20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 199406 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1005 på: 28. Aug. 2017, 09:04 »
Spisstalent Gayle kan passe veldig godt inn i PL, men Dwight Gayle er ikke god nok ferdighetsmessig tror jeg. Basisferdighetene er for svake. Men vi skulle gjerne hatt en bakromsspiss, for å få en "komplett" spissgruppe.

Håpet mitt er at det kommer inn en bedre bakromsspiss.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1006 på: 28. Aug. 2017, 09:12 »
Tagliafico var fast VB i mange sesonger på mitt FM-lag, så han kan jeg gå god for:)

Men uansett topp om det nå endelig kommer en venstreback. Og nå blir vel snart spansk offisielt språk i garderoben.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1007 på: 28. Aug. 2017, 13:37 »
27 år gamle Vidar Ørn Kjartanson for 8mill anyone?

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1009 på: 28. Aug. 2017, 14:20 »
Kor spiller han for øyeblikket? Tviler på at han er noko bedre enn det vi allerede har. Ellers er det mykje som tyder på at De Jong signerer for Ajax om ikkje lenge. På høg tid, håper at vi nå har frigjort ein del midler, slik at Benitez ikkje må gå alt for langt ned på ønskelisten sin etter neste spiller inn
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1010 på: 28. Aug. 2017, 14:35 »
Toppscorer i Israel forrige sesong med 19 mål. Maccabi tel aviv er klubben

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1011 på: 28. Aug. 2017, 14:43 »
Linkes til Barcelonas talentfulle 21 åring Munir. Rask kreativ spiller som ville passet godt inn i Benitez planer. Men er vel for godt til å være sant....

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1012 på: 28. Aug. 2017, 14:46 »
Vidar Ørn Kjartanson spilte i Vålerenga for noen år siden, og scoret voldsomt med mål den ene sesongen der. Er vel ingen spisser de siste årene som har lignende tall å vise til i TL.
Samtidig husker jeg han som en spiller som ikke har fysikk eller ekstremegenskaper til å spille PL-fotball?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1013 på: 28. Aug. 2017, 15:29 »
Hadde en overraskende styrke, men kan aldri tro at han holder PL-nivå.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1014 på: 28. Aug. 2017, 16:41 »
Vidar Ørn Kjartanson spilte i Vålerenga for noen år siden, og scoret voldsomt med mål den ene sesongen der. Er vel ingen spisser de siste årene som har lignende tall å vise til i TL.
Samtidig husker jeg han som en spiller som ikke har fysikk eller ekstremegenskaper til å spille PL-fotball?

Dritt lei av det hele. Om dette er spissen vi får inn mister jeg lysten snart.
Håper Benitez også gir seg om han ikke får inn solide spillere i de posisjonene han ønsker. Denne klubben blir aldri en stabil PL klubb med de klovnene som styrer pr dags dato. Ashley, Charnley og co må ut.

Hadde håpet på MYE bedre tider nå som Carr var borte. Dette begynner å bli pinlig. Hva er det som skjer? Og det møtet Charnley og Ashley sine advokater hadde med Benitez håper jeg var av det positive slaget. 3 dager igjen.........

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1015 på: 28. Aug. 2017, 16:45 »
De Jong bekreftet ut. Ajax. Ryktes om en overgangssum på 3-4 mill pund.
No fate but what you make

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1016 på: 28. Aug. 2017, 17:22 »
At vi ikke signerer en spiss til kan jeg leve med. Pdd har vi ingen ren offensiv midtbane som kan spille bak spiss. De Jong er solgt og hverken Ayoze eller Diame fungere veldig godt der. I et system der Benitez til de grader dyrker filosofien sin med 4-2-3-1, og om vi ikke får på plass tier spilleren så vil jeg bli sjokkert selv etter nufc sine standarder. Den posisjonen skal vi og må vi få på plass.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1017 på: 28. Aug. 2017, 18:28 »
Vidar Ørn Kjartanson spilte i Vålerenga for noen år siden, og scoret voldsomt med mål den ene sesongen der. Er vel ingen spisser de siste årene som har lignende tall å vise til i TL.
Samtidig husker jeg han som en spiller som ikke har fysikk eller ekstremegenskaper til å spille PL-fotball?

Dritt lei av det hele. Om dette er spissen vi får inn mister jeg lysten snart.
Håper Benitez også gir seg om han ikke får inn solide spillere i de posisjonene han ønsker. Denne klubben blir aldri en stabil PL klubb med de klovnene som styrer pr dags dato. Ashley, Charnley og co må ut.

Hadde håpet på MYE bedre tider nå som Carr var borte. Dette begynner å bli pinlig. Hva er det som skjer? Og det møtet Charnley og Ashley sine advokater hadde med Benitez håper jeg var av det positive slaget. 3 dager igjen.........

Benitez verte verande, denne sesongen. Tvilar sterkt på at han tek ein sesong nr.3 under Ashley.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1018 på: 28. Aug. 2017, 19:18 »
Null poeng i å spekulere i det. Den tid den sorg.. jeg tror det er større sjanse Ashley selger før Benitez går.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1019 på: 28. Aug. 2017, 19:35 »
Vidar Ørn Kjartanson spilte i Vålerenga for noen år siden, og scoret voldsomt med mål den ene sesongen der. Er vel ingen spisser de siste årene som har lignende tall å vise til i TL.
Samtidig husker jeg han som en spiller som ikke har fysikk eller ekstremegenskaper til å spille PL-fotball?

Har ikke sett mye av Joselu ennå. Men som du er inne på er ikke Kjartason en spiller som kan spille alene på topp. Men han kan passe med en større spiss. Kjartason er ikke rask, men han var god å posisjonere seg og var en giftig avslutter for VIF. Slike spillere trenger ikke mange sjansene, men jeg tror hab vil være helt avhengig av spillere rundt seg som skaper rom og supplerer ham med de rette ballene. Men han vil ikke bære laget som Ba for eksempel gjorde.