20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00  (Lest 87534 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

  • Gjest
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #450 på: 16. Okt. 2011, 19:09 »
Konge kamp! Hadde over noen Manchester supportere for å se kampen, og de kjeda seg ikke, så dette var en ellevill kamp. Colo er bare kongen. Jobber, bryter angrep, og vinner viktige dueller. Tiote var god i dag. Ellers synes alle hadde en bra nivå, untatt høyrekanten vår som jeg synes var litt laber. Simpson hadde tydligvis fått beskjed om å spille defensivt, og Obertan er rask, men mangler mye basisegenskaper og fotballforståelse.


Alt i alt bra kamp :)

Inuz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 391
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #451 på: 16. Okt. 2011, 19:11 »
Bale = Dårlig.. Jonas er jo til og med mye bedre en Bale. At Bale sies å være så god er et under for meg. Rart han fikk spille hele kampen for dem.
Ba Ba Ba!!!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 16.00
« Svar #452 på: 16. Okt. 2011, 19:14 »
Sesongens første tap skulle komme mot både Aston Villa og Wolves, vi er forsatt ubeseiret. Vi spelar heime mot Tottenham, som vi brukar å ha bra tak på.  Vi burde ha vunnet i fjor, laget var dårligare enn årets utgåve. Vi tar minst 1 poeng.

Vi tok 1 poeng som eg hevdet, fryktelig nære med å ta 3!
Eg synst Ben Arfa viste oss kvifor ikkje Pardew har han frå start, han er jo langt i fra match form, mange unødige ballmiss.  Sylvain M burde dog ha startet i staden for Obertan, han var fryktelig svak i dag. Frustrerande.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #453 på: 16. Okt. 2011, 19:18 »
syns obertan spilte seg ut av troppen i dag, santon syns jeg også virker pigg.
ben arfa har spilt 17 min fotball i år og det er ikke hans skyld, på tide å rulere på tropen nå! men får vi han match fit blir han farlig. kunne tenkt meg og sett han på høyre kant sammen med santon.

AK84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 470
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #454 på: 16. Okt. 2011, 19:18 »
Bra gjennomført kamp igjen syns jeg. Vi forsvarer oss bra i 1. omgang. Synd vi får straffe i mot, men helt korrekt. I 2. omgang starter vi veldig friskt og får utligning. Hadde virkelig troen etter utligningen, men mange slitne bein etter hvert og føler vi ikke har det samme trøkket i 2. omgang og går ikke skikkelig opp i motspillerene når de har ballen som igjen fører til at Defoe blir sendt fint igjennom og scorer ett fint mål. Men endelig viser Ameobi at han også kan score, og for ett mål når han først scorer  :thumbu:
Alt i alt ett velfortjent poeng og vi kan sammenligne oss med med manchester lagene en uke til: UNBEATEN  :thumbu:

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #455 på: 16. Okt. 2011, 19:19 »
Tiote, Colo, Ba og Gutierrez var alle enorme i dag. Hvis vi får inn Santon på backen, Marv på vingen og forteller Ben Arfa at det er mulig å sentre ballen en gang i blant, så kan dette bli veldig bra. Og vi har allerede 4-4-0 på åtte kamper! Det er utrolig!

Synes også R. Taylor bør nevnes som en av de bedre idag. God kontroll på sin side og gode dødballer.
Simpson derimot var grusom, spesielt i 2. omgang.

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #456 på: 16. Okt. 2011, 19:19 »
Herlig kamp! Fytti katta (i kjent Ndure-stil)! :banana:

Simba

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 209
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #457 på: 16. Okt. 2011, 19:20 »
Ryan Taylor gjør en knalljobb til tross for at han ikke er noen back..
Twitter: @Matserazzi

Noreng

  • Gjest
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #458 på: 16. Okt. 2011, 19:21 »
Ryan Taylor var bra idag ja! Det kan ingen raylorhaterz ta fra han, selv om de helt sikkert kommer til å prøve :)

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #459 på: 16. Okt. 2011, 19:22 »
forteller Ben Arfa at det er mulig å sentre ballen en gang i blant, så kan dette bli veldig bra.

Ja, faktisk utrolig irriterende at han flere ganger stoppa angrepene med å skulle drible istedenfor å gi ball.

Mista ballen altfor mye og prøvde å gjøre det for avansert. Santon var god da han kom inn, og Amessiobi var klasse. ;) Veldig bra kamp av Tiote, banens klart beste! Krul viktig igjen. Herlig at vi fortsatt er ubeseiret!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #460 på: 16. Okt. 2011, 19:22 »
Ryan Taylor gjør en knalljobb til tross for at han ikke er noen back..

Enig, ein ny assist også!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Simba

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 209
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #461 på: 16. Okt. 2011, 19:25 »
Ryan Taylor - Out of position, men legger ned et godt arbeid hver eneste gang han er på banen
Gabriel Obertan - Alle støttepasningers far, mester i å sette fart opp til nærmeste mann, stoppe opp for så å finne nærmeste medspiller lenger bak i banen, nydelig! >:(
Twitter: @Matserazzi

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #462 på: 16. Okt. 2011, 19:26 »
Daniel altså! Gi den mannen sesongkort og luksusbolig utenfor stadion! :D

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #463 på: 16. Okt. 2011, 19:30 »
For en kamp :o synd vi ikkje tok den på slutten der... Tiote og Cabaye var ikkje på topp i dag, men Ameobi spilte som en gud da han kom inn :drool:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #464 på: 16. Okt. 2011, 19:31 »
Daniel altså! Gi den mannen sesongkort og luksusbolig utenfor stadion! :D

Føler jeg skal ha litt av æren her også, jeg taper ALLTID på oddsen. Og har satt 300kr på motstanderen hver eneste PL kamp i år, begynner å bli dyrt det her!! :D