20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Huddersfield Town (Premier League) - 20.8.17, 14:30 - TV2 Sport Premium/Sumo  (Lest 13750 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Utrolig at han ikke brukte Mitrovic i dag......................

Vitner kanskje om at han da forsvinner snart?
Kommer det ikke inn en som kan score mål snart kan det bli en meget ubehagelig målforskjell denne sesongen.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Diame er overmoden for avskilting

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Fyttihelvete så patetiske vi er! Helt jævlig å se på..

At Diame kommer inn istedenfor Mitro/Aarons sier det meste idag

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
At Ritchie får 90 minutter gir jo ingen mening.

Problemet med Richie synes jeg er farten. Han klarer ikke å passere sin back slik at han får lagt inn

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Trøsten får være at der er like mange lag som taper som vinner hver fotballrunde...

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Vi mangler mye. Veldig mye. Får ta det positive at Joselu skaper mer etter at han kommer på. At Merino spiller seg opp i kampen, men det stikker i supporterhjertet å se et nufc lag uten profiler og kvalitet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Mye å ta tak i for Rafa. En del spillere går å halvsover og roter bort ball, spiller alt for ofte på spillere som er håpløst plassert, og ofte går ballen bakover i stedet for fremover på spillere som har rom. Det sagt, syns vi har litt uflaks som ikke får et mål og en U. Skaper noen bra sjanser. Joselu var positiv.
No fate but what you make

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Vi er kun 6 poeng bak 1 plassen. Men dette ender med nedrykk og +- 25 tap denne sesongen. Positive er at vi har et OK championship lag.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Synes Merino var ganske positiv, jeg. Virker litt stressa og det er fryktelig åpenbart at han er ny i ligaen og på laget, men han spiller til tider både fort og smart, og tør å prøve på de gode, positive pasningene som åpner opp motstanderen. Må bli litt ryddigere og tryggere i spillestilen, men jeg tror han kommer til å bli veldig god utover i sesongen.

Men jeg synes det er skremmende at Rafa venter så lenge med byttene. Gayle burde aldri kommet ut igjen etter pausa, Hayden får alt for mye tid på banen og Murphy burde fått minimum 30 minutter.
Nei.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Vi er kun 6 poeng bak 1 plassen. Men dette ender med nedrykk og +- 25 tap denne sesongen. Positive er at vi har et OK championship lag.

Like greit å ta det på forskudd nå i august, så blir ikke skuffelsen så stor i mai 😉😉

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Shelvey er lagets aller viktigste spiller, så det kommer til å bli noen grusomme runder uten han. Vi trenger også desperat en erstatter i 10-er rollen. Jeg liker Perez, men han passer ikke i den rollen i det hele tatt.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Vi rykker greit ned om det ikke kommer inn noe kvalitet på 10er plass. Stort problem sist sesong også.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Merino newcastles beste i 2. Omgang. Tror han og Shelvey vil danne et bra partnerskap. Lukter mål sv joselu. Starter nok neste kamp. Ellers syns jeg Perez gjør en god kamp. Vingene våre var dessverre under pari i dag😢. Nå ser vi fremover , vi har et helt greit program foran oss. 

tror det vil skje spennende ting i overgangsvinduet. Førstegang på årevis har jeg troen på at vi vil gjøre handel på transfer deadlineday.
Tirsdag er det 22. August🎉 En av Norges , for ikke å si verdens beste tipper har tippet en storsignering inn tirsdag 22. August. Er det Andy Carroll som vender hjem?? Stay toon....
« Siste redigering: 20. Aug. 2017, 16:49 av TooN »

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Mye å ta tak i for Rafa. En del spillere går å halvsover og roter bort ball, spiller alt for ofte på spillere som er håpløst plassert, og ofte går ballen bakover i stedet for fremover på spillere som har rom. Det sagt, syns vi har litt uflaks som ikke får et mål og en U. Skaper noen bra sjanser. Joselu var positiv.
Enig Geordie i at det går veldig tregt fremover på banen, og at vi triller til keeper når vi kan trille til medspiller som kan starte eit angrep. Hayden,Gayle var veldig svake i dag,men stort sett heile laget var svakt.
Forventer eit stort antall bytter til neste kamp frå det laget som startet i hverfall.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Shelvey er lagets aller viktigste spiller, så det kommer til å bli noen grusomme runder uten han. Vi trenger også desperat en erstatter i 10-er rollen. Jeg liker Perez, men han passer ikke i den rollen i det hele tatt.
La Shelvey sitte på benken lenge etter karantenen er sona!!!
Trenger ikkje gamle Liverpool spelarar med hønsehjerne..............  Bedre å spela inn andre spelarar i den posisjonen eller evt få inn nye !!
« Siste redigering: 20. Aug. 2017, 17:53 av Jonny »