20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 364896 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #720 på: 04. Jan. 2011, 15:42 »
Tottenham er fryktelig arrogante! Kvitter seg med reservene for å sikre seg Carroll! Og når de får avslag, går de ut og sier at han bør bli i Newcastle, bare fordi de ikke vil at andre klubber får tak i ham. Når NUFC plutselig viser interesse for et par av spillerne demmes, skal dem med én gang foreslå Carroll i bytte igjen.. Patetisk!!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #721 på: 04. Jan. 2011, 15:47 »
De har jo Defoe og Pavlutsjenko, hva skal de med Carroll??

Grådig!!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #722 på: 04. Jan. 2011, 15:48 »
Tottenham er fryktelig arrogante! Kvitter seg med reservene for å sikre seg Carroll! Og når de får avslag, går de ut og sier at han bør bli i Newcastle, bare fordi de ikke vil at andre klubber får tak i ham. Når NUFC plutselig viser interesse for et par av spillerne demmes, skal dem med én gang foreslå Carroll i bytte igjen.. Patetisk!!
Nå må du ikke tro på alt du leser da! :P

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #723 på: 04. Jan. 2011, 15:49 »
Vel, de skal bygge ut til over 60 000 innen noen år, fansen deres er slettes ikkenoe spøk, pluss at de har CL spill og er for øyeblikket med i topp 4...

Edit, i forhold til de som mener Tham ikke er større enn oss
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #724 på: 04. Jan. 2011, 15:50 »
Tottenham er fryktelig arrogante! Kvitter seg med reservene for å sikre seg Carroll! Og når de får avslag, går de ut og sier at han bør bli i Newcastle, bare fordi de ikke vil at andre klubber får tak i ham. Når NUFC plutselig viser interesse for et par av spillerne demmes, skal dem med én gang foreslå Carroll i bytte igjen.. Patetisk!!
Nå må du ikke tro på alt du leser da! :P

Neida men hvis det stemmer er det grådig.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #725 på: 04. Jan. 2011, 15:52 »
Tottenham er fryktelig arrogante! Kvitter seg med reservene for å sikre seg Carroll! Og når de får avslag, går de ut og sier at han bør bli i Newcastle, bare fordi de ikke vil at andre klubber får tak i ham. Når NUFC plutselig viser interesse for et par av spillerne demmes, skal dem med én gang foreslå Carroll i bytte igjen.. Patetisk!!
Nå må du ikke tro på alt du leser da! :P

Neida men hvis det stemmer er det grådig.

Harry Redknapp er en wheeler dealer. Han kan nekte så mye han vil. Sleip som få.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #726 på: 04. Jan. 2011, 15:56 »
Tottenham er fryktelig arrogante! Kvitter seg med reservene for å sikre seg Carroll! Og når de får avslag, går de ut og sier at han bør bli i Newcastle, bare fordi de ikke vil at andre klubber får tak i ham. Når NUFC plutselig viser interesse for et par av spillerne demmes, skal dem med én gang foreslå Carroll i bytte igjen.. Patetisk!!
Nå må du ikke tro på alt du leser da! :P

Neida men hvis det stemmer er det grådig.

Harry Redknapp er en wheeler dealer. Han kan nekte så mye han vil. Sleip som få.

Merker det. Prøver å utnytte oss og vår interesse for deres benkslitere, og slå to fluer i en smekk hele veien!
« Siste redigering: 04. Jan. 2011, 16:00 av thomashaer »

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #727 på: 04. Jan. 2011, 16:00 »
Er det så jævli rart a? :P Han vil selvfølgelig det beste for sin klubb, og prøver da å utnytte situasjonen. Han er jo stort sett en konge på overgangsmarkedet.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #728 på: 04. Jan. 2011, 16:01 »
Er det så jævli rart a? :P Han vil selvfølgelig det beste for sin klubb, og prøver da å utnytte situasjonen. Han er jo stort sett en konge på overgangsmarkedet.

