20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 365007 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #855 på: 06. Jan. 2011, 15:48 »
Hva skal vi med Bentley egentlig? Barton spiller nå kanskje sin beste fotball fra høyrekanten..Der har en bedre tid enn sentralt, og får gang etter gang plotte inn lissepasninger. Bentley er ikke en spiller vi setter på benken. Jeg ville heller ha kjøpt en spiller mer ferdigutviklet enn Ranger, men som samtidig er fornøyd med å få spille fast når det er cup/skader/suspensasjoner

Options!! Det holder ikke å ha 4-5 gode midtbanespillere. Vi trenger så mange som mulig. Med den formen som Jonas har vist over de siste 10 kampene, så kunne Bentley gjort en jobb på venstre. Han ville også vært en nyttig spiller i de kampene Nolan og Barton ikke har vært tilgjengelige, det er faktisk en del kamper vi har vært uten en av de...til og med uten begge. Bentley er anvendlig, kan score og han kan servere. Verdifullt etter min mening, når Guthrie/Routledge for øyeblikket er de to som er nærmest en plass på midtbanen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #856 på: 06. Jan. 2011, 15:54 »
Hvis vi henter Bentley lever hvert fall Routledge farlig. Han vil da være bak både Barton, Jonas, Bentley og etter hvert Ben Arfa på vingen. I tillegg har vel også Gosling spilt en del på høyrekanten for Everton.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #857 på: 06. Jan. 2011, 16:10 »
Hva skal vi med Bentley egentlig? Barton spiller nå kanskje sin beste fotball fra høyrekanten..Der har en bedre tid enn sentralt, og får gang etter gang plotte inn lissepasninger. Bentley er ikke en spiller vi setter på benken. Jeg ville heller ha kjøpt en spiller mer ferdigutviklet enn Ranger, men som samtidig er fornøyd med å få spille fast når det er cup/skader/suspensasjoner

Har vi ikke nok sånne spillere? Ameobi, Best, Løvenkrands... Heller en bedre spiss som kan spille spiss sammen med Carroll.

Når det er sagt, jeg liker tanken på å få inn Bentley for £4-6 mill. Har bevist tidligere at han holder høy PL-klasse, og i og med at han er bare 26 tror jeg han kan finne tilbake til det.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #858 på: 06. Jan. 2011, 16:36 »
Hva skal vi med Bentley egentlig? Barton spiller nå kanskje sin beste fotball fra høyrekanten..Der har en bedre tid enn sentralt, og får gang etter gang plotte inn lissepasninger. Bentley er ikke en spiller vi setter på benken. Jeg ville heller ha kjøpt en spiller mer ferdigutviklet enn Ranger, men som samtidig er fornøyd med å få spille fast når det er cup/skader/suspensasjoner

Har vi ikke nok sånne spillere? Ameobi, Best, Løvenkrands... Heller en bedre spiss som kan spille spiss sammen med Carroll.

Når det er sagt, jeg liker tanken på å få inn Bentley for £4-6 mill. Har bevist tidligere at han holder høy PL-klasse, og i og med at han er bare 26 tror jeg han kan finne tilbake til det.

Enig med det første, men har ikke lyst på Bentley. Skadeplaget og vil nok kreve en rimelig grei lønn...Jeg tror også Spurs kommer til å kreve 6-8 mp, noe som er for mye.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #859 på: 06. Jan. 2011, 17:01 »
Dessuten kan jeg garantere at Ashley aldri vil gå med på å betale slik overpris for Bentley heller!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #860 på: 06. Jan. 2011, 17:22 »
Tror at newcastle går for Sebastian Larsson isteden for Bentley. Larsson sin kontrakt går ut til sommeren hvis jeg ikke husker helt feil, og vil koste oss betraktelig mindre en den sutrete Tottenham vingen. Han har kanskje ikke en like presis fot som Bentley, men innehar allikevel en meget god innleggsfot og kan spille over hele midtbanen.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #861 på: 06. Jan. 2011, 17:48 »
Hva skal vi med Bentley egentlig? Barton spiller nå kanskje sin beste fotball fra høyrekanten..Der har en bedre tid enn sentralt, og får gang etter gang plotte inn lissepasninger. Bentley er ikke en spiller vi setter på benken. Jeg ville heller ha kjøpt en spiller mer ferdigutviklet enn Ranger, men som samtidig er fornøyd med å få spille fast når det er cup/skader/suspensasjoner

Har vi ikke nok sånne spillere? Ameobi, Best, Løvenkrands... Heller en bedre spiss som kan spille spiss sammen med Carroll.

Når det er sagt, jeg liker tanken på å få inn Bentley for £4-6 mill. Har bevist tidligere at han holder høy PL-klasse, og i og med at han er bare 26 tror jeg han kan finne tilbake til det.

