20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lillehammer  (Lest 6507 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nikman@SJP

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 237
    • Vis profil
Lillehammer
« på: 19. Des. 2010, 14:28 »
Svare&Berg har nå blitt Nikkers Sportsbar og de sender Premier League-kamper. Ifølge dem kan de vise opptil fire kamper samtidig, så oddsene for å få sett Carroll & co er tilstede :)
Så spørs det bare om det er noen magpies i denne lilleputtbyen?
Gan canny doon Toon!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Lillehammer
« Svar #1 på: 19. Des. 2010, 14:41 »
Hello.  ;)

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Lillehammer
« Svar #2 på: 19. Des. 2010, 15:01 »
Jeg er født og oppvokst på Lillehammer, men bor i Oslo nå. Jeg vet det har vært mangel på et bra sted siste par årene, så vi får håpe det blir en suksess og ingen ny konkurs..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Lillehammer
« Svar #3 på: 20. Des. 2010, 18:49 »
Tja, det gjenstår å se. Det er vel først om fremst det som en gang i tida var Zipper som hadde best tradisjoner for å gå konkurs? Men Nikkers har ikke lagt spesielt til rette for å vise fotball, ikke siden sist jeg var der iallfall, så det er på ingen måte noe ideelt sted.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Lillehammer
« Svar #4 på: 20. Des. 2010, 22:20 »
Jeg har også forvillet meg til Lhmr. Synes egentlig ikke Nikkers er noen ideell fotballpub, men var i hvert fall god stemning når jeg så Island - Norge oppe i andreetasjen der. Er det i andreetasjen de har tenkt å vise alle fire kampene?

Synd ikke Paddys eller Haakons satser skikkelig på fotball. Slike steder har bedre potensiale for å bli skikkelige fotballpuber synes jeg.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Lillehammer
« Svar #5 på: 21. Des. 2010, 18:15 »
Tja, det gjenstår å se. Det er vel først om fremst det som en gang i tida var Zipper som hadde best tradisjoner for å gå konkurs?

Tja....Baccus var jo et glimrende sted å se fotball og annen idrett. Nikkers og Blåmann satset veldig på fotball og idrett for inntil 4-5 år siden. Sannsynligvis økonomiske årsaker.


Men Nikkers har ikke lagt spesielt til rette for å vise fotball, ikke siden sist jeg var der iallfall, så det er på ingen måte noe ideelt sted.

Var det jeg også tenkte først når jeg hørte at Nikkers hadde tatt opp igjen satsninga på fotball. Men det er ikke i 2.etg de skal vise fotball. De har tatt over lokalene til Svaare og Berg(tror jeg det het der) som ligger 30 meter lenger opp elvegata, og der har de innredet til fotball pub. Gikk forbi der i helgen og det så veldig bra ut!

Synd ikke Paddys eller Haakons satser skikkelig på fotball. Slike steder har bedre potensiale for å bli skikkelige fotballpuber synes jeg.

Håper du ikke henger for mye på Håkons, Aslak? Makan til alkis-bule tror jeg knapt finnes noe sted i landet.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Lillehammer
« Svar #6 på: 21. Des. 2010, 19:37 »
Hehe, nei holder meg vanligvis laaangt unna Haakons. Er vel kanskje bare Rett Inn Bar i Oslo og et par steder i Drammen som det finnes verre folk på. Men hvis de hadde skiftet ut absolutt alle folkene som vandret på Haakons, så kunne det faktisk blitt ganske bra der :P Stedet i seg selv er jo ganske koselig.

Men høres jo bra ut med planene for den nye sportspuben da. Har faktisk blitt kjent med en del Newcastle-fans på HIL, så skal prøve å få de med dit etter hvert.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

nikman@SJP

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 237
    • Vis profil
Sv: Lillehammer
« Svar #7 på: 25. Des. 2010, 15:31 »
Hadde tenkt meg å stikke innom på boxing day, men nå som tv2 åpner alle kanalene sine gratis 2. juledag får det vente litt. Må tross alt oppleve en premier league-kamp i hd uten lagging ;D

De fleste n'castle-fans/studenter i lillehammer har vel uansett dratt hjem til mamma og pappa nå i jula?
Gan canny doon Toon!