20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen som har kjøpt biletter i dag?  (Lest 18040 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #15 på: 03. Sep. 2007, 22:15 »
Flotters...Skal reise med en kompis. Vi skal nedover på fredag. Tar tog til leeds hvor vi ser kamp på lørdag og overnatter til søndag. Deretter tog oppover til castle hvor vi ser kamp samme dag og blir der til onsdag.. Lar dette seg gjennomføre? Da tenker jeg på togpendlingen altså. Kjipt å bestille hotell i leeds til søndag for så å finne ut at det ikke går tog oppover til castle den dagen? Noen som vet hvor jeg kan sjekke rutetider?

Tror nok ikke dette er noe problem. Jeg tok tog fra York til Newcastle, York ligger vel en halvtime fra Lees om jeg ikke husker feil.. Tror det tok 2 timer ca, så hvis du regner 3-4 timer har du nok masser med tid! Men sjekk ut alt med engang du kommer dit.

Når det gjelder hotell så er det nok best å bestille på forhånd. Jeg dro til Newcastle uten hotell og slet skikkelig med å få tak i et, endte opp med en litt småshabby sted litt utenfor Jesmond, var helt greit men ville foretrukket et som ligger mer sentralt.

Ø.L

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 310
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #16 på: 04. Sep. 2007, 01:41 »
Helvetes satan da! Hadde tenkt til å dra med en 3-4 kamerater opp fra London til Newcastle-Spurs, men selvfølgelig er kampen på en Mandag.. Da blir det utsatt og nærmere juletider isteden...

Insp.C: Angående togtider, priser osv, vil jeg anbefale og gjøre litt videre research. Siden Daniel kom  med er finfin den (samme eller lignende www.thetrainline.co.uk), men fant mange forskjellige når jeg sjekket forleden selv. På trainline var det svindyrt, men via andre opptil 1/4 av prisen. Ikke like enkelt som i Norge med NSB med andre ord. Et par tips jeg har er GNER og Virgin, spesielt sistnevte skal være billig og bra. Kommer du over og kjøper togbilletter på direkten, kan det være SVINDYRT, så dette bør absolutt gjøres i forkant!!!

Og til de andre som evnt må fly via Amsterdam eller lignende; Et tips angående billigtur kan være hvis man får en svinbillig t/r med Ryanair/Norwegian/Sas til London. Et kjapt tog derfra og opp tar rundt 2t40min, og jeg fant f.eks t/r til £30 en måned frem i tid. Så vet man det, kan vel kanskje være et alternativ for noen?
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

SverreS

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #17 på: 06. Sep. 2007, 22:21 »
Har bestilt billetter på Platinum Club sammen med 3 kamerater til matchen mot West Ham. Blir moro å dra å se på en match, samtidig som de fortsatt er noenlunde med i toppen! De gangene jeg har vært der før har de aldri vært høyere opp enn midten av tabellen. Og skinnsetene på Platinum er fantastiske:)

Vi starter turen med å dra til London og skal på Arsenal-Derby på Emirates der. Så tar vi tog fra London videre til Newcastle. Veldig gode togforbindelser i England, så det er absolutt å anbefale. Har tidligere tatt tog fra Liverpool til Newcastle, og det var veldig greit. Da byttet vi tog i York. Vi betalte ca £45 per pers for den turen om jeg ikke husker elt feil. En i familien min som bor i England bestilte togbilletter for meg nå, og da ble det faktisk en del billigere. Hun mente de som bestilte fra utlandet betaler mer for billettene enn engelskmenn. For de som vurderer å ta tog til Newcastle, kan jeg også anbefale Royal Station Hotel som er et bra 3 stjerners hotell som faktisk ligger i samme bygning som togstasjonen, omtrent midt i sentrum av Newcastle. Veldig behagelig å spasere rett inn på hotellrommet etter en lang reise:) Prisene der ligger omkring £70-80 og oppover for et dobbeltrom, litt avhengig av datoer etc.

Vi reiser forøvrig tur-retur med Ryanair fra Torp til London Stansted. Så tar vi som sagt tog fra London til Newcastle og flyr så med Easyjet (tror jeg) fra Newcastle til London igjen. Husker ikke eksakt, men tror vi har betalt rundt 1200-1300,- per pers. for alt dette. Det kan jo være et alternativ for de fra Østlandsområdet som ikke er helt sikre på hvordan de skal komme seg til Newcastle nå...

