Newcastle United > Kamper

Newcastle - Spurs, 17.10.21, kl.17:30 (TV2 Sport Premium 1)

<< < (5/5)

Fluffy:
Dette var rett og slett patetisk.

lgrinde:
Bruce tek oss rett ned! Rikaste klubben i verda, i Championship! ;D

Benson:
Hadde tross alt ikkje blitt noke takeover uten Bruce :-*

Anders:

--- Sitat fra: Eriksen på 17. Okt. 2021, 18:31 ---
--- Sitat fra: Thomas på 17. Okt. 2021, 18:23 ---Til Bruce forsvar har han ikke fått velge spillere på midtre hylle en gang synes jeg.  Under Benitez hadde vi en vesentlig bedre og mer bevegelig midtbane. Slike spillere beskytter forsvaret også. Longstaff, Shelvey og Hayden synes jeg blir for lite bevegelige og kreative.  Det er også en av hovedårsakene til at vi mister kontrollen og ballbesittelen i kampene gang etter gang.

--- Slutt sitat ---

Ja midtbanespillerne vi har nå var både bedre og mer bevegelige under Benitez, så du har helt rett der.. Merkelig hvordan det der funker.

--- Slutt sitat ---

Kan være at Bruce gir flere fridager enn dager med trening.. filosofien til Bruce (i den grad man kan finne en filosofi): hvile seg i form!

Andymag:

--- Sitat fra: Thomas på 17. Okt. 2021, 19:01 ---Jeg mene Diame var en vesentlig bedre defensiv midtbane enn dem vi har nå, og for en stall som er så svak vil det naturligvis ha betydning. Men er naturligvis ikke uenig i at Benitez er ekstra flink til å organisere bakover.

--- Slutt sitat ---

Synes ikke det er et sterkt argument for Bruce om han ikke klarte å erstatte Mohamed Diame(!), en ålreit championship spiller. En midtbanespiller på hans nivå var innenfor selv Ashleys rekkevidde om Bruce hadde etterlyst det, det er jeg helt overbevist om. Bruce hentet Hendrick. Han hadde et enormt talent i S. Longstaff også som han ikke har klart å forbedre og har sent vekk M. Longstaff.

Alt i alt har Bruce en sterkere tropp enn Rafa hadde. Ikke minst har han to våpen i ASM og Wilson som Rafa bare kunne drømt om.

Navigering

[0] Oversikt

[*] Forrige side

Skift til full visning