20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kamper høsten 2016  (Lest 12329 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Kamper høsten 2016
« Svar #15 på: 08. Sep. 2016, 19:03 »
Blir ganske mange kamper for min del denne sesongen ser det ut til, blant annet Brentford og Blackburn de neste månedene. Om det er en del som skal på samme kamper hadde det vært kult å få til et pubtreff eller noe.

Satser på en nyttårstur, og vil anbefale andre å prøve å få til det samme. Har hjemmekamp nyttårsaften og Blackburn borte mandag 2. januar (mulig disse kampene fortsatt kan bli flyttet) som er er fridag i England. Tipper vi kommer til å stille med 6-8.000 supportere i Blackburn, og at det blir relativt enkelt å få tak i billetter for de som måtte ønske. Og når i tillegg Blackburn heller ikke ser ut til å være allverden, tror jeg dette kan bli en av de kuleste kampene denne sesongen!

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Kamper høsten 2016
« Svar #16 på: 08. Sep. 2016, 19:49 »
Noen som skal over å se Newcastle-Norwich i slutten av denne mnd?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Kamper høsten 2016
« Svar #17 på: 09. Sep. 2016, 08:23 »
Kamp mot Wolves 20.september og! Cupkamp ;)

Skal bort sjå mot Blackburn. Andre som skal det same?

Nå er det ihvertfall ikke noe tvil. Kamp mot Blackburn er i boks  :D

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Kamper høsten 2016
« Svar #18 på: 11. Sep. 2016, 10:20 »
Då må me få til pubtreff mot Blackburn!

Ref.Collina

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
Sv: Kamper høsten 2016
« Svar #19 på: 20. Sep. 2016, 09:52 »
Hei Newcastle venner!

Er det noen flere enn Jon som skal over i romjula og få med seg noen Newcastle kamper? Tenker på å ta turen så jeg får med meg kampene mot Sheffield Onsdagsklubben, Nottingham Skogklubben, feire nyttår i Newcastle for så å dra til Blackburn å se den kampen :) Innimellom der så jeg det var mulighet for å få med seg 2 kamper i de lavere divisjonene. ! kamp i Gateshead iallefall. Hadde vært artig om det var flere av oss som skal nedover til Newcastle i denne perioden :)

"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

KarlRudolf

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Kamper høsten 2016
« Svar #20 på: 22. Sep. 2016, 09:48 »
Heihei

Jeg og madammen har planer om å reise over enten på våren eller neste høst. Men vi er begge studenter og er litt i tvil om når det er lurt å reise over. Har noen peilig på hvor dyrt det er å reise over nå i Championship contra neste høst i PL? Regner med at billettprisene blir dobblet neste sesong?

lobster

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 9
    • Vis profil
Sv: Kamper høsten 2016
« Svar #21 på: 25. Sep. 2016, 10:51 »
Blir tur mot Blackburn herfra også  :)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Kamper høsten 2016
« Svar #22 på: 25. Sep. 2016, 11:51 »
Herleg.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Kamper høsten 2016
« Svar #23 på: 25. Sep. 2016, 18:39 »
Blir jo faktisk en god del som drar over på den kampen! Topp stemning :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Kamper høsten 2016
« Svar #24 på: 26. Sep. 2016, 09:44 »
Heihei

Jeg og madammen har planer om å reise over enten på våren eller neste høst. Men vi er begge studenter og er litt i tvil om når det er lurt å reise over. Har noen peilig på hvor dyrt det er å reise over nå i Championship contra neste høst i PL? Regner med at billettprisene blir dobblet neste sesong?

Hei.
Tror prisene er ganske så like fra Championship og Premier League. Stor kampene kan koste opp mot £50.
Mener jeg betale mellom £25-30 mot Stoke og Cardiff i Premier League.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Kamper høsten 2016
« Svar #25 på: 26. Sep. 2016, 09:46 »
Blir jo faktisk en god del som drar over på den kampen! Topp stemning :)

Tror nesten vi bør få til en TAN treff før Blackburn kampen  :D

hellgren

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Sv: Kamper høsten 2016
« Svar #26 på: 01. Okt. 2016, 10:07 »
Vi är 7 som åker från oss i swedishmagpies till matchen mot blackburn. vore trevligt att sluta upp?! skicka mail till johan.hellgren@swedishmagpies.se om ni ska iväg! Vi bor alla på Motel-One som vi har samarbete med :)

NorSkot

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Sv: Kamper høsten 2016
« Svar #27 på: 06. Okt. 2016, 08:34 »
Skal over for foerste gang siden siste sesongen til Alan Shearer. Blir og se Nottingham Forest og feire ny aaret I Newcastle:D :D Bursdagspresang av dama, hu har skjoent det!!!!!

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: Kamper høsten 2016
« Svar #28 på: 07. Okt. 2016, 08:48 »
Vi er en gjeng som skal over og har lyst til å få med oss Leeds - Newcastle 20. november. Hvordan er mulighetene for å få tak i billetter med Toon Army til den kampen? Vi er 6 stk. All hjelp mottas med takk!

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Kamper høsten 2016
« Svar #29 på: 07. Okt. 2016, 11:56 »
Vi er en gjeng som skal over og har lyst til å få med oss Leeds - Newcastle 20. november. Hvordan er mulighetene for å få tak i billetter med Toon Army til den kampen? Vi er 6 stk. All hjelp mottas med takk!
Blir tungt, meld dere inn som medlem i klubben og håp at det ikke bare er sesongkort-innehavere som får billett.  Eventuelt se kampen med hjemmefansen, men da bør du juble om Leeds scorer...