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #18 på: 06. Sep. 2007, 22:47 »
Fikk meg bilett til Newcastle - Liverpool i daG=))
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #19 på: 06. Sep. 2007, 23:10 »
Fikk meg bilett til Newcastle - Liverpool i daG=))


Hvor skaffet du det?? Reiseselskap eller?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #20 på: 06. Sep. 2007, 23:22 »
DFDS "Mini" Cruise fra hagesund til newcastle! =)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #21 på: 08. Sep. 2007, 18:00 »
Vil det være totalt umulig å skaffe seg billett til Newcastle-Manu 23.02.08?
Den kampen blir vel flyttet hvis et av lagene kommer til finalen i ligacupen?
an sparker ikke Bobby Robson??

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #22 på: 08. Sep. 2007, 19:03 »
Vil det være totalt umulig å skaffe seg billett til Newcastle-Manu 23.02.08?
Den kampen blir vel flyttet hvis et av lagene kommer til finalen i ligacupen?

Den kampen er vanskelig å skaffe billetter på egenhånd til.....men totalt umulig er jo ikke når de billettene tross alt skal få sin eier til slutt... ;)

Hvis jeg drar på den kampen, noe jeg vurderer tror jeg at jeg bruker reiseselskap eller noen private kontakter, hvis det er mulig..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #23 på: 08. Sep. 2007, 22:31 »
Vil det være totalt umulig å skaffe seg billett til Newcastle-Manu 23.02.08?
Den kampen blir vel flyttet hvis et av lagene kommer til finalen i ligacupen?

Den kampen er vanskelig å skaffe billetter på egenhånd til.....men totalt umulig er jo ikke når de billettene tross alt skal få sin eier til slutt... ;)

Hvis jeg drar på den kampen, noe jeg vurderer tror jeg at jeg bruker reiseselskap eller noen private kontakter, hvis det er mulig..

Vurderer også denne kampen seriøst, men er litt redd for at den kan bli flyttet hvis et av lagene skulle komme til Ligacupfinalen. Har du noen kontakter å anbefalle?
an sparker ikke Bobby Robson??

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #24 på: 09. Sep. 2007, 00:43 »
Det er en kamerat av meg som har disse kontaktene, så jeg vet lite.....jeg har hakke peiling på hvem eller hvordan dessverre..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #25 på: 09. Sep. 2007, 13:17 »
Tusen takk for alle svar. Da skal jeg forhåndsbestille togbilletter. Billettene til kampen mot everton har også ankommet. Så nå er bare alt fryd og gammen..Neste steg på lista er å bestille hotell. Har lest gjennom hotellguiden, men klarer ikke helt å bestemme meg.  Vil gjerne bo nært sentrum men samtidig vil vi gjerne slippe unna sentrumstøyen. Vi er villige til å betale kr 500 per pers ink frokost.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #26 på: 09. Sep. 2007, 13:27 »
Finnes det en god samleside på nettet over hoteller i England?

Skal til Manchester på nyåret å se ManU - Newcastle, så leter litt etter hotell.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #27 på: 10. Sep. 2007, 01:37 »
Synes det er litt rart at man jakter på de beste skinnsetene når man ser favorittlaget sitt live. Selv drar jeg på kamp for å oppleve atmosfæren og gjerne bidra litt selv også. Banen ser man bra uansett hvor man sitter, og setene får man ikke vondt av noensteds på stadion.

Når jeg drar på La Bombonera så kjøper jeg meg alltid inn på ståplass. Ikke fordi det er tre ganger så billig, men fordi det er her den virkelige stemningen er. Så får man heller tåle å få x antall spytteklyser fra bortefansen ovenfor i håret og måtte vente inne på stadion 30 minutter etter kampslutt. Å se en kamp fra sittetribunen ville ikke falt meg inn om jeg så hadde blitt betalt for det.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #28 på: 10. Sep. 2007, 10:35 »
Synes det er litt rart at man jakter på de beste skinnsetene når man ser favorittlaget sitt live. Selv drar jeg på kamp for å oppleve atmosfæren og gjerne bidra litt selv også. Banen ser man bra uansett hvor man sitter, og setene får man ikke vondt av noensteds på stadion.

Hvis det er meg du kommenterer har du tatt meg helt ut av sammenhengen. Siden jeg kommenterte at det ikke er så ille å sitte på skinnseter heller..

Selvsagt er skinnseter irrelevant når jeg er på St.James Park, men når det gjelder Platinium Club så har du den beste plassen på tribunen synes jeg og da foretrekker jeg å sitte der..Selvsagt er det bedre liv på Gallowgate, men der er det kun sesongkort. Stemning er det overalt på St. James Park, og skinnseter er selvsagt irrelevant, men det er ikke nei takk hvis jeg får det med på kjøpet..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Noen som har kjøpt biletter i dag?
« Svar #29 på: 10. Sep. 2007, 13:14 »
Veldig bra på Platinum Club syntes jeg. Man ser banen veldig bra og stemningen får man seg selv om man ikke sitter Gallowgate.