Newutd.no > Tilbakemeldinger / info

dele inn mer i transferdelen

(1/2) > >>

mr. fresh:
at man skal ha en tråd for overganger sommeren 2014 syns jeg er dumt... hvis det er serriøse rykter om en spiller burde dette kunne ha en egen tråd, så ikke alle rykter går inn i hverandre. når man først går inn på transfers så skulle det ikke bli rotete av å ha flere tråder pr enkelt spillere. blir dumt med kun en tråd når det alle rede sier seg selv det dreier seg om transfers..

boris.:
Synes det er helt greit med en tråd. Å lage ny tråd for hvert eneste seriøse rykte vil føre til femti nye tråder hvert overgangsvindu, og for min del blir det for rotete. Greit og bare kunne blad seg igjennom en tråd for min del.

mr. fresh:
er jo mer rotete å ha 50 rykter i en tråd. når det allerede er transferdelen du har klikka deg til... de mest relevante ryktene vil uansett havne øverst...

Kristoffer:
Tror den eneste måten dette kan avgjøres på er gjennom en fin argumentasjon og en poll attåt.

plebUTG:
Trykker du deg inn på side 20 i denne forumdelen, så ser du at trådene er mer like de du ønsker. Forumet har vel utviklet seg med årene til at de fleste er fornøyd med det motsatte, noe som kanskje bør være et tegn på at det fungerer slik det er nå med én hovedtråd.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning