20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Rykter og spillere vi er linket til  (Lest 2948 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TheClaw82

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 12
    • Vis profil
Rykter og spillere vi er linket til
« på: 02. Sep. 2011, 19:07 »
Transfertrådene har hatt en tendens til å bli veldig lange og fylt med diskusjoner om transferpolitikk og hva vi trenger. Særlig i perioder der jeg har vært på ferie eller av andre grunner ikke har vært på nett i noen dager er det litt tungvindt å måtte skumme gjennom 30 sider med diskusjoner om den nye spissen vi SKAL kjøpe bør koste 7,5 eller 15 millioner, for å se om vi er linket til noen spennende spillere. Ettersom aktivitet er det viktigste kriteriet for et vellykket forum synes jeg ikke man skal begrense diskusjonen, men heller prøve å føre diskusjonen over på flere tråder. Jeg foreslår derfor følgende regler for denne tråden:

 - Her postes rykter man hører eller spillere vi er linket til.
 - ALLE rykter er lov å poste uansett om kilden er troverdig eller ikke, men oppgi alltid kilde. Det er opp til leseren å vurdere hvilke kilder de synes er troverdige.
 - Post gjerne oppdatert informasjon om eksisterende rykte (f.eks om en mer troverdig/annen kilde opplyser om det samme)
 - Unngå diskusjoner om spillere er gode, for dyre, urealistiske etc, til det har vi de vanlige transfertrådene.

Jeg oppfordrer alle som leser rykter til å poste de her, slik at vi får en oppdatert "database" over rykter som gjør det enkelt å sjekke hvem vi er linket til.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Rykter og spillere vi er linket til
« Svar #1 på: 02. Sep. 2011, 19:16 »
Jeg kan være enig i at det kanskje hadde vært litt lettere å finne fram til nye rykter, men som regel så stopper andre diskusjoner i transfertrådene hvis det faktisk er noen nye rykter. Må si jeg heller foretrekker færre tråder å lete i.

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: Rykter og spillere vi er linket til
« Svar #2 på: 02. Sep. 2011, 19:55 »
hehe, bra tiltak, og er helt enig, men det skal bare en sleip liten kommentar til før du har åpnet slusene.

Eksempel:
"Newcastle byr 1m for so-and-so, but club so-and-so forlanger visst 2.5m. Spennendes. Her må Ashley åpne lommeboken og bruke ussle 1.5m ekstra for å sikre oss denne spilleren"

så er det gjort.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Rykter og spillere vi er linket til
« Svar #3 på: 02. Sep. 2011, 20:00 »
Så det du sier er at du blir irritert når folk bruker sarkasme ift sitt negative syn på Ashley fordi du er uenig? :P
Jeg er jævla stor fan av Alan Smith - men jeg gidder da ikke bli så alt for trist når alle her inne kaller ham udugelig osv :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: Rykter og spillere vi er linket til
« Svar #4 på: 02. Sep. 2011, 20:04 »
Ja, jeg er uenig i eksempelet mitt, hehe, men jeg ser ikke helt noe sarkasme i det.

Et annet eksempel kan være:
"Newcastle har angivelig gitt seg i kampen om so-and-so fordi klubben ikke ville gå over de £xM de verdsatte spilleren til.

Fornuftig av Ashley å ikke bruke pengene uansvarlig."

Så er det gjort.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Rykter og spillere vi er linket til
« Svar #5 på: 02. Sep. 2011, 23:36 »
Og der var dere igang? :P
Han kom, ble mett og dett var dett....