20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen som har kjøpt biletter i dag?  (Lest 18096 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #45 på: 13. Sep. 2007, 16:04 »
Ja til Liverpool ja! ;)

Ja FYSJ! :P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #46 på: 13. Sep. 2007, 16:12 »
Er da vel ikke fysj når det er TOOOOOON jeg skal gi support? :D

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #47 på: 14. Sep. 2007, 11:12 »
Satt klar på arsenal.com sitt general sale kl. 10.30 i dag...og fikk billett til carling cup kampen mellom Arsenal og Newcastle 25.sept, heldigvis! Fikk plass på rad 32 rett bak og litt til høyre for Newcastle benken. Det vil si jeg sitter sammen med hjemmefansen, men pytt pytt.... Billettene var særs billige, den kostet £10 og med booking fee så ble det £13.40 tilsammen....og med flybillett t/r Oslo - Stanstead for 519kr med Norwegian blir det ikke dyre turen..Drar samme dag som kampen er og flyet går tilbake tidlig neste morgen så jeg dropper hotell, tenker jeg.

Siden jeg lander på Stanstead så må jeg vel ta toget.....noen som vet hvor mye toget fra Stanstead og inn til London koster?...og vet noen hvilken stasjon toget ankommer?
« Siste redigering: 14. Sep. 2007, 11:26 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #48 på: 14. Sep. 2007, 11:31 »
Jeg tok buss fra Stansted, og det kostet ca 8 pund tror jeg?

Droppe hotell? Pub hele natten da??:)

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #49 på: 14. Sep. 2007, 12:11 »
Jeg tok buss fra Stansted, og det kostet ca 8 pund tror jeg?

Droppe hotell? Pub hele natten da??:)

Strippeklubb ;D
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Ø.L

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 310
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #50 på: 14. Sep. 2007, 18:41 »
Satt klar på arsenal.com sitt general sale kl. 10.30 i dag...og fikk billett til carling cup kampen mellom Arsenal og Newcastle 25.sept, heldigvis! Fikk plass på rad 32 rett bak og litt til høyre for Newcastle benken. Det vil si jeg sitter sammen med hjemmefansen, men pytt pytt.... Billettene var særs billige, den kostet £10 og med booking fee så ble det £13.40 tilsammen....og med flybillett t/r Oslo - Stanstead for 519kr med Norwegian blir det ikke dyre turen..Drar samme dag som kampen er og flyet går tilbake tidlig neste morgen så jeg dropper hotell, tenker jeg.

Siden jeg lander på Stanstead så må jeg vel ta toget.....noen som vet hvor mye toget fra Stanstead og inn til London koster?...og vet noen hvilken stasjon toget ankommer?

Da antar jeg det ikke var muligheter til å kjøpe til bortefeltet via Arsenal sine sider da, siden du er blandt hjemmefansen mener jeg..?
Toget inn koster £15-16 en vei, og da ca £25 t/r ville jeg tro. Du kommer til liverpool street som er nord i London, ikke så alt for langt unna Emirates. Så skal du rangle rundt hele natta er det kanskje greit å ikke måtte ta for mye taxi, blir lett jævlig dyrt.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #51 på: 14. Sep. 2007, 19:13 »
Fikk ikke mulighet til å kjøpe i bortesvingen, men hvis det er igjen billetter på nufc.co.uk i morra(går på general sale fra i morgen, sesong kort eiere har hatt mulighet til å kjøpe hele uka) så kjøper jeg billett der også...Koster bare £10 allikevel..

Skal ikke rangle rundt hele natta ;)..prøve å komme meg på kvelds/nattoget tilbake til stanstead.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #52 på: 21. Sep. 2007, 17:24 »
Fikk meg bilett til Newcastle - Liverpool i daG=))

Når tid bestillte du billett ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #53 på: 21. Sep. 2007, 22:48 »
Har jo ikke fått billetten sånt.. Men godkjennelse på at jeg får billett med båten og kamp billett til den kampen..
Reiser da me dfds i haugesund.
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #54 på: 22. Sep. 2007, 15:36 »
Ok. Eg og to t bestillte og billett til den kampen. Men me fekk beskjed i går om me ikkje fekk billett =(
Synes det var veldig seint me fekk svar, om du fekk bekreftelse så tidlig.

Snakka jo m ed Ddfd i juni og booka i Juli. Så lurer på ka tid du booka. Lurer litt på om Ddfd har glømmt oss eller noke
« Siste redigering: 24. Sep. 2007, 18:54 av Benson »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #55 på: 24. Sep. 2007, 14:07 »
Nokon som har bestilt til Tottenham-kampen? Har de fått billettane? Bestilte for 2 veke sida men har ikkje fått billettane i posten enda.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #56 på: 24. Sep. 2007, 14:11 »
Jeg bestilte til spurs kampen den dagen de ble lagt ut og dem lå i postkassa to dager etterpå....

Høres rart ut, men så lenge du har referanse nummeret på billetten kan du hente de på billettkontoret når du er i Newcastle.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #57 på: 24. Sep. 2007, 23:20 »
Benson. Jeg snakket me dfds eller Lothe i august.. ;P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #58 på: 28. Sep. 2007, 10:23 »
Når jeg var over på Wigankampen fikk vi ikke billettene i posten, men det var ingen problem å få dem ut på SJP med bestillingsreferansen...

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #59 på: 12. Okt. 2007, 00:23 »
Noen som vett hvor langt det er fra st.James Park til der Dfds Seaways har båten ?

Er det slik at jeg kan ta taxi ned, for kampen starter 3.00 (engelsk tid), og båten går 7.30 engelsk tid??
Rekker vel det?
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!