20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu januar 2022  (Lest 47027 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #435 på: 28. Jan. 2022, 11:01 »
Det viktigste med å få signert bruno ASAP, idag så fort som mulig er at jeg tror dette vil overbevise andre spillere som sitter på gjerdet angående en avgjørelse her.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #436 på: 28. Jan. 2022, 11:53 »
https://www.nufcblog.co.uk/2022/01/28/newcastle-pushing-to-sign-four-more-players-after-bruno-guimaraes-the-telegraph/

Kan bli en spennende og travel helg!  :)

Kan så absolutt bli en spennende helg. Hvor mange flere er det realistisk og håpe på etter Guimaraes tro?

Fire stk er ambisiøst, hvilket artikelen også påpeker...

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #437 på: 28. Jan. 2022, 11:55 »
Det viktigste med å få signert bruno ASAP, idag så fort som mulig er at jeg tror dette vil overbevise andre spillere som sitter på gjerdet angående en avgjørelse her.

Er en fordel det. Men det vil nok ikke overbevise klubbene til å selge derimot.. ;D

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #438 på: 28. Jan. 2022, 12:10 »
https://www.nufcblog.co.uk/2022/01/28/premier-league-boss-concerned-newcastle-will-launch-late-bid-for-key-player-the-telegraph/

Linkes til Tarkowski igjen nå.

Selvfølgelig ikke like spennende som Botman eller Diego Carlos sånn i utgangspunktet. Men skulle vi ende opp med Tarkowski og/eller Dan Burn så har den enormt viktige Premier League erfaringen som Botman og D.C. IKKE har. Kanskje Tarkowski og/eller Burn nettop derfor er like gode alternativer?

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #439 på: 28. Jan. 2022, 12:32 »
Utrolig spennende dager nå! La oss håpe Guimaraes klaffer!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #440 på: 28. Jan. 2022, 12:39 »
https://www.nufcblog.com/2022/01/27/385761/

https://www.nufcblog.com/2022/01/27/385756/

Linkes til en Jeremiah St.Juste fra Mainz, og Marcao fra Galatasaray, begge stoppere.
Marcao har vist vært i søkelyset før (2020), og begge nevnes som alternativer på stopperplass etter at man har gitt opp å hente Diego Carlos.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #441 på: 28. Jan. 2022, 12:59 »
Det viktigste med å få signert bruno ASAP, idag så fort som mulig er at jeg tror dette vil overbevise andre spillere som sitter på gjerdet angående en avgjørelse her.

Er en fordel det. Men det vil nok ikke overbevise klubbene til å selge derimot.. ;D

Bare få på pengene det. Lån blir vel også mer og mer aktuelt på slutten av vinduet her nå.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #442 på: 28. Jan. 2022, 13:00 »
https://www.nufcblog.co.uk/2022/01/28/premier-league-boss-concerned-newcastle-will-launch-late-bid-for-key-player-the-telegraph/

Linkes til Tarkowski igjen nå.

Selvfølgelig ikke like spennende som Botman eller Diego Carlos sånn i utgangspunktet. Men skulle vi ende opp med Tarkowski og/eller Dan Burn så har den enormt viktige Premier League erfaringen som Botman og D.C. IKKE har. Kanskje Tarkowski og/eller Burn nettop derfor er like gode alternativer?

Håper vi heller for Burn enn Tarkowski.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #443 på: 28. Jan. 2022, 13:10 »
Tarkowski var vel kanskje banens beste i  Arsenal-Burnley kampen.  Hadde gått for Tarkowski  8)

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #444 på: 28. Jan. 2022, 13:31 »
Av det jeg har føtt høre ang. Burn, så er visstnok mest vandt med å bytte mellom å spille venstreback eller stopper med 2 andre stoppere ved siden av. Noe som er verdt å ta med i regninga, uten at det nødvendigvis betyr at han ikke passer inn i par med 1 annen stopper.


Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #446 på: 28. Jan. 2022, 16:44 »
Blir noen meget spennende siste dager av januarvinduet, det er hvertfall sikkert! Fire spillere ønskes fortsatt inn, så spørs det da om det er nok tid?

I beste fall (*bank i bordet*) så kan vi sitte igjen med Guimarães, stopper (Burn/Diop/St.Juste?), SOM (Lingard?) og spiss (Nketiah/Ekitike?)🙊 Sykeste vinduet på 14 år isåfall😍😂

Snakker hvertfall MARQUEE SIGNING, dersom vi lander Guimarães! Akkurat denne typen laget har skreket etter i flere år nå.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #447 på: 28. Jan. 2022, 16:58 »
Tarkowski var vel kanskje banens beste i  Arsenal-Burnley kampen.  Hadde gått for Tarkowski  8)

Bedre spiller men dobbelt så dyr.

Så nei takk.

