20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet - Januar 2019  (Lest 49925 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #150 på: 25. Jan. 2019, 22:59 »
Lukaku deal is off!!!

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #151 på: 25. Jan. 2019, 23:01 »
Lukaku feilet visstnok medical og kommer ikke likevel...

For en fantastisk opplevelse det er å være newcastlesupporter, klubben minner bare mer og mer om gode gamle Sleivdal IL fra boing-klubben

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #152 på: 25. Jan. 2019, 23:13 »
Vil d noen gang en ende ta ditta klovne regime?

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #153 på: 26. Jan. 2019, 11:16 »
Akkurar der skjønner jeg klubben. Vi har hatt nok luksusspillere som har tilbrakt mesteparten av tiden på skadelisten i stedet for på banen. Jeg tror heller folk hadde vært mer forbanna om vi hadde satt klubbrekord på en perma crook.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #154 på: 26. Jan. 2019, 11:35 »
Akkurar der skjønner jeg klubben. Vi har hatt nok luksusspillere som har tilbrakt mesteparten av tiden på skadelisten i stedet for på banen. Jeg tror heller folk hadde vært mer forbanna om vi hadde satt klubbrekord på en perma crook.

Skulle jo tro at klubben gjorde litt mer research i forkant av denne låneavtalen, og at vi venter til 25 januar for å hente en ny spiller vitner om klubbens inkompetanse på alle områder. Vi skulle ha hatt på plass 3 spillere i den første uken av vinduet. Jeg blir flau på klubben sin vegne hvordan de fucker opp ting år etter år. Kan jo like gjerne legge ned klubben under Ashleys diktatur.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #155 på: 26. Jan. 2019, 19:52 »
Akkurar der skjønner jeg klubben. Vi har hatt nok luksusspillere som har tilbrakt mesteparten av tiden på skadelisten i stedet for på banen. Jeg tror heller folk hadde vært mer forbanna om vi hadde satt klubbrekord på en perma crook.
Ja sånt skjer, spillere failer medical og vi skal ikke signe en som er skada bare for å bruke penger. Det man kan være forbannet over er at vi har en uke igjen av vinduet og det er først nå vi begynner å gjøre noe  :-\

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #156 på: 26. Jan. 2019, 20:33 »
Akkurar der skjønner jeg klubben. Vi har hatt nok luksusspillere som har tilbrakt mesteparten av tiden på skadelisten i stedet for på banen. Jeg tror heller folk hadde vært mer forbanna om vi hadde satt klubbrekord på en perma crook.
Ja sånt skjer, spillere failer medical og vi skal ikke signe en som er skada bare for å bruke penger. Det man kan være forbannet over er at vi har en uke igjen av vinduet og det er først nå vi begynner å gjøre noe  :-\

Det er jeg enig i.  At han feilet testene kan vi gjøre lite med. Hvis det ikke er en kjent skade vil både spiller, agent og selgende klubb ha insentiver om å ikke si noe om den heller. Satt på spissen kunne vi betalt 190 for en lada. Utfordringen er at vi nå naturligvis blir straffet for at vi startet, som du er inne på, overgangaktiviteten så forbanna sent..

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #157 på: 26. Jan. 2019, 20:36 »
I følge agenten skal Lukaku ha vært 6 kg overvektig, og det skal være et av de største problemene.

Andre melder det hadde noe med noe betennelse i kneet å gjøre. Lettere å tro på det siste.

Får håpe de får ut fingeren og sikrer Benitez 3 spillere!!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #158 på: 26. Jan. 2019, 23:30 »
😂 Sky viste en liten filmsnutt av ham på treningsfeltet til Lazio, og han så faktisk litt småchubby ut..

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #159 på: 27. Jan. 2019, 00:22 »
Andreas Samaris sitt navn har nok en gang dukket opp. Blir jo linket hver gang, og det er selvsagt snakk om lån. Selv om kontrakten hans går ut i sommer.

Kan bekle både sentral midtbane og 10’er. Kanskje ikke helt hva som står øverst på lista, men alle som eventuelt kommer inn er velkomne!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #160 på: 27. Jan. 2019, 09:52 »
I følge agenten skal Lukaku ha vært 6 kg overvektig, og det skal være et av de største problemene.

Andre melder det hadde noe med noe betennelse i kneet å gjøre. Lettere å tro på det siste.

Får håpe de får ut fingeren og sikrer Benitez 3 spillere!!

Personlig har jeg gått på en 10kg+ etter betennelse i kneet. Leit. Måtte fornye hele tskjorteparken...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #161 på: 27. Jan. 2019, 12:37 »
Når først en spiller er på vei inn, failer det seff. Litt bittert.

Men akkurat Lukaku er det ikke så farlig med. Defensivt meget sketchy i de kampene jeg har sett han. Og er han smålubben i tillegg, så...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #162 på: 27. Jan. 2019, 21:19 »
I en litt mer ideel verden, der hvor Ashley fortsatt er eier, men vi bruker i det minste noen kroner for å støtte en veldig god manager; ville dere ha gått for Charlie Austin?
Visstnok tilgjengelig i Southampton.

Tenk om vi kunne fått lurt inn Austin og Kagawa før 1.feb, jeg mener begge de kunne ha gjort en mer enn ok jobb for oss :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #163 på: 27. Jan. 2019, 21:48 »
Austin og Cabaye inn så er vi litt bedre rustet enn før.. Sparebluss deluxe!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #164 på: 28. Jan. 2019, 12:04 »
Et eller annet som i det minste kan heve konkurransen om plasser hadde vært noe.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida