har definitivt det beste utvalget av godt øl i Norge, noe jeg ville ment selv om svigerfar ikke hadde jobbet for Mack  :)

smrparty passer til alt

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #93 på: 27. Mai 2008, 18:55 »
isbjørn pilsen fra mack er noke av den beste sommerpilsen i norge, men det suger endel at det har gått over til bjørnunge flaske istedefor den gode gamle blanke flaska :)
- carry on!

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Øltråden
« Svar #94 på: 27. Mai 2008, 21:34 »
Mack har definitivt det beste utvalget av godt øl i Norge, noe jeg ville ment selv om svigerfar ikke hadde jobbet for Mack  :)

smrparty passer til alt
Godt at det er flere med peiling på øl her ;)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #95 på: 27. Mai 2008, 23:50 »
isbjørn pilsen fra mack er noke av den beste sommerpilsen i norge, men det suger endel at det har gått over til bjørnunge flaske istedefor den gode gamle blanke flaska :)

Isbjørn er fælt!
Mack er ikke noe å skryte av, minus SMRPRTY that is! Det er et fantastisk bra øl. Ellers er det en fin hodepinefremkaller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #96 på: 28. Mai 2008, 13:52 »
sikker på om eg hadde sagt at isjbjørn smakte urin så hadde du digga det.... :P
- carry on!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #97 på: 28. Mai 2008, 17:51 »
Haha! :P
Nei, er stor nedtur å drikke isbjørn!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #98 på: 28. Mai 2008, 18:28 »
nedtur og nedtur, er vel ka du gjer det til sjølv.. :P
- carry on!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #99 på: 28. Mai 2008, 18:33 »
Syns Mack i all hovedsak smaker piss, jeg. Skarru drikke norsk pils, må det være Frydenlund, Aas eller Fredrikstad Pils.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #100 på: 29. Mai 2008, 00:55 »
nedtur og nedtur, er vel ka du gjer det til sjølv.. :P

Joda, om du nå først holder deg på det lavnivået hele tiden så :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #101 på: 29. Mai 2008, 05:35 »
Syns Mack i all hovedsak smaker piss, jeg. Skarru drikke norsk pils, må det være Frydenlund, Aas eller Fredrikstad Pils.

heter vel Aass strengt tatt.. må faktisk innrømme at eg blei mektig imponert over Aass når eg var i drammen! herlig sommerøl det også :D
- carry on!

Jani

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 223
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #102 på: 29. Mai 2008, 10:13 »
aass er faktiskt ganske godt, men eg lige arendals pils og. men eg e jo fra stavanger og då e det jo lervig så telle. hehe :)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #103 på: 29. Mai 2008, 18:04 »
Syns Mack i all hovedsak smaker piss, jeg. Skarru drikke norsk pils, må det være Frydenlund, Aas eller Fredrikstad Pils.
Skal man drikke norsk pils vet jo enhver fornuftig person at man skal drikke Dahls.

Har prøvd å holde meg utenfor diskusjonen, da jeg ikke er noen kløpper på norsk øl. Jeg drikker Dahls og er happy med det.
Skal jeg variere er det utenlandsk øl det går i.

De aller fleste har jo sine lokale favoritter når det gjelder norsk øl, så det er jo en diskusjon hvor ingen noensinne vil være enig om noe, med mindre man kommer fra samme landsdel. Men selv det kan by på problemer. Uansett, jeg synes det er en skam at man ikke selger Dahls Pils over hele landet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Øltråden
« Svar #104 på: 29. Mai 2008, 22:10 »
for å sei det sånn eg velger grans premium forran hansa pilsner, tuborg, borg og anna billigøl any day!!
- carry on!