20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 190785 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #255 på: 06. Des. 2011, 23:10 »
Family Guy og South Park er jo på et annet nivå kontra HIMYM da - myyyye bedre!
Ellers glad vi er flere - pleb ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #256 på: 06. Des. 2011, 23:13 »
Family Guy og South Park er jo på et annet nivå kontra HIMYM da - myyyye bedre!
Ellers glad vi er flere - pleb ;)

Hvorfor er du egentlig glad for at du ikke liker noe? Hadde jeg kunnet velge, ville jeg likt alt som gikk ann å like :P Mer glede i hverdagen er da bare positivt!
Same old Shearer, always scoring!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #257 på: 06. Des. 2011, 23:13 »
Family Guy og South Park er jo på et annet nivå kontra HIMYM da - myyyye bedre!
Ellers glad vi er flere - pleb ;)

Hehe, enighet. Family Guy kan jeg faktisk le av. Noe av South Park også  ;)

Nå er det lenge siden jeg har sett Venner for livet (TV2), men husker jeg digget det i midten av tenårene.

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #258 på: 06. Des. 2011, 23:18 »
Hvordan folk kan mislike bbt, himym og scrubs er for meg et meget stort mysterium..

Har heller ikke sansen for noen av de seriene du nevner der, cheik. Det bør egentlig ikke være noe stort mysterium. Oser ikke akkurat kvalitet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #259 på: 06. Des. 2011, 23:18 »
Liker mye jeg - men går jo slettes ikke an å like alt! For min del syns jeg Scrubs er helt grusomt idiotisk, How I Met.. teit og BBT veldig ensformig. Slike sitcoms finnes der så grusomt mange av. Jeg digger dog Friends, The Office, Modern Family, Seinfeld og Arrested Development for å nevne noen absolutt favoritter i lignende sjanger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #260 på: 06. Des. 2011, 23:21 »
Jeg har jo absolutt ikke noe behov for å forsvare de seriene jeg liker.. Sånn er det bare!

Noen liker bra serier som scrubs og noen liker grå, kjedelige møkkaserier som the office.

Dæt's lajf ;D
Same old Shearer, always scoring!

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #261 på: 06. Des. 2011, 23:23 »
Jeg digger dog Friends, The Office, Modern Family, Seinfeld og Arrested Development for å nevne noen absolutt favoritter i lignende sjanger.

 :thumbu:

Modern Family er sammen med Community det klart morsomste på tv i dag. Som jeg sa tidligere, at Community legges ned etter denne sesongen er helt utrolig med tanke på hvor mye dritt som faktisk går på tv.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #262 på: 06. Des. 2011, 23:27 »
Med tanke på hvor fornuftig du er ellers hva slikt angår - så bør jeg strengt tatt sjekke ut Community!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #263 på: 06. Des. 2011, 23:28 »
Jeg digger dog Friends, The Office, Modern Family, Seinfeld og Arrested Development for å nevne noen absolutt favoritter i lignende sjanger.

 :thumbu:

Modern Family er sammen med Community det klart morsomste på tv i dag. Som jeg sa tidligere, at Community legges ned etter denne sesongen er helt utrolig med tanke på hvor mye dritt som faktisk går på tv.

Noe som er din mening :) Har fått sansen for white collar nå! Homeland begynte bra, men virker litt døvere i lengden......
Same old Shearer, always scoring!

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #264 på: 06. Des. 2011, 23:28 »
Ser minimalt på TV. Ser nyheter og selvfølgelig Newcastlekampene. Kunne fint klart meg noen uker uten TV

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #265 på: 06. Des. 2011, 23:29 »
Med tanke på hvor fornuftig du er ellers hva slikt angår - så bør jeg strengt tatt sjekke ut Community!

Bare du er forberedt på at det er jævlig spesielt, så blir det nok bra.

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #266 på: 06. Des. 2011, 23:30 »
Jeg ble anbefalt Community av en kompis. Tror det kan være bra!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #267 på: 06. Des. 2011, 23:32 »
HIMYM er jo bare en moderne utgave av Friends, myntet på dagens ungdom slik de er i dag. Friends er ræva, HIMYM er ræva. Har dog ingen problemer med å forstå at ungdom liker de seriene.
Nei.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #268 på: 06. Des. 2011, 23:33 »
Community begynte jeg å se på.. Så vel 3-4 episoder og fant det egentlig rimelig fantasiløst.. Men må kanskje se ein heil sesong før man kan si noe helt sikkert om hvor bra det er.
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #269 på: 06. Des. 2011, 23:36 »
Med tanke på hvor fornuftig du er ellers hva slikt angår - så bør jeg strengt tatt sjekke ut Community!

Bare du er forberedt på at det er jævlig spesielt, så blir det nok bra.

Føler jo jeg liker litt spesielle serier da :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida