20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 364894 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #615 på: 02. Jan. 2011, 14:21 »
Wtf. Pardew er ute etter Beckham!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6630371,00.html?


Flere enn meg som hadde kjøpt drakta da eller? :P


Derfor sier jegnei takk til Becks. Vil ikke at Ashley skal bli rikere. Men Ashley er ikke dum, så han vet at Beckham ar en stor markedsverdi

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #616 på: 02. Jan. 2011, 14:41 »
http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-united/nufc-news/2011/01/02/alan-pardew-hoping-to-have-striker-by-end-of-week-79310-27919088/
Pardew has made Tottenham’s Robbie Keane a top target, but now faces a battle to convince Mike Ashley that the striker is worth £55,000 a week as well as a sizeable signing on fee. Harry Redknapp has told interested clubs he does not want the player to go out on loan.
Ny spiss i løpet av uken.
Ingen David Beckham
Er vi igjen linket til Jamie O`Hara

Hmm, vet ikke helt hva jeg skal si. Jo stemmer det er sillly season  :D

Jepp, det er silly season, men jeg skulle gjerne sett Keane holde drakta på St.James Park i løpet av uka. Tipper Pardew vil skaffe seg en liten stjerne blant fansen hvis han klarer å få med Ashley på dette. Pardew har heller ikke noe å tape, for Ashley kan vel strengt tatt ikke bli mindere populær?

Når det gjelder Beckham: det eneste Sirkus Newcastle mangler er jo et 6 måneder langt Beckham sirkus. Vanskelig å si, men det kunne kanskje vært brukbar butikk om Becks hadde spilt for oss denne våren? Jeg ser det dog ikke for meg...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #617 på: 02. Jan. 2011, 14:43 »
Tor Kristian Karlsen mener å ha gode kilder som sier at Carroll blir solgt hvis det tikker inn et bud på £15-20 mill. Det kan da ikke stemme!?

Det perfekte svar på sånt hviss-hvass fra en-eller-annen-som-tror-han-vet-noe:

Ja, da så.... God middag.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #618 på: 02. Jan. 2011, 14:44 »
Wtf. Pardew er ute etter Beckham!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6630371,00.html?


Flere enn meg som hadde kjøpt drakta da eller? :P


Derfor sier jegnei takk til Becks. Vil ikke at Ashley skal bli rikere. Men Ashley er ikke dum, så han vet at Beckham ar en stor markedsverdi
Det er jo klubben som blir rikare, Ashley har jo ikkje tatt ut peng av klubben. Heller tvert om.

Forsikitg nå Christian, la oss ha det morro med silly seasjon så lenge det er morro, og så tar vi diskusjonen om Ashleys pengebruk, eller rettere sagt sparing(?), senere...  ;)

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #619 på: 02. Jan. 2011, 15:53 »
Blir spennende å se framover no, om vi får inn noen nye spillere! For vi trenger å forsterke laget, og da helst framover på banen.

Hadde vi fått Yannick Djaló, så hadde det vært en kjempesignering! Var vel snakk om £3,5 eller noe?
Max Gradel fra Leeds var det og snakk om. Ja, takk til han også! Hiv med Smith i en byttehandel, så er nok den dealen i boks!  :P

Hadde ikke takket nei til Karim Ziani heller, men ikke for noe særlig mer enn £2,5.

Når det gjelder Robbie Keane, så hadde det ikke vært meg imot og fått han inn på lån! Kunne vært en bra tilvekst framover for oss.

David Bentley hadde heller ikke vært en dum ideè, for vi trenger en ving som kan slå gode innlegg!

Hadde vi fått inn 2-3 av disse, så hadde eg vært storfornøyd! Djalò, Gradel og Keane/Bentley hadde vært konge!

Hadde vi i tillegg blitt kvitt litt daukjøtt, som Best, Shola, Løven, Guthrie(?) og Smith, så hadde jo det vært knall. Bruke de i eventuelle byttehandler, f.eks..

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #620 på: 02. Jan. 2011, 15:58 »
Hadde ikke takket nei til denne Stephane Sessegnon heller  ;)

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #621 på: 02. Jan. 2011, 16:10 »
Men å kvitte seg med Ameobi synes jeg ikke vi skal gjøre. Han har vært lojal mot klubben hele karrieren, og er ikke den som klager for mye om han sitter på benken. I tillegg har han bevist gang på gang at han kan være en nyttig joker. Dessuten skal vi vel spille flere Tyne-Wear derby også.  ;D

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #622 på: 02. Jan. 2011, 16:12 »
Men å kvitte seg med Ameobi synes jeg ikke vi skal gjøre. Han har vært lojal mot klubben hele karrieren, og er ikke den som klager for mye om han sitter på benken. I tillegg har han bevist gang på gang at han kan være en nyttig joker. Dessuten skal vi vel spille flere Tyne-Wear derby også.  ;D

Oki, du har kanskje et poeng  ;D hehe

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #623 på: 02. Jan. 2011, 19:27 »
Lurer på hvor mange aviser eller hvor mange nettsider eller om han har vært inne på forumet her?
Men han som kommenterte kampen mot Wigan ramset opp ALLE spillerene vi har skrevet om på denne siden i dag?? Så vi var jo linket med halve europa hørtes det ut som :D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #624 på: 02. Jan. 2011, 19:32 »
Haha, akkurat det la jeg merke til også. Det hørtes ut som en kortversjon av denne tråden.  :)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #625 på: 02. Jan. 2011, 19:52 »
Ja, men denne tråden og alle sundagsavisene i England er jo på same nivå :P

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #626 på: 02. Jan. 2011, 20:36 »
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/3924/4/birmingham-eyeing-january-swoop-boca-juniors-striker

Kunne dette være noe for oss? Spennende egenskaper og svært spennende pris. Noen som kjenner til han?

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #627 på: 02. Jan. 2011, 21:00 »
Har ikke sett så mye av han, men har sett en del Boca-kamper den siste tiden iom. at de har sendt argentinsk fotball på Canal+, og de som holder han ute av laget er ikke veeldig imponerende, så... tror vi bør sikte høyere. 3 mål på 60 kamper.
Oscillons From The Anti-Sun

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #628 på: 02. Jan. 2011, 21:16 »
Alan Pardew thinks Robbie Keane and David Bentley have the neccesary attributes to play for Newcastle amid ongoing reports that the duo are transfer targets of the St James' Park club.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6631172,00.html

Jeg må si jeg ikke er fan av disse spillerene. Hvorfor vet jeg ikke helt. De har nok kvalitet nok, men til hvilken pris skal vi skaffe oss disse dyre/usikre spillerene?

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #629 på: 02. Jan. 2011, 21:19 »
Har ikke sett så mye av han, men har sett en del Boca-kamper den siste tiden iom. at de har sendt argentinsk fotball på Canal+, og de som holder han ute av laget er ikke veeldig imponerende, så... tror vi bør sikte høyere. 3 mål på 60 kamper.

Har lest litt om han og han regnes som et stort talent da... Prisen er ikke lei og han er fortsatt ung. Nå er ikke Boca noe hvilket som helst lag heller... Prisen var i alle fall svært spennende.

Bentley og Keane-linken som det her refereres til dukket akkurat opp etter intervjuet Sky hadde med Pardew etter  kampen. Alt han sa var de var gode spillere som hadde det som trengtes. Bentley hadde vært spennende til en ikke altfor høy pris ;)
« Siste redigering: 02. Jan. 2011, 21:22 av kung_zlatan »