20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu januar 2022  (Lest 47416 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7622
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #150 på: 06. Jan. 2022, 16:57 »
Er nok lurt å slenge inn en god del bud øst og vest og deretter se an mulighetene. Dersom klubber har tenkt å bruke situasjonen vår for alt det er verdt i forhandlinger så kan vi svare med at vi har andre spillere i forhandling også, så vi trenger ikke betale voldsom overpris.

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #151 på: 06. Jan. 2022, 18:22 »
Hvorfor er ikke Trippier presentert???

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #152 på: 06. Jan. 2022, 19:01 »
Hvorfor tar det så lang tid før overgangen for trippier er i boks da? han var jo på medical i går og har enda ikke kommet så mye mer og bekreftet at han er klar. eller blir ikke overgangen i boks alikevel. ikke overaskende om han ikke blir newcastle spiller alikevel. når united og tottenham også vil ha han. men han har jo vært avbildet på treningsfeltet .

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #153 på: 06. Jan. 2022, 19:10 »
Trippier var tidligere idag på St. James Park og tok bilder.

Ser at Nufc.co.uk holder på å oppdatere sin førsteside. Blir nok presentert offentlig snart.  ;)
« Siste redigering: 07. Jan. 2022, 21:16 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #154 på: 06. Jan. 2022, 19:12 »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7622
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #155 på: 07. Jan. 2022, 01:22 »
Hvorfor er ikke Trippier presentert???

Newcastle were unable to announce the signing of Kieran Trippier on Thursday. However, the holdup has to do with paperwork on Atletico Madrid’s end, and the club plan on unveiling the first signing of the new era tomorrow morning.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3023
  • Love it!
    • Vis profil
« Siste redigering: 07. Jan. 2022, 10:45 av Geordie »
No fate but what you make

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #158 på: 07. Jan. 2022, 11:45 »
https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/newcastle-united-sign-kieran-trippier/

Mer offisielt blir det ikke  :)

Velkommen inn. Hvem er nestemann? Ryktes at vi er i samtaler med 5-6 andre ser jeg flere steder....

Denne fra The Telegraph:
https://www.nufcblog.co.uk/2022/01/07/source-close-to-saudi-consortium-says-more-signings-close-after-kieran-trippier/

Nytt bud på Botman
https://theathletic.com/news/newcastle-submit-improved-offer-for-lille-defender-sven-botman/D6ICpz70Nu5O/

Helt nydelig start på januarvinduet! 1/5(?), check✍️

Liker også veldig at vi fortsetter og tester Lille mtp Botman, for dette hadde virkelig vært en drømmesignering! Tenk Botman og Diop ??? Håper stopper(ne) er på plass raskt, slik at det kan fokuseres på SM/SDM.

Kamara/Neuhaus/Bissouma i tillegg til lån av Wijnaldum/Ramsey? (så får vi heller gå etter Gravenberch dersom vi berger plassen ;))

På spissplass av de vi er linket til, håper eg på Origi eller Vlahović.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7622
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #159 på: 07. Jan. 2022, 11:57 »
Ble kanskje nevnt tidligere, men noen som vet om Trippier sin kontrakt er tilpasset ift et eventuelt nedrykk?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #160 på: 07. Jan. 2022, 12:31 »
Stadig mer linka til Todd Cantwell nå - ryktes at Norwich krever 15- 20 mill for han.
Utgående kontrakt til sommeren, men Norwich har opsjon på et år til, slik at reell lengde på kontrakten er da 18 mnd. Både SkySports og Luke Edwards melder.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #161 på: 07. Jan. 2022, 13:16 »
Ble kanskje nevnt tidligere, men noen som vet om Trippier sin kontrakt er tilpasset ift et eventuelt nedrykk?

Klarer selvfølgelig ikke å finne det i farten her nå, men mener jeg leste noe om "relegation clause" i en eller annen artikel ja. Antar jo nesten at en spiller som Trippier krever det også for å komme til Newcastle i den situasjonen klubben er i pr idag...

Herlig med tidlig gjennombrudd og at Trippier er presentert nå. Føler at nå blir det viktig at nestemann kommer inn faktisk like fort, sånn at det ikke plutselig går to uker før neste signering er i boks.

Hva er det egentlig som haster mest nå?
I det øyeblikket det ble klart at Wilsons skade holder ham ute relativt lenge(?) så føler jeg at behovet for en målscorer plutselig ble veldig forsterket.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #162 på: 07. Jan. 2022, 13:19 »
Leser forøverig nå at Coutinho er på vei til Birmingham og er kun en legesjekk unna å bli leid ut til Aston Villa. Mulig jeg må spise disse ordene senere hvis Coutinho nå putter 10 mål på en halv sesong, men jeg tror egentlig dette er en deal vi skal være glad for at Villa nå drar i land i stedet for Newcastle?

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #163 på: 07. Jan. 2022, 13:43 »
Leser forøverig nå at Coutinho er på vei til Birmingham og er kun en legesjekk unna å bli leid ut til Aston Villa. Mulig jeg må spise disse ordene senere hvis Coutinho nå putter 10 mål på en halv sesong, men jeg tror egentlig dette er en deal vi skal være glad for at Villa nå drar i land i stedet for Newcastle?

Helt enig. Vet ikke om vi var aktuelle, men glad vi styrte unna denne. Håper vi gjør det samme med Auba, Bale, Hazard etc

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #164 på: 07. Jan. 2022, 14:13 »
Leser forøverig nå at Coutinho er på vei til Birmingham og er kun en legesjekk unna å bli leid ut til Aston Villa. Mulig jeg må spise disse ordene senere hvis Coutinho nå putter 10 mål på en halv sesong, men jeg tror egentlig dette er en deal vi skal være glad for at Villa nå drar i land i stedet for Newcastle?

Helt enig. Vet ikke om vi var aktuelle, men glad vi styrte unna denne. Håper vi gjør det samme med Auba, Bale, Hazard etc
Jepp! Helt enig! Sleng på Ramsey i det selskapet også!