20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs Norwich 28/09/16 kl 20.45 FLC  (Lest 20410 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Norwich 28/09/16 kl 20.45 FLC
« Svar #120 på: 29. Sep. 2016, 08:12 »
Sett statsene, og i følge de dominerte vi kampen både i possesion og avslutninger. Gayle er toppscorer i ligaen, er vel en av de med færrest minutter mellom målene og. Blir bra dette 😊
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Norwich 28/09/16 kl 20.45 FLC
« Svar #121 på: 29. Sep. 2016, 08:44 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-4-3-norwich-united-11953608

Ser at Darlow visstnok spilte solid selv om det ble tre baklengs. Kanskje vi bør la han stå fremover. Jeg er ihvertfall fan av Darlow, og noe usikker på Sels.
Videre er det også verdt å nevne at vi endelig snur en kamp vi ligger under. Det er en viktig egenskap vi har slitt med.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Norwich 28/09/16 kl 20.45 FLC
« Svar #122 på: 29. Sep. 2016, 09:34 »
Gayle og Mitrovic sammen i neste kamp? Droppe Diame og kjøre 4-4-2? Fungerte bra siste del av kampen med de to!

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Norwich 28/09/16 kl 20.45 FLC
« Svar #123 på: 29. Sep. 2016, 09:36 »
Helt sinnsykt. SMelte igjen PC etter 1-3. Gikk og la meg og våket opp idag til en melding av en kamerat. Angrer veldig på at jeg ikke hørte ferdig kampen  :D :D :D

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Norwich 28/09/16 kl 20.45 FLC
« Svar #124 på: 29. Sep. 2016, 09:36 »


Hehe, sjekk Jonjo og ballgutten!

Positiv til Gayle og Mitro. Spesielt når Diame presterer slik han gjør pdd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Norwich 28/09/16 kl 20.45 FLC
« Svar #125 på: 29. Sep. 2016, 10:19 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-4-3-norwich-united-11953608

Ser at Darlow visstnok spilte solid selv om det ble tre baklengs. Kanskje vi bør la han stå fremover. Jeg er ihvertfall fan av Darlow, og noe usikker på Sels.
Videre er det også verdt å nevne at vi endelig snur en kamp vi ligger under. Det er en viktig egenskap vi har slitt med.

Hvor ser du han spilte en god kamp? Har sett 3-4 videoer nå på youtube med highlights etc. enda ikke sett en redning av darlow? Og må si 2-1 målet til Norwich ser Darlow ut som en juniorkeeper. Ganske sikker en stor Sels hadde reddet den. Jeg må si jeg har bedre tro på sels.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Norwich 28/09/16 kl 20.45 FLC
« Svar #126 på: 29. Sep. 2016, 10:47 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-4-3-norwich-united-11953608

Ser at Darlow visstnok spilte solid selv om det ble tre baklengs. Kanskje vi bør la han stå fremover. Jeg er ihvertfall fan av Darlow, og noe usikker på Sels.
Videre er det også verdt å nevne at vi endelig snur en kamp vi ligger under. Det er en viktig egenskap vi har slitt med.

Hvor ser du han spilte en god kamp? Har sett 3-4 videoer nå på youtube med highlights etc. enda ikke sett en redning av darlow? Og må si 2-1 målet til Norwich ser Darlow ut som en juniorkeeper. Ganske sikker en stor Sels hadde reddet den. Jeg må si jeg har bedre tro på sels.

Det er jo det hele punkt tre i artikkelen handler om...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Norwich 28/09/16 kl 20.45 FLC
« Svar #127 på: 29. Sep. 2016, 14:22 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-4-3-norwich-united-11953608

Ser at Darlow visstnok spilte solid selv om det ble tre baklengs. Kanskje vi bør la han stå fremover. Jeg er ihvertfall fan av Darlow, og noe usikker på Sels.
Videre er det også verdt å nevne at vi endelig snur en kamp vi ligger under. Det er en viktig egenskap vi har slitt med.

Hvor ser du han spilte en god kamp? Har sett 3-4 videoer nå på youtube med highlights etc. enda ikke sett en redning av darlow? Og må si 2-1 målet til Norwich ser Darlow ut som en juniorkeeper. Ganske sikker en stor Sels hadde reddet den. Jeg må si jeg har bedre tro på sels.

Det er jo det hele punkt tre i artikkelen handler om...

Ja punkt 3 handler om dette MEN etter å ha sett highlights/ privtae videoer gjort under kampen ser jeg ingen som helst redninger. Ser bare juniorforsøket på 2-1 målet. Den tror jeg en storvokst sels hadde tatt

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Norwich 28/09/16 kl 20.45 FLC
« Svar #128 på: 29. Sep. 2016, 15:37 »
Det var da vel heller ikke slik at han hadde voldsomt mye å gjøre denne kampen. Darlow har vært solid tidligere matcher i år, både denne sesongen og siden han kom inn i vår (10er på børs mot CP). Dessuten peker vel Waugh i artikkelen ovenfor på noen gode redninger også i går.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Norwich 28/09/16 kl 20.45 FLC
« Svar #129 på: 29. Sep. 2016, 15:53 »
Skuffet over Diame. Tidlig enda, men trodde han skulle vere en bauta. Har vert det helt motsatte.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Norwich 28/09/16 kl 20.45 FLC
« Svar #130 på: 29. Sep. 2016, 17:33 »
Skuffet over Diame. Tidlig enda, men trodde han skulle vere en bauta. Har vert det helt motsatte.

Ifølge Hull fansen var han meget ustabil, veldig god på sitt beste men når han ikke var på sitt beste var han ofte usynlig og svak. Hull fansen virket ikke enormt triste over at han dro.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Norwich 28/09/16 kl 20.45 FLC
« Svar #131 på: 29. Sep. 2016, 17:44 »
Det var da vel heller ikke slik at han hadde voldsomt mye å gjøre denne kampen. Darlow har vært solid tidligere matcher i år, både denne sesongen og siden han kom inn i vår (10er på børs mot CP). Dessuten peker vel Waugh i artikkelen ovenfor på noen gode redninger også i går.

Blir vel litt tynt å argumentere med at Darlow har lite å gjøre i kamp vi slipper inn 3 mål :) Mener ikke at han er en dårlig keeper generelt ,jeg mener bare at Sels er bedre og er rimelig sikker han hadde reddet 2-1 målet til Norwich. Syns Absolutt Sels skal satses på som førstekeeper.

Argumenter for dette:
Vi hadde sluppet inn minst mål i championship før kampen mot Norwich
Vi hadde flest clean sheet
Og føler Sels er 2 hakk lengre frem enn Darlow i utvikling. Darlow er helt klart spennende for fremtiden men føler det er for tidlig for han enda.
« Siste redigering: 29. Sep. 2016, 17:46 av TooN »

Formannj

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 52
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Norwich 28/09/16 kl 20.45 FLC
« Svar #132 på: 29. Sep. 2016, 21:25 »
Viser ikke Sky Sports denne heller?

Har en kamerat som mener det går ann å se championship om du har viaplay og svensk VPN. Svensk viaplay har Championship rettigheter.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Norwich 28/09/16 kl 20.45 FLC
« Svar #133 på: 29. Sep. 2016, 21:45 »
Mistenker du er i feil tråd, for INGEN sendte denne kampen..

Svenske Viaplay sender 1-2 kamper fra Championship i uka. Bruker svensk VPN og svensk Viaplay selv.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