20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Intertoto - Walk-over i år?  (Lest 16177 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

  • Gjest
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #75 på: 09. Mai 2006, 16:19 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Tippeligaen er blitt så dårlig at hvilket som helst lag kan vinne.


Du leser for mye VG, Olav.

Det er feil at Tippeligaen er blitt dårligere de siste årene. Den er bare blitt mye, mye jevnere. Dette vil vi blant annet se når de norske lagene skal kvalifisere seg for Champions League.

Lillestrøm ville nok klart seg i Premier League, men med hvor mange poeng veit jeg ikke. Vi slår ihvertfall LSK klart på Åråsen.

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #76 på: 09. Mai 2006, 17:22 »
Tror du virkeligt at Lillestrøm hadde klart seg i PL Plebbster? Ingen lag i Norge hadde klart det, og det nærmeste vi kommer som hadde klart seg er Rosenborg.

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #77 på: 09. Mai 2006, 17:24 »
Sitat
Lillestrøm ville nok klart seg i Premier League, men med hvor mange poeng veit jeg ikke. Vi slår ihvertfall LSK klart på Åråsen.


Litt av en moroklump du  :wink:

Sunderland hadde vunnet Tippeligaen også !
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #78 på: 09. Mai 2006, 17:34 »
Tror dette kan bli en tøff kamp, men føler meg rimelig sikker på at Newcastle skal vinne ganske greit... Lillestrøm er inne i en ganske tøff periode vil jeg tro, med Intertoto, cupen og serien. Lillestrøm vil sannsynligvis ligge på 1 eller 2 plass i serien og vil nok konse om det, framfor en plass i UEFA hvor de vil ryke ganske kjapt uansett... Derfor ser jeg ikke bort i fra at Lillestrøm ikke vil sende innpå sitt aller beste mannskap. Spesielt om de sliter med skader eller slitne spillere...

Jeg synes ikke Tippeligaen blir dårligere og dårligere for hvert år, heller tvert om....

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #79 på: 09. Mai 2006, 18:17 »
Spiller de mot Newcastle så hiver du ikke innpå reservene skal jeg love deg!

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #80 på: 09. Mai 2006, 18:18 »
Rekdal gjorde jo det i UEFAcupen... Og jeg tror Lillestrøm har mer lyst til å vinne serien enn å komme til 1 runde i UEFAcupen...

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #81 på: 09. Mai 2006, 18:24 »
Sitat fra: "plebbster"
Sitat fra: "geordie-olav"
Tippeligaen er blitt så dårlig at hvilket som helst lag kan vinne.


Det er feil at Tippeligaen er blitt dårligere de siste årene. Den er bare blitt mye, mye jevnere. Dette vil vi blant annet se når de norske lagene skal kvalifisere seg for Champions League.


Ingen norske lag presterer jo ikke noe særlig bra i Europa.

Dessuten er alle norske lag så elendige fordi Tippeligaen er så veldig uforutsigbar. Lag man selv trodde ville rykke ned kjemper jo i toppen. Og lag som er i toppen, klarer aldri å holde seg der. Norske lag klarer ikke holde formen og kvaliteten oppe. Alle lagene i norge har liksom en god sesong i blant, men klarer så ikke spille bedre neste år. "One-season-clubs" kan vi jo kalle dem for.

Rosenborg var det eneste laget som kunne spille fotball før, men nå har jo de blitt like dårlige som resten av lagene. Det er helt klart at Rosenborg er blitt dårligere, og ikke de andre lagene som er blitt bedre.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #82 på: 09. Mai 2006, 18:26 »
Er det kanskje tilfeldig at alle de andre lagene plutselig blir bedre når Eggen forlater RBK? Veldig tilfeldig at absolutt alle lagene i Tippeligaen ble så mye bedre etter det. Jeg derimot tror at Eggens bortgang gjorde Rosenborg dårligere, og gjorde dem like dårlige som de andre. Det er jo bare RBK som har klart å klamre seg om en fast posisjon i tippeligaen tidligere.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #83 på: 09. Mai 2006, 18:27 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Det er helt klart at Rosenborg er blitt dårligere, og ikke de andre lagene som er blitt bedre.


Dette er feil Olav!!! Ja, Rosenborg er blitt et dårligere lag, men de andre lagene har ikke akkurat blitt dårligere!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #84 på: 09. Mai 2006, 18:28 »
Les det siste innlegget mitt.

De andre lagene har ikke blitt dårligere. De er omtrent like dårlige som de alltid har vært.

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #85 på: 09. Mai 2006, 19:42 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Sitat fra: "geordie-olav"
Det er helt klart at Rosenborg er blitt dårligere, og ikke de andre lagene som er blitt bedre.


Dette er feil Olav!!! Ja, Rosenborg er blitt et dårligere lag, men de andre lagene har ikke akkurat blitt dårligere!


Hva var du egentlig mente der Thomas?? Ingen som har sagt at de andre lagene ikke blir noe dårligere......
Men de blir vel ikke så mye bedre meg en haug av islendinger, albanere, ungarere, svensker og dansker på banen
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #86 på: 09. Mai 2006, 20:42 »
Visst blir de det!!!

Mener du virkelig at TL hadde vært like god/ bedre om alle spillerne hadde vært norsk, og ingen utlendinger hadde fått spilt?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #87 på: 09. Mai 2006, 21:00 »
I de landene der det har vært størst import av utenlandske spillere, spesielt Belgia og Tyskland så har nivået i de respektive ligaene sunket drastisk!

Selvfølgelig så fortsterker noen utlendinger tippeligaen og det er bra med litt impulser utenfra!

Men dette blei vel litt OFF topic igjen gett...
Men uansett så knuser Newcastle LSK !!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #88 på: 09. Mai 2006, 21:01 »
Sitat fra: "Lasse"
Visst blir de det!!!

Mener du virkelig at TL hadde vært like god/ bedre om alle spillerne hadde vært norsk, og ingen utlendinger hadde fått spilt?


Misforstår du med vilje eller har du blitt skapt slik fra naturens side ??
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #89 på: 09. Mai 2006, 21:39 »
Hvorfor i alle dager skriver du "Men de blir vel ikke så mye bedre meg en haug av islendinger, albanere, ungarere, svensker og dansker på banen" da???
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.