20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 364891 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #675 på: 03. Jan. 2011, 22:32 »
Har lest meg opp litt på Sessegnon. Han virker som et sutrehue med primadonna-takter overload! Nei takk, selv om han virker som en meget bra spiller.

Ønsketenkning: Ben Arfa, Djalo, og Van aanholt

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #676 på: 03. Jan. 2011, 22:33 »
Har lest meg opp litt på Sessegnon. Han virker som et sutrehue med primadonna-takter overload! Nei takk, selv om han virker som en meget bra spiller.

Ønsketenkning: Ben Arfa, Djalo, og Van aanholt
De 3 der hadde jeg sagt  8) til. :-*
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #677 på: 03. Jan. 2011, 22:35 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6632053,00.html

Nei takk. Ikke den type ving eg ønsker meg i alle fall...
Samme her, minner kansje litt om Barton i spillestil. Da mener jeg at han ikke er en ren ving type, ikke allverdens rask men har en god høyrefot.
Heller Adams fra Blackpool, han minner meg litt om Emre.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #678 på: 03. Jan. 2011, 22:46 »

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #679 på: 03. Jan. 2011, 23:09 »
http://www.teamtalk.com/fulham/6632838/Harry-Bentley-wants-to-leave

Ble lagt ut for 5 min siden.

Ikke spesielt revolusjonerende. Harry er mildt sagt ikke fan av Bentley. Blir spennende å se hva Tottenham krever nå som Harry åpent har kritisert hvor skadeplaget Bentley er og fortalt at han kommer til å bli solgt (så godt som). Vil egentlig ikke ha Bentley uansett.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #680 på: 04. Jan. 2011, 00:02 »
Nå er vi også (igjen?) linket til Taarabt. Dette er mer typen overgang vi bør se etter, men fortsatt negativ da vi, igjen, ikke trenger personer med stort potensiale til å ødelegge moral.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #681 på: 04. Jan. 2011, 00:07 »
Nå er vi også (igjen?) linket til Taarabt. Dette er mer typen overgang vi bør se etter, men fortsatt negativ da vi, igjen, ikke trenger personer med stort potensiale til å ødelegge moral.

http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2011/01/03/2288676/newcastle-united-target-qpr-midfielder-adel-taarabt-report

Har ferske linker til alt! ;)


17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #683 på: 04. Jan. 2011, 00:14 »
"Newcastle have made an inquiry to take Wayne Bridge on loan from Manchester City and are hopeful of striking a deal with Tottenham for Robbie Keane where they take him now and pay a £4million fee in the summer.
Newcastle have Adel Taarabt, David Bentley, Shaun Wright-Phillips and Leeds' Max Gradel on a list of potential targets."

En hel skokk med moralødeleggere og over the top spillere. Wayne Bridge går fint på lån. Perfekt backup for Enrique. Tviler dog på at han ønsker å sitte på benken når han først stikker. Resten kan vi spare oss for etter min mening.


Vegard Nilsen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #684 på: 04. Jan. 2011, 00:34 »
Tror det skal mye til for å ødelegge moralen til newcastle spillerne nå om dagen. Enten er du kul nok til å være en del av gjengen, ellers blir du frøsset ut. Da tenker jeg spesielt på barton, nolan og smith gjengen.

Ser ut som om jonas, coloccini og enrique, samt routledge har en liten egen klikk på gang men bekymrer meg lite for det siden disse karene virker å være likebar blant de fleste.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #685 på: 04. Jan. 2011, 00:53 »
Det er umulig å ha en spillergruppe uten at det blir ulike gjenger innad. Bare gjengene fungerer sammen på trening og kamp er det ikke noe problem, slik som jeg har inntrykk av at det gjør nå.

Derfor er det viktig at vi ikke gjør for store forandringer på stallen på kort tid. Håper vi henter David Bentley. Han er en god ving og han har flere gode år foran seg, og han har sannsynligvis et mål om å ta tilbake landslagsplassen han mistet etter han begynte å slite benken i spurs. Jeg vil helst ikke at vi henter Robbie Keane da han er på tampen av karrieren, men jeg kan godta han som en kortidsløsning, dvs på lån ut sesongen.

På spissplass behøver vi også en forsterkning, men gode spisser er veldig vanskelig å finne. Roque Santa Cruz er kanskje min favoritt, selv om han er i samme kategori som Keane(se over). Ikke umulig at han kan være tilgjengelig på lån ut sesongen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #686 på: 04. Jan. 2011, 01:12 »
Vil heller ha Santa Cruz enn Keane.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #687 på: 04. Jan. 2011, 01:14 »
Hvert fall bare lån. Har jo vært fryktelig skadeutsatt, men akn han komme tilabke i form er han åpenbart en forsterkning.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #688 på: 04. Jan. 2011, 01:30 »
Hvert fall bare lån. Har jo vært fryktelig skadeutsatt, men akn han komme tilabke i form er han åpenbart en forsterkning.

Nettopp. Vil ikke hente verken Keane eller Roque permanent, da jeg ser på begge som usikre "long term".
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #689 på: 04. Jan. 2011, 01:46 »
"Newcastle have made an inquiry to take Wayne Bridge on loan from Manchester City and are hopeful of striking a deal with Tottenham for Robbie Keane where they take him now and pay a £4million fee in the summer.
Newcastle have Adel Taarabt, David Bentley, Shaun Wright-Phillips and Leeds' Max Gradel on a list of potential targets."

En hel skokk med moralødeleggere og over the top spillere. Wayne Bridge går fint på lån. Perfekt backup for Enrique. Tviler dog på at han ønsker å sitte på benken når han først stikker. Resten kan vi spare oss for etter min mening.

Max Gradel er en spiller eg gjerne kunne tenkt meg til Newcastle.. Kjapp spiller med god teknikk, som skyter bra med begge bein. Er ikke verst bare det!

Taarabt er heller ingen dum idè.