20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andros Townsend  (Lest 11831 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nubi

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 6
    • Vis profil
    • Tattisen
Sv: Andros Townsend
« Svar #15 på: 28. Jan. 2016, 09:28 »
Mistenker at Newcastle søker etter å tilfredsstille FA kravene om hvor mange "homegrown" man må inneha til enhver tid, enn kvaliteten de trenger for å forsterke laget.
Man skal ikke kimse av hva spillere(og spesielt britiske) vil koste etter at den nye avtalen trer i kraft neste sommer. Prisene stiger generelt hvert år, og når klubbene utenfor avtalen er klar over hvilke midler de får inn på fotballøya kan man bare spekulere i hvilke priser de vil forsøke å presse frem for spillerne sine.
Dette tatt i betraktning, hva tror man at britiske spillere vil koste i de neste årene?

Totalt 3 midtbanespillere inn i et vindu hvor flest fans har følt at de behøver cover på defensive kanter og en målgarantist... enten er McClaren&Co usedvanlig utspekulerte, evt. har panikken utfoldet seg bredere enn vi ser.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #16 på: 28. Jan. 2016, 09:46 »
Hvis de kun var ute etter å fylle opp kravet til "home grown" spillere så kunne de jo bare hanka inn et par League One-spillere til £500,000...

Townsend har et potensiale, men spørsmålet er om det er mulig å få det ut...

Nubi

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 6
    • Vis profil
    • Tattisen
Sv: Andros Townsend
« Svar #17 på: 28. Jan. 2016, 10:25 »
Håper at Andros tenker at han i en alder av 24 må bevise at han tilhører øverste divisjon! Blir spennende å se hva Andros Townsend innehar hvis man sammenligner han med Sammy eller Obertan. For meg virker det mye av det samme på papiret. Få assists, mål og middelmådig fotballintelligens. #håpermantarfeil

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #18 på: 28. Jan. 2016, 10:32 »

Litt Townsend snadder.

Syns videoen får fint frem hans styrker. Hans direkte stil ,hurtighet. avsluttningsinstinkt har han også.

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #19 på: 28. Jan. 2016, 12:31 »
Litt trist, men tror Townsend kommer til å gjøre det mye bedre enn Thauvin og Cabella. Vi i Newcastle evner jo ikke å la spillere bli varme i trøya. Se gjerne på akkurat Tottenham, som har holdt seg til Lamela i åresvis selv om han har vært ganske ræv, og han begynner vel endelig å halvdecent. Aldri i verden om Cabella og/eller Thauvin kommer til å oppleve noe tilsvarende, de ble kategorisert som udugelige etter henholdsvis 5 og 2 kamper.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #20 på: 28. Jan. 2016, 13:38 »
Aldri i verden om Cabella og/eller Thauvin kommer til å oppleve noe tilsvarende, de ble kategorisert som udugelige etter henholdsvis 5 og 2 kamper.
Thauvin var jo 100% udugelig de minuttene han spilte. Helt forferdelig etter min oppfatning. Men er helt enig i at det er feil å stemple han som en udugelig fotballspiller på det grunnlaget og at han kunne bevist mer med tiden. Når det gjelder Lamela så har Tottenham en ny manager og endret spillestil siden han ble hentet. Det kan også ha en innvirkning.

Men hva er det vi som supportere vet? McClaren og trenerteamet vet selvfølgelig mye mer enn oss. Kanskje Thauvin mistrivdes og følte seg utilpass i Newcastle og ville hjem til Frankrike? Spillere skal ha 100% fokus på å prestere på fotballbanen dersom de skal bære NUFC-trøya. Ekstremt viktig er det nå som klubben kjemper for å unngå nedrykk må vi ha spillere som er i stand til å kjempe.

