20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 784481 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1485 på: 14. Mars 2010, 09:55 »
Og for å være litt kjip:






Uansett...jeg synes alle de filmene, samt Hellsing serien er verdt å se. Til og med Blade er fet. Sykt bra film? Nei, men gud bedre så mandig og barsk. Wesley Snipes er så jævlig kul!
Og Nosferatu, eine Symphonie des Grauens er tidenes vampyrfilm! ;D

Ikke filmer, men har kommer halveis i House M.D, sesong 6 som viser seg og fortsette der det slapp. Jææævlig knall! Og har akkurat begynt på Weeds, seasong 5 som fortsette knall. To flotte serier!
Nei.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1486 på: 14. Mars 2010, 12:33 »
Vel, Boris. Da er jeg sikker på at du kommer til å like Thirst ;)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1487 på: 15. Mars 2010, 23:53 »
Jupp, regner med at den er rimelig fet.

Sist sett:

Weeds, sesong 5 - Fremdels jævlig knall!

The Book of Eli - Flott film med hærlig atmosfære! Denzel Washington er intet mindre enn RÅ, men det er vi jo rimelig van(d?)t med. Gary Oldman er meget bra som alltid, og til og med Mila Kunis leverte jævlig bra her. Ray Stevenson er også jævlig badass her! Knallfilm!

K-20: Legend of the Mask - Dritkul film! En slags "superhelt"film.
Sitat
Batman and V for Vendetta mashed with Japanese Alternate Reality
. Langt ifra en orginal film, og noe som ikke er heeeelt der. Men utrolig underholdende uansett. Takeshi Kaneshiro er som vanlig helt konge. Undervurdert skuespiller som fortjener langt mer oppmerksomhet fra alt og alle!
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1488 på: 20. Mars 2010, 12:25 »
Crows Zero - Har hatt planer om å se den her en lang stund, men fikk først dratt finger'n ut av stumpen i går og sett'n. Og joda, den var fet den. Du vet at du kommer til å bli underholdt når du setter på en
Takashi Miike-film, men allikevel var nok det her den svakeste Miike-filmen jeg har sett til nå. Shun Oguri var noget svak, og etter 30 minutter skjønte du hvor filmen tar veien. Litt Fight Club-ish, egentlig, uten å være på langt nær så bra og fet som nevnte film. Tjah, havnet vel på 6.5-7/10. Verdt å se!
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1489 på: 22. Mars 2010, 15:51 »
Demolition Man og Jugde Dredd i helga. Lenge siden jeg har sett begge, og jeg stordigga fremdeles begge. Faen så rått!
Nei.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1490 på: 31. Mars 2010, 00:30 »
The City of lost children - Snodig fransk film! Ser at Bioshock er ein smule inspirert av filmen på nokre plan.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1491 på: 31. Mars 2010, 00:41 »
Da må jeg jo nesten se den!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1492 på: 31. Mars 2010, 12:32 »
Nesten? Det er en film som burde være obligatorisk, og slle må se den. Sykt bra film.
Nei.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1493 på: 31. Mars 2010, 14:56 »
Ja den kan eg sterkt anbefale, endel laugh out loud moment for min del!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1494 på: 11. April 2010, 23:40 »
Var på Kick-Ass nå! Kan best beskrives som en slags mix av Superbad og Quentin Tarantino - og det var faen meg en sykt morsom film! Digga den, topp underholdning :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1495 på: 12. April 2010, 00:07 »
Har gleda meg stort til den dritlenge, og spurte folk på fredag om de hadde lyst til å være med på kino å se'n. Men ingen som gadd. For en gjeng møkksekker!
Blir vel til at jeg nok en gang ender opp med å stikke på kino alene. Ugh!
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1496 på: 12. April 2010, 00:13 »
Kino alene? Det har jeg vært en gang - da var jeg 10-11 år og var på Titanic - pappa fiksa meg inn selv om jeg ikke var gammel nok. Digga filmen, men det var litt skummelt å sitte alene der. Og det var pissepause midt i husker jeg, den gang. Litt trist det da!
Men du må få de venna dine med - filmen var dritdigg ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1497 på: 12. April 2010, 00:26 »
Haha, awww! Jeg unner ingen å måtte se Titanic, og i allefall ikke en gutt på 10-11 år. Hæh! Neida, jeg skjønner. Kino alene er på en måte ikke helt det store, men jeg overlever. Er filmen bra så går jeg smilende ut igjen, jeg vøtt. Og sånn er det når ingen vil være med. Da får man dra alene.
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1498 på: 12. April 2010, 00:34 »
Titanic er ikke så ille som folk skal ha det til - omtrent på linje med Avatar. Overlever jo den kleine lovestoryen for litt real båtaction :P

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1499 på: 12. April 2010, 15:21 »
Haha. Det store med Titanic var jo Kate Winslet.
Storyen var så som så, men den gang la man ikke så mye merke til det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon