20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NM i Fantasy, vi deler ut 100.000  (Lest 7467 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: NM i Fantasy, vi deler ut 100.000
« Svar #15 på: 05. Aug. 2015, 16:10 »
Kan du kort foklare et par ting?

Kan man betale for å delta og vinne til seg penger, eller er det uansett gratis?

Og ca hvor mange registrerte er det, og hva er premiene? Hvis det er få registrerte og høye premier er jo "verdien" i å være med meget stor..

Og enkelt forklart hvordan det funker.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: NM i Fantasy, vi deler ut 100.000
« Svar #16 på: 06. Aug. 2015, 14:08 »
Kan du kort foklare et par ting?

Kan man betale for å delta og vinne til seg penger, eller er det uansett gratis?

Og ca hvor mange registrerte er det, og hva er premiene? Hvis det er få registrerte og høye premier er jo "verdien" i å være med meget stor..

Og enkelt forklart hvordan det funker.

Dette er en bettingside, hvor spillere vedder mot andre spillere. Vi tar 10 prosent i rake for hvert veddemål.

Vi kjører et par gratisspill med mindre premier hver runde. I tillegg har vi såkalte "Guaranteed"-spill hvor alle legger inn en innsats for å delta der vi garanterer at premiepotten er av en viss størrelse. I flere av disse er det tidvis mer i premie enn innkjøpet for å delta tilsier.

Ellers følger spillet FPL sine poengregler, bortsett fra at spill går over en enkelt runde eller et sett med kamper innenfor runden.
Verdien på spillerne er satt ut i fra FPL sin utgangsprising.

Gratisturneringen med £25 i potten er et fint sted å begynne. https://www.fantasybet.com/games/1872/1aw3pmt

For de virkelig anglofile så tilbyr vi også Championship  ;)

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: NM i Fantasy, vi deler ut 100.000
« Svar #17 på: 07. Aug. 2015, 06:11 »
Hørtes meget spennende ut....Og imponerede å fått dette igang med sikkert tusener av regler i forhold til  pengespill osv.... Er det nok pågang på siden enda til at man faktisk finner andre spillere å bette mot? Eller er den veldig i startfasen? Garanterte turneringer høres bra ut om det skulle være frykt for liten aktivitet, så lenge disse premiene er av en grei størelse.. Den virka litt halvferdig ut. Husker ikke om det var da jeg registerte meg eller logget inn at bokstavene ble usynlige blant annet...Slike ting kan vel skremme vekk en del kunder fra å gå til det steget å sette inn penger, da siden kan oppfattes som userriøs.

Har lenge hatt lyst å starte en lignende side/prosjekt og er gjerne med og investerer om det er interesse for dette. Mvh

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: NM i Fantasy, vi deler ut 100.000
« Svar #18 på: 07. Aug. 2015, 15:07 »
Den virka litt halvferdig ut. Husker ikke om det var da jeg registerte meg eller logget inn at bokstavene ble usynlige blant annet...Slike ting kan vel skremme vekk en del kunder fra å gå til det steget å sette inn penger, da siden kan oppfattes som userriøs.

Skjedde dette nylig eller er det en stund siden?

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: NM i Fantasy, vi deler ut 100.000
« Svar #19 på: 13. Aug. 2015, 07:25 »
Noen dager siden,,,, jeg sliter også med å finne fram til enkle ting som PL fantasy, og føler det er tippeliga over alt...er jeg dårlig til å lete eller bør du kanskje logge inn med en ny bruke så du ikke ser det fra en moderators synsvinkel,,,? kontakt meg gjerne om du vil ha penger til å investere i dette da jeg har spekulert i noe av det samme i ganske lang tid,,,