20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp  (Lest 144301 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #45 på: 19. Nov. 2007, 10:46 »
Beklager sent svar. Jeg har desverre ikke noen kontakter som kan skaffe billetter tidligere (ennå) Det lengste jeg har kommet er tilgang til boks via kjente. Billetter er alltids tilgjengelig online men til enkelte kamper så er det kun få billetter som legges ut til felles salg pga at sesongkortholdere og official members har prioritet. I tillegg er det mulig å bli "official member" i NUFC noe som gjør at billetter er tilgjengelig 2 uker før de blir lagt ut på General Sale. Jeg blir å melde meg inn for å få tilgang på billetter tidligere. (skal innom Box office i dag å se om jeg er tidlig nok ute til å bli medlem)

Ofte selges attraktive billetter i pakker. Det var slik jeg fikk tak i gode billetter til Liverpoolkampen. Pakkeløsningen var at man måtte kjøpe billetter til Pompey, L'pool og Birmingham for å få kjøpe L'pool billetter før de ble lagt ut for general sale. Billetter på denne måten er tilgjengelig opp til halvannen måned før kampen. Bare følg med på hjemmesiden.

Dersom jeg får medlemsskap så får jeg tilgang til billetter 4-5 uker før kampdato og jeg kan hjelpe med billettkjøp utover sesongen(e) som kommer. Når det gjelder Sunderlandkampen så er dette den mest populære kampen i året på SJP men jeg tror ikke det er en umulighet å skaffe billetter.

Jeg poster når jeg har vært innom Box Office når jeg vet om jeg er heldig nok å bli medlem og kan få tilgang til billetter litt tidligere.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #46 på: 19. Nov. 2007, 12:44 »
Jeg har ordnet billetter på egenhånd til hjemmekamper mot United, Sunderland, Arsenal og Tottenham. Alle gikk knirkefritt... Tror ikke det er nødvendig å få "inside" kontakter for å se fotball på en stadio som sjelden blir full uansett.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #47 på: 19. Nov. 2007, 14:56 »
Det har ofte vært utsolgt i år, men det er ikke problemer å få billetter dersom man er registrert på nufc.co.uk. Jeg er registrert og har ennå ikke hatt problemer med å få billetter. I tillegg er jeg nå medlem i klubben så jeg får tilgang på billetter noen uker før de blir lagt ut for General Sale.

 Generelt sett så er det alltid billetter til Level 7, Barene og Hjørnene på stadion på General Sale. Level 7 synes jeg blir for høyt og hjørnene synes jeg har dårlig oversikt over banen. Så det ender meg at jeg spanderer på meg billetter i Sportsbaren selv om jeg må ut med £50+. Dersom jeg kan få billetter på East Stand eller Milbourne Stand ved å være medlem så hadde det vært genialt. Neste år blir det sesongbillett på SJP på meg. Banna bein! Slippe alt styret med å få tak i gode billetter.

 Og dersom noen ønsker at jeg kjøper billetter slik at de er tilgjengelig her i stedet for å ta risikoen med postforsendelse så er ikke det noe problem. Levering kan avtales.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #48 på: 19. Nov. 2007, 16:58 »
Og dersom noen ønsker at jeg kjøper billetter slik at de er tilgjengelig her i stedet for å ta risikoen med postforsendelse så er ikke det noe problem. Levering kan avtales.

Flott! Jeg tar garantert kontakt før hjemmekampen mot Mackems!

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #49 på: 19. Nov. 2007, 21:42 »
mailadressa mi får du via PM så bare å maile

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #50 på: 19. Nov. 2007, 21:46 »
Fantastisk med positive personer som deg Radar! Merker jeg blir glad inside når jeg leser det du skriver. Hadde alle vært like hyggelige og velvillige ville verden vært MYE bedre! :D

Stå på! Ikke umulig at jeg kontakter deg heller!

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #51 på: 19. Nov. 2007, 22:23 »
Vel, jeg bor i nabolaget og er fantastisk glad i engelsk fotball. Godt det finnes andre som er det.

Graxel

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 18
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #52 på: 22. Nov. 2007, 01:23 »
Hva er sjangsen for å få billett til kampen mot sunderland? Hvor fort blir det utsolgt? Bruker de offisielle hjemmesidene

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #53 på: 22. Nov. 2007, 20:47 »
Det kommer sikkert noen billetter på General Sale, men da bør du være tidlig ute, vil jeg tro.
Men det vet sikkert Radar mer om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #54 på: 22. Nov. 2007, 22:04 »
Billetter legges ut for salg først for sesongkortholdere, men disse får kun kjøpe 1 billett hver. Så vil jeg anta at siden det er lokalderby så får Sunderland flere enn de 2-3000 billetter som vanligvis legges ut til bortelaget. Etter at sesongkortholderne får fråtset fra seg så er turen klar for medlemmer av NUFC. Der tror jeg det kommer til å bli hamstring over en lav sko slik at det ikke er mange billetter igjen til General Sale. Jeg er endelig medlem i NUFC så jeg får tilgang til disse billettene før de går på General Sale. Jeg har ikke sett noen steder at det er begrensning på antall billetter så dersom det er ønskelig at jeg skaffer billetter så tror jeg de blir lagt ut for salg rundt 19.mars. Jeg skal ikke dra selv på kampen siden kona har termin 20.april. Tror neppe det blir særlig populært.

 Dersom det er ønskelig så kan jeg høre med Box Office om det er noen restriksjoner på kjøp av billetter slik at jeg kan kjøpe en del billetter til kampen dersom flere ønsker å dra. Billettene blir selvfølgelig å koste "Face cost" som det heter. Billettprisen uten tillegg(Bortsett fra 1 eller 2 pund som jeg må betale i bookingavgift). Jeg er ikke ute etter å tjene penger. Jeg vet bare hvor irriterende det er å sitte i Norge uten å ha tilgang til noen som kan skaffe billetter så det blir en gest som supporter.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #55 på: 23. Nov. 2007, 13:26 »
Du prioriterer barnefødsel fremfor fotballkamp? Da får du Ivar Hoff på nakken! ;D

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #56 på: 23. Nov. 2007, 15:22 »
Ivar Hoff er en tegneseriefigur!!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #57 på: 23. Nov. 2007, 16:30 »
Han har sett relativt levende ut for meg, men ja, jeg er enig i at Donald Duck er en mye mer skremmende figur.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #58 på: 20. Jan. 2008, 16:59 »
Noen som vet å få tak i To biletter til Fulham-kampen den 22. Mars ??

VH David
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

Fruitcake

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 12
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #59 på: 17. Feb. 2008, 16:05 »
Takk for guiden, denne var nyttig.