Han er fortsatt en sleip rotte.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #729 på: 04. Jan. 2011, 16:03 »
Vel, de skal bygge ut til over 60 000 innen noen år, fansen deres er slettes ikkenoe spøk, pluss at de har CL spill og er for øyeblikket med i topp 4...

Edit, i forhold til de som mener Tham ikke er større enn oss

Måtte bare kommentere denne, for å slenge litt dritt om spurs. De har noe av de dårligste supporterne jeg noen gang har bevitnet i England. Fryktelig dårlig stemning på WHL, og bortesupporterne deres er ikke akkurat mye å hoppe i taket for de heller. Sett fra et nokså objektivt ståsted selvfølgelig :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #730 på: 04. Jan. 2011, 16:43 »
Vel, de skal bygge ut til over 60 000 innen noen år, fansen deres er slettes ikkenoe spøk, pluss at de har CL spill og er for øyeblikket med i topp 4...

Edit, i forhold til de som mener Tham ikke er større enn oss

Måtte bare kommentere denne, for å slenge litt dritt om spurs. De har noe av de dårligste supporterne jeg noen gang har bevitnet i England. Fryktelig dårlig stemning på WHL, og bortesupporterne deres er ikke akkurat mye å hoppe i taket for de heller. Sett fra et nokså objektivt ståsted selvfølgelig :)

Ja, da har jeg hørt det også. Har du vært på WHL før? Jeg var der i fjor når de spilte hjemme mot Bolton, og skal se dem mot Arsenal i februar. Har sett dem flere ganger, og jeg har aldri hørt et så høyt publikum før, og i følge tester så er det vel bare Stoke fansen som lager mer liv.


Tottenham fansen på bortebane. Ganger du dette med 5 så får du stemingen på White Hart Lane.

Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.


kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #732 på: 04. Jan. 2011, 16:51 »
Har vært på WHL en gang. Spurs-Newcastle 1-0, den våren vi rykka ned. Spurs fansen var rævva. Har også vært vitne til bortefansen til spurs, både på St. James og på Boleyn Ground. Ble ikke imponert der heller. Selvsagt tynt å dømme WHL publikummet etter en kamp, men når de drar i land en seier som sikrer viktige poeng i innspurten om en europacup plass, så var det ikke en uviktig kamp heller. Hørte dessuten Toon Army gjennom 85 minutter da vi tapte 0-2 i romjulen også.

Har vært på flere stadioner rundtomkring i England, og f.eks så er stemningen på Emirates, Elland Road, Boleyn Ground for å nevne noen klart bedre enn det jeg opplevde på WHL.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #733 på: 04. Jan. 2011, 16:59 »
Vel, de skal bygge ut til over 60 000 innen noen år, fansen deres er slettes ikkenoe spøk, pluss at de har CL spill og er for øyeblikket med i topp 4...

Edit, i forhold til de som mener Tham ikke er større enn oss

Måtte bare kommentere denne, for å slenge litt dritt om spurs. De har noe av de dårligste supporterne jeg noen gang har bevitnet i England. Fryktelig dårlig stemning på WHL, og bortesupporterne deres er ikke akkurat mye å hoppe i taket for de heller. Sett fra et nokså objektivt ståsted selvfølgelig :)

Ja, da har jeg hørt det også. Har du vært på WHL før? Jeg var der i fjor når de spilte hjemme mot Bolton, og skal se dem mot Arsenal i februar. Har sett dem flere ganger, og jeg har aldri hørt et så høyt publikum før, og i følge tester så er det vel bare Stoke fansen som lager mer liv.


Tottenham fansen på bortebane. Ganger du dette med 5 så får du stemingen på White Hart Lane.
Jeg var over å så Spurs mot Nufc i romjulen med to kompiser som begge er Tottenham supportere! Newcastle fansen sang desidert høyest og mest, det var de også enige i. Spurs fansen begynte først å synge etter målet til Lennon.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #734 på: 04. Jan. 2011, 17:10 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2495214.ece

De har vært syke hver gang jeg har sett de. Men de er i hvertfall ikke fryktelige.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.