20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 366581 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #690 på: 04. Jan. 2011, 01:47 »
This is what Alan said yesterday:

“Occasionally there does come a time, especially in the first year after promotion, when you sometimes need a guiding hand. Somebody that makes sure you just don’t get yourself in trouble, which can happen easily at this level.”

“You can go on a run of six games without a win and suddenly you’re in trouble. My argument against that particular policy of only signing youngsters for this window is that we have to make sure we’re open on all levels here, because we’re only halfway through the season and we’re vulnerable.”

“Andy Carroll’s injury proves how vulnerable all that can be. No, the policy hasn’t changed. The other thing you can argue is that perhaps one of the reasons why I’m sitting here is because I know that young player market, particularly in England, as well as any other Premier League manager and that’s something I’m looking at in this window too.

“The most important thing for me, looking at this group, is that it doesn’t get destabilized as well. I don’t know what the impact of a senior player like a Robbie Keane or a David Beckham might have on this group.”

“I have to be very careful that it’s the right impact and that’s something else I’ll discuss with my staff and the people in power who are here.”


Niko Kranjcar ser også ut til å være kandidat.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #691 på: 04. Jan. 2011, 01:50 »
Enig med Pardew her. Vi kan ikke stole blindt på unggutter når vi skal overleve i PL. Nå har vi jo allerede en stamme av erfarne karer i Harps, Barton, Nolan og Smith da. Men et lån av eksempelvis Keane eller Becks ville helt klart være en smart kortsiktig investering for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #692 på: 04. Jan. 2011, 01:54 »
Har lest at Kranjar vil bli i London, men hvis ikke er jeg positiv...

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #693 på: 04. Jan. 2011, 01:56 »
cottwilsonecho Scott Wilson

@airborneracimo They've asked about both [Bentley and Keane], but I'm told Bentley is the one they're really after. Spurs want to sell rather than loan though.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #694 på: 04. Jan. 2011, 02:05 »
cottwilsonecho Scott Wilson

@airborneracimo They've asked about both [Bentley and Keane], but I'm told Bentley is the one they're really after. Spurs want to sell rather than loan though.

Heller Bentley enn Keane må jeg si, men når det er salg og ikke lån er jeg usikkert.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #695 på: 04. Jan. 2011, 12:00 »
Enig med Pardew her. Vi kan ikke stole blindt på unggutter når vi skal overleve i PL. Nå har vi jo allerede en stamme av erfarne karer i Harps, Barton, Nolan og Smith da. Men et lån av eksempelvis Keane eller Becks ville helt klart være en smart kortsiktig investering for oss.

Jeg er totalt uenig. Den nye transfer policyen fikk vi av en grunn. Fordi vi ikke økonomisk tålte den gamle, og fordi vi skal se fremover. Dette blir bare latterlig fra Pardew som tydligvis ønsker typiske dyre, kjente spillere med høy lønn. Ei heller har vi en gruppe som trenger noen til å "guide" oss. Nolan, Barton, Colo er alle ledertyper som starter. Bentley som vi linkes sterkt til er heller ingen typisk leder. Mer et potensielt problem.
« Siste redigering: 04. Jan. 2011, 12:02 av 17Parker »

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #696 på: 04. Jan. 2011, 12:04 »
Poster det samme innlegget her som jeg postet på VGD:

Ja, la oss kun hente unggutter fra CCC osv uten erfaring! Det er nok løsningen! Det optimale er selvfølgelig en blanding av spillere med rutine, og yngre mer spennende spillere. Det tror jeg både Pardew og Ashley er fullt klar over. Og hvis du tror at Ashley kommer til å være med på å hente masse spillere i alderen 28-31 år uten noe videresalgspotensiale, så tror jeg du tar fryktelig feil.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #697 på: 04. Jan. 2011, 12:10 »
Poster det samme innlegget her som jeg postet på VGD:

Ja, la oss kun hente unggutter fra CCC osv uten erfaring! Det er nok løsningen! Det optimale er selvfølgelig en blanding av spillere med rutine, og yngre mer spennende spillere. Det tror jeg både Pardew og Ashley er fullt klar over. Og hvis du tror at Ashley kommer til å være med på å hente masse spillere i alderen 28-31 år uten noe videresalgspotensiale, så tror jeg du tar fryktelig feil.
Jeg svarer deg her også:

Det var det jeg sa, ikke sant? Selvsagt er en blanding av unge spennende spillere og spillere med rutine det beste. Derfor spiller vi med blant annet Kevin Nolan, Joey Barton og Fab Coloccini. Vi trenger ikke flere til å "guide" laget vårt. Nei, det tror jeg ikke. Men spillere som Bentley, Keane og Beckham som Pardew ønsker, er spillere vi kjøpte "da". Spillere med høye lønninger og/eller som var over the top. Slike lettvinte, dyre løsninger burde vi holde oss langt unna. Det er ikke bærekraftig.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #698 på: 04. Jan. 2011, 12:12 »
Likar den youth policyen, og håpar me forsetter med det.  :)

Må hugse på at Bentley ikkje er ein gamal mann, han er berre 26 år.

Bentley er ingen gamling, men han er en spiller som vil kreve en høy lønn og som er skadeplaget. Det gjenstår også å se hvor mye Tottenham krever for denne spilleren de brukte 15 millioner pund på. Alt over 5 mp er en skampris i min mening.
« Siste redigering: 04. Jan. 2011, 12:14 av 17Parker »

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #699 på: 04. Jan. 2011, 12:15 »
Korleis veit du Bentley vil ha høg lønn? Han vil nok sikkert gå ned ein del for å få speletid. Han treng å få karrieren på føttene igjen, så viss han har litt ambisjoner for karrieren sin, går han med på eit lønnskutt.

Money talks og Pardew virker veldig intressert.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #700 på: 04. Jan. 2011, 12:18 »
Spørsmålet er jo om det er noen som er villige til å gi Bentley høy lønn. Jeg tviler på det. Han må nok bare innse at han ikke akkurat sitter med de beste korta på hånda, og som Christian sier, så vil han nok forhåpentligvis godta en forholdsvis lav lønn for å få karrieren på fote igjen.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #701 på: 04. Jan. 2011, 12:19 »
Spørsmålet er jo om det er noen som er villige til å gi Bentley høy lønn. Jeg tviler på det. Han må nok bare innse at han ikke akkurat sitter med de beste korta på hånda, og som Christian sier, så vil han nok forhåpentligvis godta en forholdsvis lav lønn for å få karrieren på fote igjen.

Vi får se.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #702 på: 04. Jan. 2011, 12:25 »
Noen som har en link til SSN? Livesport247.com har den ikke oppe nå.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #703 på: 04. Jan. 2011, 12:28 »
SSN: Plenty of transfer talk coming out of Harry Redknapp's press conference at Tottenham today. He talks about Beckham, Suarez, Bentley, Kranjcar among others and we'll bring you what he has to say shortly.

Korleis veit du Bentley vil ha høg lønn? Han vil nok sikkert gå ned ein del for å få speletid. Han treng å få karrieren på føttene igjen, så viss han har litt ambisjoner for karrieren sin, går han med på eit lønnskutt.

Money talks og Pardew virker veldig intressert.
Så klart, men ikkje rart han er intressert i Bentley heller. Me treng ein ving som kan slå innlegg, og Bentley har ein del erfaring i PL. Det er noko klubben treng, i kampen mot nedrykk.

Vel, intressert og kjøpe er to forskjellige ting. Hughton var kanskje også intressert, men han forsto gjerne at det ikke var veien å gå, av flere grunner.

Barton88

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 56
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #704 på: 04. Jan. 2011, 12:38 »
Wayne Bridge linkes på lån til oss. En spiller som har sett sine beste dager og selv om vi sårt trenger dekning på v.becken håper jeg vi finner noe annet en Bridge. Få har tjent så gode penger som Bridge uten å nesten spille fotball.