Enig med det første, men har ikke lyst på Bentley. Skadeplaget og vil nok kreve en rimelig grei lønn...Jeg tror også Spurs kommer til å kreve 6-8 mp, noe som er for mye.
Kvifor henger du deg sånn opp i det med lønna? Som skreve før går han garantert ned i lønn om han kjem til Newcastle.

Cato Hansen hadde 800.000, men gikk med til slutt å gå kraftig med i lønn for speletid i Sogndal. Trur Bentley er også sugen på speletid, og vil gå med på eit lønnskutt.

Fordi han er en typisk spiller som vil ønske/kreve høy lønn.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #862 på: 06. Jan. 2011, 18:28 »
Håper klubben signerer Bentley. Er akkurat slike spillere NUFC trenger. Spillere som kan levere gode pasninger, innlegg og spille medspillerne igjennom. Har savnet en slik spiller siden Solano sine dager.

Barton har spilt veldig godt på høyresiden, men jeg er overbevist om at han med dagens form er enda bedre sentralt. Vi har sett at han ofte trekker inn i banen for å spre sine gode pasninger. Han har et utmerket blikk for spillet og er en "motor" for laget når det gjelder å få til noe offensivt.
Derfor tror jeg NUFC ville blitt mye bedre som lag med en type som Bentley på høyrevingen og fått flyttet inn Barton sentralt.
« Siste redigering: 06. Jan. 2011, 18:34 av Frode »

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #863 på: 06. Jan. 2011, 19:07 »
Derfor tror jeg NUFC ville blitt mye bedre som lag med en type som Bentley på høyrevingen og fått flyttet inn Barton sentralt.

Godt poeng. Trur også vi vil få meir ut av kantspelarane våre med ein meir progressiv (les: Barton) ballfordelar sentralt. Tiote har lite pasningsfeil, men han opnar ikkje akkurat forsvar. Med Barton ved sidan av Tiote kan vi snart utslette dei siste mareritta om Geremi frå netthinna. Så spørst det kvar vi skal gjere av Nolan, sjølvsagt..

Triveleg når problemstillingane er av ein slik karakter!

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #864 på: 06. Jan. 2011, 20:37 »
Djibril Cissé er den siste som blir linka til Newcastle. 37 mål på 43 kampar for Panathinaikos.

Years    Team    Apps†    (Gls)†
1998–2004    Auxerre    128    (70)
2004–2006    Liverpool    49    (13)
2006–2007    Marseille (loan)    21    (8 )
2007–2009    Marseille    37    (16)
2008–2009    → Sunderland (loan)    35    (10)
2009–    Panathinaikos    43    (37)

Hadde ikkje sagt nei til Cisse på lån, men reknar med han ikkje er den mest populære navnet her inne.

http://www.topmercato.com/25006,1/panathinaikos-direction-newcastle-pour-cisse.html

Vil ikke ha Cisse, for det første så er han ganske skadeutsatt. For det andre så har han bevist at Premier League, ikke passer han. For det tredje, og kanskje det viktigste, han har spilt for Scum!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #865 på: 06. Jan. 2011, 20:39 »
Djibril Cissé er den siste som blir linka til Newcastle. 37 mål på 43 kampar for Panathinaikos.

Years    Team    Apps†    (Gls)†
1998–2004    Auxerre    128    (70)
2004–2006    Liverpool    49    (13)
2006–2007    Marseille (loan)    21    (8 )
2007–2009    Marseille    37    (16)
2008–2009    → Sunderland (loan)    35    (10)
2009–    Panathinaikos    43    (37)

Hadde ikkje sagt nei til Cisse på lån, men reknar med han ikkje er den mest populære navnet her inne.

http://www.topmercato.com/25006,1/panathinaikos-direction-newcastle-pour-cisse.html

Vil ikke ha Cisse, for det første så er han ganske skadeutsatt. For det andre så har han bevist at Premier League, ikke passer han. For det tredje, og kanskje det viktigste, han har spilt for Scum!!

Fasiten.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #866 på: 06. Jan. 2011, 20:57 »
Scott Wilson:

Key difference between #NUFC and Birmingham is that NUFC ideally want Bentley and/or Keane on loan. Birmingham are looking to buy.

Selvfølgelig! Og Tottenham er naturlig nok mer interessert i å selge til Brums, enn å låne ut til oss. Dog håper jeg at vi, rent sportslig sett, fortsatt må være mer attraktive enn Birmingham? Én sesong i Championship til tross....

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #867 på: 06. Jan. 2011, 21:17 »
@ash_perry2579 Pardew's been talking up possibility of a signing before Saturday, but I'm not sure it'll happen. Would need medical tomorrow
about 1 hour ago via web in reply to ash_perry2579
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #868 på: 06. Jan. 2011, 21:32 »
Hvem er Ash Perry?

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #869 på: 06. Jan. 2011, 21:49 »
En dude han svarer på twitter, dette er en reporter Scott Wilson for Northern Echo som svarer folk på transferrykter osv. for Boro, Scums og oss
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...