Burn all the way. Også mer allsidig om det skulle trengs.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #448 på: 28. Jan. 2022, 18:08 »
Tarkowski var vel kanskje banens beste i  Arsenal-Burnley kampen.  Hadde gått for Tarkowski  8)

Bedre spiller men dobbelt så dyr.

Så nei takk.

Burn all the way. Også mer allsidig om det skulle trengs.

No har me spart og talt på kroner i 14 år med Mike Ashley...... la oss no velge på ei hylle over no når me har sjansen  :)

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #449 på: 28. Jan. 2022, 21:36 »
Veldig interessant og overraskende lesing.

https://www.givemesport.com/1826836-newcastle-transfer-news-confidence-magpies-will-sign-66m-real-leader

How good is Carlos?
This is a defender who is primarily about carrying the ball and passing it, as opposed to winning it back.
Per fbref, he is comparable to Juventus defender Matthijs De Ligt statistically and is excellent at bringing the ball out of defence and distributing it to his team-mates.
But in terms of his defensive numbers, they are actually pretty poor.
He is in the bottom 50 per cent of defenders across Europe’s top five leagues when it comes to pressures, tackles, interceptions, clearances, and aerial duels won.
It is debatable as to whether he will be able to improve Newcastle on his own; this is a player who thrives when his team has the ball. Newcastle often don’t have the ball.
At £30m, this deal for Carlos feels like something of a gamble, even if he is coming in from a top club in a top league.

Haha. Skulle jeg beskrevet han ut fra hva jeg har lest andre steder ville det vært det stikk motsatte av det som står der:)

Han er en klassestopper...Sammenlignet med De Ligt pga meget god med ballen og god pasningsfot... God stor sterk hodespiller som passer bra sammen med en mindre kvikkere smidigere stopper som Kounde,,, Begge er meget gode. Carlos har vært veldig god i mange år, mens Kounde har virkelig begynt å slå gjennom...Vil si de er jevngode. 2 forskjellige stoppertyper som komplimenterer hverandre, og er vanskelig å si hvem som er best...Den artikkelen er jo absurd...Den statistikken kan jeg nesten ikke tro stemmer... Og om den så gjør,,, så er det absurd å tvile på at Carlos kan tilføye Newcastle noe...

snkz.... vet du hva du prater om?  jeg har fulgt sevilla omtrent hver eneste helg de siste årene, og dette er en spiller jeg har nevnt i tidligere tråder dere kan finne både 1-2 år tilbake som en av de beste stopperne i europa som enda ikke har "blitt lagt merke til av allmennheten"....Carlos er den rutinerte og har ledet forsvaret til Sevilla i lang tid, og er i senere tid at Kounde har begynt å vise klasse...  Carlos er en "dårlig stopper"  som trenger en "god stopper ved siden av seg"?...What? Vet du ikke ordrett skrev det. Vil heller si at Carlos er VVD og Kounde minner mer om en "mindre i størelse og smidigere" Gomez, som viser kvalitetene sine når han har en god leder ved siden av seg med komplimentære ferdigheter..... Kounde er 23 år eller noe og slo gjennom ifjor, Carlos er snart 30, og har vært en av de stopperne i Europa storklubbene har luktet på sammen med Ruben Diaz da han var i Portugal og Koulibali typ... Ikke bli overrasket om en storklubb kaster seg inn i kampen og snapper han foran øynene våre... Du fremstiller det som han ikke vil heve oss, og vi vil få problemer.... Med de spillerne vi har....????? En av europas kanskje top 10 beste stoppere... Noen nevnte at Klopp var keen og jeg tviler ikke...Da jeg hørte "City har hentet ny stopper", da de hentet Diaz, tippet jeg det var Carlos, Diaz eller Koulibali.... Les hva andre eksperter mener om  Carlos....Baserer du uttalselsene dine på artikkelen som ble postet? Eller er det jeg som har sett syner når jeg har fulgt Sevilla, og tydligvis en haug såkalte fotballeksperter... Faktum at han er linket til Tottenham som har langt bedre stoppere enn oss, burde gi en pekepinn på hvor god han er....Hadde han vært så dårlig som du skal ha det til ville ikke slike rykter oppstå...Ikke at det argumentet i seg selv holder, men jeg tror helt ærlig ikke du har sett han spille så mye med de uttalelsene....Carlos har vært den beste stoppern i Sevilla i de siste årene, og en av de bedre stopperne i Europa de siste årene, er nå nylig siste sesongen Kounde har vist tilsvarened klasse....Og du fremstiller det som at Kounde har vært "bærebjelken i Sevilla, og har fått Carlos til å fremstå god, når det er Carlos som har vært bærebjeklen i forsvaret deres, og Kounde har blomstret siste sesongen ish i par med Carlos......Kounde har fortsatt litt igjen før han er god nok for et skadefritt frankrike....