20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fantasy PL 21/22  (Lest 1340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Fantasy PL 21/22
« på: 14. Aug. 2021, 10:51 »
Sanchez
Chilwell Maguire Arnhold Shaw
Gundogan Torres Havertz Salah Mane
Maximin
Benk: Foster,1. Amartey 2. Obafemi 3. Perica

Kapt Havertz
Vise kaptein Salah

På keeper vil jeg ha billigst mulig som spiller fast, siden de tar like mye poeng på de dårlige lagene, da de får mye mer bonus poeng for haugevis av redninger...Så det går opp i opp med de dyre keeperne som får mye clean sheats....
Satser på ha forsvarere fra lag som holde mest mulig null fremfor forsvarere som kun får assist og mål,,, er mye mer å hente på jevnlig holde nullen,,,og en bonus om de kan få mål og assist,,,

Havertz var den som tok mest av mot slutten av fjoråret, og har lettere kamp enn de fleste andre... Pga skade på Foden De Bruyne, starter nok Torres for City og han har vært effektiv når han har fått sjansen... Som midtbane billig og bra til de andre er friske... Når han kommer starte som spiss første kamp vil jeg tro med Mahrez å en til ving...

Tør ikke ta med Kane pga overgangsdramaet med City med tanke på at de skal møte City er jeg redd han kanskje ikke spiller... Så tok han ut for Mane.. Gundogan bøtta inn ifjor... Maximin med Callum Wilson og Willock friske kan nok få mye mål og assist... Vil ha Kane som generell kaptein pga han scorer mest å har top 2 assist, evt Salah avhengig av motstander med først se om han spiller og hva som skjer med overgangen til City...

Eneste på benken jeg tror starter er Amartey blant de billigste forsvarerne men starter nok for Leicester.. Nå har de visst henta han svenske stopperen fra Southampton men han rekker nok ikke første kamp...

Vurderte Smith Rowe(glad jeg ikke valgte han) og Saka(også glad jeg ikke valgte),  Van Dijk, Lamptey(usikker pga skade), Manquillo, Lascelles, Lewis, Willock, Callum Wilson, Firminho, Mouth, James(Chelsea høyrebacken), venter på at Robertson skal bli frisk. Og De Brunyne og Foden..  Vurderte Stones...