20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Tror dere Benitez signerer ny kontrakt?

Ja
2 (20%)
Nei
7 (70%)
Vet ikke
1 (10%)

Stemmer totalt: 10

Avstemning er avsluttet: 14. Juli 2019, 13:11

Skrevet av Emne: Rafael Benitez  (Lest 94639 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #120 på: 26. Mai 2016, 12:48 »
Det kan faktisk være at Benitez ene og alene redder hele klubben Newcastle, og klubbens fremtid. Med det mener jeg at hvis vi nå hadde fått inn en random ny manager tror jeg vi hadde blitt i championship i maaange år fremover.

Det er stort. Hyll mannen.
Toon till I die.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #121 på: 26. Mai 2016, 13:46 »
Så deilig! Nå gjelder det bare å komme seg opp på første forsøk. Så tror jeg Rafa kan stabilisere oss på øvre halvdel i flere år fremover. Kanskje blir dette året i championship rett og slett bare ganske gøy? Det var jo det forrige gang

Håper på Agger jeg. En perfekt sjef for oss i Championship. Sett noen Brøndby-kamper og han holder fortsatt godt nivå.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #122 på: 26. Mai 2016, 20:01 »
Kevin Keegan reddet klubben fra nedrykksplass i nest øverste divisjon til opprykk og til å være utfordrere til PL tittelen i starten av 90 tallet.
Klarer Benitez det samme og bli en like stor, eller enda større helt?

Jeg tror at med Benitez sjef har NUFC nå en alle tiders mulighet til å kunne etablere seg som en toppklubb i PL og Europa, ihvertfall på sikt. Jeg tror denne "matchen" (NUFC og Benitez) er som skapt for hverandre. Her kan Benitez få bygge opp klubben akkurat som han vil uten innblanding fra noen (forhåpentligvis). Dette må bare bli suksess.
Jeg ser ihvertfall veldig lyst på fremtiden med han som manager.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #123 på: 26. Mai 2016, 20:20 »
Kevin Keegan reddet klubben fra nedrykksplass i nest øverste divisjon til opprykk og til å være utfordrere til PL tittelen i starten av 90 tallet.
Klarer Benitez det samme og bli en like stor, eller enda større helt?

Jeg tror at med Benitez sjef har NUFC nå en alle tiders mulighet til å kunne etablere seg som en toppklubb i PL og Europa, ihvertfall på sikt. Jeg tror denne "matchen" (NUFC og Benitez) er som skapt for hverandre. Her kan Benitez få bygge opp klubben akkurat som han vil uten innblanding fra noen (forhåpentligvis). Dette må bare bli suksess.
Jeg ser ihvertfall veldig lyst på fremtiden med han som manager.

Keegan sa en gang, det er ikke noe vits å rykke opp og bare gå for å beholde plassen. Det endte med en 3.plass det første året. På uttalelsene til Benitez kan man kjenne igjen holdningen til Keegan. Vi skal ikke bare opp, vi skal opp for å være med i toppen, samt kjempe om titler. Dette kommer fra en som faktisk har vunnet noe, og har gode resultater å vise til. Ser lyst på fremtiden til Newcastle for en gangs skyld. Begynner å bli lenge siden sist jeg var så optimist.

For å stjele fra Carlsberg, "Probably the best relegation in the world"..... :P
« Siste redigering: 26. Mai 2016, 20:27 av Geordie »
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #124 på: 26. Mai 2016, 20:29 »
Kanskje den viktigste signeringen klubben har gjort i moderne tid. Med Benitez rykker vi garantert opp igjen. Uten ham hadde vi sannsynligvis fått en avdanket, britisk, håpløs manager eller en for ung manager som ikke har pondus til å håndtere den litt vanskelige spillergruppa vår. Det hadde redusert sannsynligheten for opprykk drastisk. Klarer vi det ikke på første forsøk er jeg redd vi tar en Leed altså. I tillegg får Benitez fullstendig arbeidsro både fra klubb og supportere. Når supporterne begynner vende seg mot laget og manageren, kan de gjøre situasjonen verre. Ingen spillere blir bedre av å bli buet på.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #125 på: 26. Mai 2016, 23:15 »
Blir ikke overrasket om sesongkortene blir solgt fortere i år enn i fjor.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #126 på: 27. Mai 2016, 00:19 »
Noen tanker? 

For å gå rett til frontalangrep på fargekodene dine synes jeg det er ganske strengt å snyte Kuyt og Alonso for grønnfargen, selv om prislappene var blant de høyeste.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #127 på: 27. Mai 2016, 07:47 »
Haha, Alonso er jeg helt enig i. Kuyt, tja.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #128 på: 29. Mai 2016, 14:07 »
Ifølge wikipedia spilte han 208 kamper og scoret 51 mål på 6 år. Og det jeg husker best er den ustoppelige løpinga og innsatsen, så jeg vil absolutt kalle det et veldig bra kjøp.  ;)

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #129 på: 31. Mai 2016, 12:27 »
Jeg forstår at etterdønningene etter orgasmen har lagt seg hos de fleste, men må bare få lov til å si....herrefred for en signering. Til tross for Mitrovics hjerneblødning i Tottenham-kampen satt jeg bare hele kampen igjennom med et stort smil om munnen.

Det at folk her inne allerede snakker om å "etablere seg som en toppklubb i PL og Europa" er vel i mine øyne litt for søkt nå som vi nylig har rykket ned til Wankership, men at Benitez på sikt vil være noe av det beste som har skjedd klubben i nyere tid er jeg helt overbevist om.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #130 på: 09. Juni 2016, 19:39 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/rafa-benitez-exclusive-newcastle-united-11451607

Nytt intervju. Er ganske deilig å tenke på hvem det er som står på for å forbedre klubben nå sammenlignet med tidligere.

Blir brått færre skader med bedre utstyr og 4G gress. Latterlig at vi ikke har hatt det før
« Siste redigering: 09. Juni 2016, 21:01 av Martin »

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #131 på: 09. Juni 2016, 21:08 »
Deilig lesning. Benitez endrer grunnleggende ting som kommer til å tjene klubben i mange år framover, og som aldri hadde skjedd dersom vi hadde ansatt nokon andre. Han er så mykje meir enn ein manager som berre styrer 24 spillere på førstelaget, blir deilig å sjå korleis dette kan styrke klubben.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #133 på: 16. Juli 2016, 20:15 »
Foruten det smarte trekket å la en faglig sterk manager som Benitez få full kontroll,  er det verdt å merke seg at Benitez forstår klubben, byen og fansen. Dette er så viktig, og det har ikke Ashley og hans ansatte gjort tidligere. Kanskje forutenom Hughton. King Kev og Sir Bobby er vel stjerneeksempler på andre som gjorde dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil