20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1  (Lest 48748 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Juma

  • Gjest
Sv: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1
« Svar #15 på: 03. Mai 2012, 00:09 »
Hjemmeform i PL denne sesongen

11-5-2

Det vil si 38 poeng av 54 mulige!

29-15 i målforskjell

2,1 poeng i snitt per kamp

1,6 mål i snitt per kamp

0,8 baklengs i snitt per kamp
« Siste redigering: 03. Mai 2012, 00:13 av Juma »

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1
« Svar #16 på: 03. Mai 2012, 00:20 »
Viser til et innlegg i Chelsea-tråden:

Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1
« Svar #19 på: 03. Mai 2012, 10:57 »
Samme lag, med en tiote så sint at ballen er den eneste som tørr være i nærheten av han. Jeg skal se kampen på pub i Oslo. Noen som kan anbefale meg det beste stedet?? Som garantert viser.

Tenker jeg tar meg en tur på pub i Oslo selv gitt.

Skal se om det er noen mulighet for at jeg kan dukke opp selv. Er jo konsert og, så det hadde jo vært fæææædt.
Nei.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1
« Svar #20 på: 03. Mai 2012, 12:01 »
Har ståltroa på denne kampen! Samme XI som mot Chelsea.

Noe av det beste med de 11 vi spiller med for tida er friheten vi har til å kunne endre formasjon underveis i kampen, uten å måtte bytte inn/ut noen spillere. I den formen de er i nå, og med de egenskapene de innehar er det ikke noe problem for gutta å spille 4-4-2, 4-3-3, 4-2-3-1, 4-5-1 osv., selv om jeg tror en 4-4-2 kan være beste måten å starte denne kampen, og eventuelt endre etterhvert hvis vi ser at ManC har lite å komme med. Men jeg ser for meg en kamp der Cissè (nok en gang) blir viktigst for oss hvis vi vil vinne kampen. ManC kommer til å skåre 1-2 mål på søndag, og vi er totalt avhengige av å være effektive på de sjansene vi får! håper også Benny har dagen, og viser Clichy hvem som er den beste franskmann av de to!

HWTL!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1
« Svar #21 på: 03. Mai 2012, 13:11 »
Har ståltroa på denne kampen! Samme XI som mot Chelsea.

Noe av det beste med de 11 vi spiller med for tida er friheten vi har til å kunne endre formasjon underveis i kampen, uten å måtte bytte inn/ut noen spillere. I den formen de er i nå, og med de egenskapene de innehar er det ikke noe problem for gutta å spille 4-4-2, 4-3-3, 4-2-3-1, 4-5-1 osv., selv om jeg tror en 4-4-2 kan være beste måten å starte denne kampen, og eventuelt endre etterhvert hvis vi ser at ManC har lite å komme med. Men jeg ser for meg en kamp der Cissè (nok en gang) blir viktigst for oss hvis vi vil vinne kampen. ManC kommer til å skåre 1-2 mål på søndag, og vi er totalt avhengige av å være effektive på de sjansene vi får! håper også Benny har dagen, og viser Clichy hvem som er den beste franskmann av de to!

HWTL!

4-4-2 vil ikke fungere mot shitty siden shitty ikke bruker store områder som chelsea. nøkkelen vil bli opphever Yaya distribusjon mot Silva. la oss håpe cabaye tiote jonas kan gjøre det.

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1
« Svar #22 på: 03. Mai 2012, 13:16 »
Sykt spennende denne matchen her! Avhengige av at gutta spiller en kjempematch, og spesielt en Tiote i storform. Om Tiote er på hugget blir det vanskelig for City å holde flyten i spillet sitt, og våre topp 3 kan enkelt skape problemer for hvilket som helst lag. Her går vi for seier!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1
« Svar #23 på: 03. Mai 2012, 13:30 »
Tiote var rå i går og vi ble ikke satt skikkelig under press før han måtte ut. Han er sikkert forbanna over at han ikke fikk fullføre - så tipper han er heltent til dette oppgjøret!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kris

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1
« Svar #24 på: 03. Mai 2012, 16:24 »
Dette er såååå rått :D Gleder meg som en unge til Søndag kl halv 3  :frenetisk: Lurer på om det er noen fra Bergen som har tenkt seg på pub på søndag å se den?? Mulig å få til noe treff på en pub i Bergen på søndag ??  :coloccini:

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1
« Svar #25 på: 04. Mai 2012, 03:15 »
Oppvarming til helgas kamp med våre 5 beste mål denne sesongen (hittil):

Ryan Taylor vs. Everton
Ben Arfa vs. Blackburn
Cisse vs. Chelsea
Cabaye vs. Man Utd
Ben Arfa vs. Bolton

Ekstremt surt at jeg ikke får med meg denne kampen pga. reising. Trodde kampen var på lørdag...


« Siste redigering: 04. Mai 2012, 03:17 av geordie-olav »

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1
« Svar #26 på: 04. Mai 2012, 13:58 »
Til dere som skal på pub er det ikke noe stor krise. Newcastle-Shitty er den eneste kampen som går på dette tidspunktet, så alle puber med TV vil vise denne matchen.
Håper på samme lag, og at Tiote ikke får gult og må stå over på Goodison.

Forresten, litt off-topic, men VG-live er helt på trynet, melder at alle kampene starter likt til helga og at siste serierunde spilles 00.00 på natta. Djizez..
Takk for meg  :)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1
« Svar #27 på: 04. Mai 2012, 14:31 »
Men hvilken pub i Oslo er best?

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1
« Svar #28 på: 04. Mai 2012, 14:40 »
Til dere som skal på pub er det ikke noe stor krise. Newcastle-Shitty er den eneste kampen som går på dette tidspunktet, så alle puber med TV vil vise denne matchen.
Håper på samme lag, og at Tiote ikke får gult og må stå over på Goodison.

Forresten, litt off-topic, men VG-live er helt på trynet, melder at alle kampene starter likt til helga og at siste serierunde spilles 00.00 på natta. Djizez..
Takk for meg  :)
Hahaha. Seriøst?  :koko:
Who else...... Alan Shearer

Inuz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 391
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester City 6.5 14:30 PL HD 1
« Svar #29 på: 04. Mai 2012, 14:46 »
Men hvilken pub i Oslo er best?

tjaa.. Det pleier vel og være en 10-15 av oss omtrent hver gang vi er på TV på Tempest. Fin pub, ikke altfor dyr øl og nok gode plasser. Dit skal dog jeg hvertfall  :thumbu:
Ba Ba Ba!!!