Newcastle United > Kamper

Newcastle United - West Ham United, 15.08.21. 15:00, TV 2 SP

(1/7) > >>

Andymag:
Ny sesong og starter relativt tøft mot fjorårets store overraskelse.

Bruce har bekreftet at lovende Woodman får sin PL-debut. Utenom Dubravka og Darlow er Dummett den eneste på skadelisten, så Bruce har en bred tropp å velge fra. Måtte det vare...

Ønsket XI: Woodman; Murphy, Lascelles, Fernandez, Schaer, Ritchie; Almiron, Longstaff 1, Longstaff 2, ASM; Wilson

Gått utifra at vi starter med 5 bak, hvis ikke ser jeg gjerne Fraser inn. To blad Longstaff er vel ønsketenkning, men merker at gleden over sesongstart ville kjølnet om jeg må se Hendrick spille fotball.

Mitt tips: 1-2 :/

Fluffy:
Hadde ikke vert meg i mot at vi satset på Woodman denne sesongen. Har mange likheter med Meslier i Leeds. Dubravka er god og Darlow er en bra backup, men om Woodman skal ha noen framtid i denne klubben så er dette sesongen. Er Shelvey klar så starter han garantert. Shelvey er blant de første på blokka til Bruce. Uansett Shlelvey>Hendrick. Fraser har vert god så bør starte når han endelig er i form. Willock ikke klar.

oyvind:
Gledelig at Woodman får sin debut. Kan vise seg å bli en habil PL keeper. Laget du håper på, Andymag, ser veldig bra ut. Tipper nok den sentrale midtbane blir noe annerledes. Kanskje Hayden/Shelvey eller Shelvey/Longstaff x 1. Ellers tror jeg du får temmelig rett.

Om Hendrick starter så blir jeg oppgitt.  :P Han burde egentlig ikke finnes på benken en gang.

Uansett gledelig at vi har en såpass skadefri tropp, og at Willock er klar mot Villa.

Andymag:
Glemte Hayden helt jeg. Han skal selvsagt inn, Hayden - S Longstaff blir vel håpet da.

Jani:
Er det noen som har en god stream å anbefale?

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning