Var selv veldig negativ etter kampen mot Hull. Men etter å ha lest litt rundt omkring, samt tenkt meg godt om, gjorde vi egentlig en ganske solid match mot Hull. De er i PL, vi er i Championship. Og vi var bortelag. Godkjent innsats der altså.
Blackburn var en katastrofe-kamp, men Championship er ikke noe walk in the park! Beinhard divisjon, hvor vi er den aller største skalpen (hvertfall slik sesongen har utviklet seg!). Så den kampen live, så skal ikke forsvare det tapet. Det var en møkkakamp fra spillerne og støtteapparatet.
Dagens kamp er det bare å drite i å analysere! MEN, og dette føler jeg er ganske viktig, vi har Forest i 45. Delvis med 10 mann! Når vi blir 9, blir det selvsagt for vanskelig. Men vi blir også snytt for en straffe ved Clark (handsen er ikke straffe), samt en scoring av samme mann.....
Hadde vi hatt en ordentlig dommer i dag, så hadde vi vunnet denne! Velger også å skylde en del på Shelvey, selv om jeg mener det var et strengt rødt kort.
Ikke svartmal alt, det finnes lys i de mest håpløse tilfeller (for de som har lyst til å se det)!