Newutd.no > Chit chat

PC-Tråden!

(1/29) > >>

ErikLi:
Jeg så igjen om mange av Chit-Chat emnene, men fant ingen PC tråd, så jeg lagde en ny.

Jeg har tenkt til å formatere min Toshiba PC (Laptop). Jeg har aldri formatert før så jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Jeg har noe som heter TOSHIBA RECOVERY DISC CREATOR som en PC fyr sa jeg måtte ha hvertfall. Er det noe mer jeg trenger?

Takk for svar :)

Ipt:
CD med drivere til hovedkort, skjermkort osv. Disse er ofte samlet på en cd av produsent når du kjøper en "ferdig" laptop.
Også kjekt å ta kopier av alle programmer, musikk og filmer på en ekstern hardisk. Så slipper du å laste ned på nytt.

Kristoffer:
Fint fuckings sammentreff at du lagde denna tråden nå i dag. ENDELIG anskaffa meg FM, spilt det i 15 minutter da skjermen blir blå og det står at en hardwareerror har inntruffet. Skjermen har siden vært fucka, og det er lite vits i å prøvd slå den på, da skjermen stort sett bare er hvit all over.
Er laptopen min dau og jeg kan bare begynne belage meg på å bruke min lille sparekonto på ny i januar da, eller?

FAEN folkens.

Ipt:
Hvor gammel er den? Garanti?
Hvis det er en dyr og relativt ny laptop så kan det kanskje lønne seg å få den reparert.

Kristoffer:
Kjøpte den i august for 2 år siden, til en pris like oppunder 12 000 kroner. Multicom-data, er redd garantien varer i bare 2 år?
Får sende mail dit.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning