20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle- Leeds tirsdag 26.01 kl 19  (Lest 1735 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lateralus

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Newcastle- Leeds tirsdag 26.01 kl 19
« Svar #30 på: 28. Jan. 2021, 10:44 »
Argumentasjonen din er jo helt på viddene enkelte ganger. Så du sammenligner Norge på 90-tallet der Norge hadde lite possession, og var nr. 2 på FIFA rankingen med Bruce sitt nufc som topper så og si alle negative statestikker, og spiller den mest bedritne fotballen klubben har sett i sin PL historie? Nesten like håpløst som Bruce sine uttalelser i media i det siste.

Sier du her ar Drillo ikkje spelte drittfotball,men at Bruce gjør det ? Isåfall utrolig godt gjort.

Usikker på hvor du vil hen, og hvor mye du egentlig selv ønsker å misforstå/kverulere.

Men det siste påstanden din: Mulig det er godt gjort, som du skriver, men jeg mener defintivt ja. Altså, hva er drittfotball? Jeg mener at drittfotball er fotball som spilles uten passion, uten en plan på hva man vil, hvor spillere brukes i roller og posisjoner de ikke mestrer, hvor man ikke skaper sjanser, ikke har plan på dødballer, ikke struktur i press, fremstår generelt ræva i alt som gjøres, vingler enormt i taktiske valg, spiller på tvers og bakover. Der har du drittfotball for meg. Og Bruce innfrir på alle punkter

Så har du motsetningen hans, som du trekker fram. Drillo på 90-tallet. Spillere i definerte roller, samhandlingsmønster, innsats, glød, motivasjon, samhold, spill i lengderetning og ikke på tvers og bakover, resultater, og lista fortsetter. Så langt fra drittforball som du kommer, spør du meg. Og Bruce sin rake motsetning.

Har registrert at Jamie Redknapp og en del andre "eksperter", som framstår som rene løkhoder, prater om at Newcastle-supportere har urealistiske forventninger, ønsker seg tilbake til Keegan-tida, forventer "sexy" fotball osv. Så vidt jeg vet er det bare svada og pissprat for å forsvare gode bekjentskaper. Ønsker vi oss virkelig såkalt lekker fotball? Var vi misfornøyde med Benitez, selv om han ikke spilte gong ho-offensiv foball? Nei, nei og nei. Det vil vil se er passion! Innsats, at man gjør det beste ut materialet, så vil resultatene komme.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 28. Jan. 2021, 11:51 »
Argumentasjonen din er jo helt på viddene enkelte ganger. Så du sammenligner Norge på 90-tallet der Norge hadde lite possession, og var nr. 2 på FIFA rankingen med Bruce sitt nufc som topper så og si alle negative statestikker, og spiller den mest bedritne fotballen klubben har sett i sin PL historie? Nesten like håpløst som Bruce sine uttalelser i media i det siste.

Sier du her ar Drillo ikkje spelte drittfotball,men at Bruce gjør det ? Isåfall utrolig godt gjort.

Drillo fikk resultater. Syns du Bruce gjør det?

Hadde Bruce/nufc leda Premier League hadde du vert fornøyd da ?
Ja da hadde jeg vært fornøyd. Nå har jeg svart på ditt spørsmål, så da prøver jeg igjen: syns du Stiv Brus får resultater?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 28. Jan. 2021, 14:54 »

Drillo fikk resultater. Syns du Bruce gjør det?

Da tolker eg det som resultater trumfer spillestil. Og ja Bruce har oppnådd resultater. Forrige sesong er nok den beste plasseringen i forhold til spillertroppen siden Pardew. Sjølv denne sesongen etter ein fryktelig 40 dagers periode ligger nufc tryggere an på tabellen enn det f.eks Benitez gjorde på samme tid (i sin beste sesong) Er bare å få ASM fit så blir det fort nok poeng utover. Virker som folk forventer bedre resultater/utvikling enn under Benitez da er det bare jo bare å si "kor er realismen?"
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 28. Jan. 2021, 15:06 »

Så har du motsetningen hans, som du trekker fram. Drillo på 90-tallet. Spillere i definerte roller, samhandlingsmønster, innsats, glød, motivasjon, samhold, spill i lengderetning og ikke på tvers og bakover, resultater, og lista fortsetter. Så langt fra drittforball som du kommer, spør du meg. Og Bruce sin rake motsetning.

Alikevel er kritikken mot spillestilen til Bruce bare barnemat i forhold til kritikken Drillo fikk.  :-X
ps: Det var ikkje eg som kallte det drittfotball..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 28. Jan. 2021, 16:35 »
Beste plasseringen ut fra spillermateriale er det Benitez som sto for med topp 10 etter opprykket.

Ellers skal jeg rett og slett være så vågal og si at Bruce fløt på Benitez sin organisering av laget forrige sesong. Sakte, men sikkert har dette forvitret under Bruce stødige ledelse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida