20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Intertoto - Walk-over i år?  (Lest 15043 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #105 på: 20. Mai 2006, 16:29 »
Hvis Lillestrøm tar seg videre så møter vi dem på Åråsen den 22 Juli!! Gleder meg!! :D

Åsmund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #106 på: 20. Mai 2006, 16:35 »
Sjekk her
link hos CW

Denne er den beste da

Førstkommende mandag reiser NUSSC over til Newcastle og med i kofferten har vi bl.a. opptak av LSK sine siste kamper, så alt skal ligge til rette for at Newcastle er godt forberedt til å ta i mot kanarifuglene.

Og Shearer blir trolig med til Norge som klubbens ambassadør.

Akkuratt som nufc ikke klarer å skaffe opptakene selv! Newcastle er ikke noe tegneserie lag!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 20. Mai 2006, 17:14 »
hehe, jeg leste det tidligere i dag. Lo litt når jeg så det!:)

De er veldig opptatt av å gi et inntrykk om at de er "bestisser" med Nufc.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #108 på: 20. Mai 2006, 17:15 »
Haha, de vinner nå som de får hjelp av NUSSC.

Åsmund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #109 på: 20. Mai 2006, 17:51 »
Ja da blir det nok storseier og CW blir hyllet sammen med laget foran Newcastle-svingen! :lol:  :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 20. Mai 2006, 18:01 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Ja da blir det nok storseier og CW blir hyllet sammen med laget foran Newcastle-svingen! :lol:  :lol:

Wishful thinking for Weiseth. Men både han og vi vet at akkurat det skjer ikke.

Uansett. Newcastle hadde helt sikkert greid å skaffe videoer av Lillestrøm selv, men jeg vil tro at Weiseth sikkert har tryglet seg til å få den ære av å ta med seg noen videoer når han først skal over dammen.

Skjønner ikke hvorfor man hisser seg opp over at Weiseth skryter av at han har den jobben ENHVER Newcastle-supporter drømmer om. Ikke kom å si at dere ikke drømmer om å være i Weiseths posisjon. Joda, jeg forstår at dere sikkert trives med distansen, men likevel. Jeg tror ikke noen ikke hadde ønsket å hatt en fot innenfor.

Men jeg tror samtlige her ville valgt en litt annen tilnærming enn Weiseth. Og jeg tror nok mange ville vært litt mer ydmyk enn Weiseth.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Åsmund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #111 på: 20. Mai 2006, 18:06 »
Stemmer det Joakim. Han har sett seg selv i en slik posisjon at det på en måte blir komisk å gjøre narr av han. En liten Høybråten kanskje? Bare Høybråten har inrømmet at han har tatt feil og uttalt seg i saker der han burde tidd!

Men tilbake til tema. Det kommer til å bli en vanskelig kamp mot Lillestrøm og enda vanskeligere å få tak i rimelige billetter. Jeg for min del vil helst kjøpe gjennom www.newutd.com om det blir mulig, ellers så venter jeg til NUFC legger de ut!