20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299309 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1380 på: 20. Mai 2020, 09:22 »
Rykter om spillere hit og dit, ny manager, ny sportsdirektør, liga-restart, Bruce mener ditt og datt...... Det er 100% sikkert at JEG DRITER SÅ JÆVLIG I DET!!!!


Er en eneste nyhet jeg er interesert i nå, få gjennomført det fordømte salget!
No fate but what you make

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1381 på: 20. Mai 2020, 10:07 »
Vil si med 76% sikkerhet at denne typen overføringer skjer øyeblikkelig.. Vil med 86% sikkerhet si at disse gutta har en helt annen service i "bankene" en det vi vanlige folk har...

Har dette fra en troverdig kilde jeg desverre ikke kan oppgi..

Du og jeg kan også få direkteremittert penger på tvers av grenser så lenge man betaler. Mest sannsynlig her så er store deler av transaksjonen allerede gjennomført og remburser e.l. ligger klappet og klar. Det tar nok litt mer tid enn at Staveley/Reubens/MBS ringer banken også står det noen milliarder på kontoen til Ashley i løpet av dagen. Selve overførselen er likevel "triviell" om du har forberedt deg godt og sørget for at diverse antihvitvaskmekanismer er tilfredsstilt. Det kommer jo penger fra flere kanter her, så blir kanskje en god blanding av betalingsmidler.

Dette er uansett ikke en sydenreise som betales, men et oppgjør der flere instanser enn bank spiller inn. Ny eierbrøk skal registreres og tinglyses. Selv om Standard Chartered står på pinne så spørs det om den engelske stat er like raske på pletten. Jeg tror med 79,97% sikkerhet at det går noen dager fra grønt lys til ferdigstillelse, men regner med at det likevel kan pressemeldes når den siste godkjenningen er på plass (klientkonto/escrow)? Eller var det noe med at disse saudiene hadde en kulturell greie om at de ikke gjør slikt før alt er 100% done and dusted?

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1382 på: 20. Mai 2020, 10:10 »
Forøvrig så begynner også jeg å bli utålmodig...

Kvir meg til sommeren med transferrykter. Vet ikke hva som er verst, totalt fravær av spennende overgangsrykter i 13 år eller totalt fravær av realistiske overgangsrykter i 13 uker. Håper ny administrasjon viser vilje og evne til å få ting "over the line" i starten slik at vi kjapt blir ferdige.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1383 på: 20. Mai 2020, 13:14 »
Var det sånn at det var i morgen? ;)

Forøvrig morsomt å følge Newcastle på Twitter, legger ut en nøyaktig 10:00 og så en nøyaktig 12:00, nesten dårlig gjort! Men selvfølgelig en i medierommet som har det gøy i dag!
« Siste redigering: 20. Mai 2020, 13:18 av Tommyok »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1384 på: 20. Mai 2020, 20:40 »
Green light from pl... daily express melder..

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1385 på: 20. Mai 2020, 20:44 »
Chronicle live melder det samme nå.. pl test 👍

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1386 på: 20. Mai 2020, 20:46 »
Nufc 360 på Twitter også👍👍

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1387 på: 20. Mai 2020, 22:42 »
Er ikke i boks før kamelen min logrer med halen og foreløpig er det ingen tegn til det.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1388 på: 20. Mai 2020, 23:36 »
Fader for en digg følelse dette er!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1389 på: 20. Mai 2020, 23:40 »
Maxi har likt nufc 360 Twitten. Må jo være noe i dette 🍾 tenker det kommer på skysports i morgen jeg

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1390 på: 21. Mai 2020, 10:40 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/steve-bruce-newcastle-united-takeover-18286436

Bruce never dette nå, så da er det nok rimelig nærme, forøvrig så bør Ashleys mann følge han ut døra, og gjerne returnere til sunderland..

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1391 på: 21. Mai 2020, 11:06 »
Hvis oppkjøpet skjer, bør Bruce få sitte ut sesongen mener jeg. Eller i det minste få valget.

"Vi har en manager som kommer inn etter sesongen, men du skal få lov til å fullføre sesongen hvis du vil".
Det mener jeg han har gjort seg fortjent til!

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1392 på: 21. Mai 2020, 11:50 »
Hvis oppkjøpet skjer, bør Bruce få sitte ut sesongen mener jeg. Eller i det minste få valget.

"Vi har en manager som kommer inn etter sesongen, men du skal få lov til å fullføre sesongen hvis du vil".
Det mener jeg han har gjort seg fortjent til!

NÅR oppkjøpet skjer mener du😎
Men er ikke enig med deg. Hvorfor skal ha få ut sesongen? Er jo bare å kaste bort tid. Få inn ny mann det skal satses på øyeblikkelig. Gi Bruce en pen fallskjerm. Han har æren behold. Gjort en fantastisk jobb, men med nye eiere er dette 2-3 nummer for stort.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1393 på: 21. Mai 2020, 21:06 »
https://www.forbesmiddleeast.com/money/investing/saudi-bid-for-newcastle-united-approved

Nå er det snakk om kort kort tid før klubben bekrefter dette, i morgen? ;) :)

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1394 på: 21. Mai 2020, 21:15 »
Hvis oppkjøpet skjer, bør Bruce få sitte ut sesongen mener jeg. Eller i det minste få valget.

"Vi har en manager som kommer inn etter sesongen, men du skal få lov til å fullføre sesongen hvis du vil".
Det mener jeg han har gjort seg fortjent til!

Han kan få ett klapp på skulderen, men nytt prosjekt må starte dag 1. Og nytt prosjekt blir uten Bruce, det sier seg selv.. Heldigvis..