Mener dessuten å huske at det var flere som advarte mot å hente Thauvin, mens i fra Tottenham-fansen har jeg bare hørt at Townsend er en god spiller med et stort potensiale. Har ikke hørt om noen som har direkte advart mot å hente ham, selv om prisen er veldig stiv. Men det er fortsatt et spørsmål om han er god nok for laget som ligger på en foreløpig 18.plass i Premier League og forhåpentligvis har han hodet på riktig plass. Jeg ønsker Townsend velkommen og håper og tror han blir en viktig spiller for oss.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #21 på: 28. Jan. 2016, 13:48 »
McClaren skal jo i følge The Chronicle ha sagt til Thauvin at han fortsatt ønsket han i klubben.
Etter hva jeg har skjønt er det Thauvin selv som virkelig ønsker forlate klubben. Forstå han forsåvidt - har fått liten tillit og tid til å tilvenne seg tempo og spillestil. Det som også dog er et faktum som darkshark nevner er at han har vært totalt krise de minuttene han har fått. Noe tilbøyelig til å også være kritisk til hvorvidt Thauvin har gode nok holdninger og vilje til å lykkes.
Alt i alt kan det jo dessverre ende opp med å bli blant de verste bomkjøpene i historien.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #22 på: 28. Jan. 2016, 15:28 »
Til og med Sissoko har bedt Thauvin bli i Newcastle ut sesongen, og kjempe for plassen.

Townsend har jeg troen på kan være med å bidra fra dag en (må selvsagt spille seg i kampform først, men det tar ikke lang tid). Denne signeringen gjør oss mer utforutsigbare i angrep, da vi ikke konsekvent må angripe på høyresiden. Ruller vi opp på venstre, må vi trekke innover i banen (ved Perez eller Tini). Og selv om innoverskrudde innlegg mot mål også er veldig farlig, er det lettere å forsvare seg hvis du veit at vingen du spiller mot må bruke "feil" fot.

Nå tviler jeg sterkt på at Townsend alene skal redde oss, så nærme Bale er han ikke, men at han bidrar til å gjøre andre bedre og kanskje mer effektive, er hvor håpet mitt ligger.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #23 på: 28. Jan. 2016, 16:44 »
Hm. Var ikke klar over at han var tofotet. En del gode skudd med både høyre og venstre i den filmen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #24 på: 05. April 2016, 06:29 »

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #25 på: 05. April 2016, 08:26 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/andros-townsend-regret-joining-newcastle-11131342

Han angrar visstnok ikkje på at han kom.

Slike intervjuer syntes jeg er totalt uinteressante da sannsynligheten for at han ville sagt: "Ja, jeg angrer på at jeg gikk til Newcastle. I ettertid ser jeg at jeg burde gått til Gateshead FC for der er sjansen større for å vinne noe enn i Newcastle," er forsvinnende liten.

Personlig syntes jeg pengene som er brukt på han like gjerne kunne gått til å sponse fansen som har reist landet rundt for å se spillerne drite seg ut gang på gang.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #26 på: 05. April 2016, 09:01 »
Godt sagt ;)

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #27 på: 10. April 2016, 11:39 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/revealed-andros-townsend-8million-escape-7724519

Jaja, forsvinner vel han rimelig kjapt til en eller annen storklubb som Watford eller Bournemouth etter sesongen.
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #28 på: 25. April 2016, 10:39 »
http://www.themag.co.uk/2016/04/andros-townsend-makes-apologies-behalf-newcastle-team-mates-newcastle-united/

Håper da inderlig vi beholder Townsend ved nedrykk. En ting er at han faktisk har levert tellende resultater i form av mål og assists, men han er jo også vært et prakteksempel i forhold til innsats og innstilling. Per dags dato leverer han godt nok i PL, og han vil vel utvilsomt være mer enn god nok til å prestere for topplag i Wankership.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #29 på: 25. April 2016, 11:41 »
Jeg skal være den først til å innrømme at Townsend har overrasket meg. Var meget skeptisk da vi henta han, men han har levert veldig bra. Vært en av våre beste den siste tida. Håper absolutt han blir...