20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton - Newcastle 17.3.22 kl. 20.45 - TV2 Premium  (Lest 2733 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7618
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 17.3.22 kl. 20.45 - TV2 Premium
« Svar #30 på: 17. Mars 2022, 23:19 »
Håper jeg aldri ser wood spille for Newcastle igjen….

Velkommen tilbake forresten. :) Savnet deg imellom alle trepoengerne! Godt vi kan tape litt også slik at du kunne finne veien tilbake til forumet. ;)
« Siste redigering: 17. Mars 2022, 23:44 av Eriksen »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 17.3.22 kl. 20.45 - TV2 Premium
« Svar #31 på: 18. Mars 2022, 09:01 »
Wood har vore god å ha i nedrykkstriden han, med tanke på at han har spelt alle kampane sidan han kom og me har i løpet av desse 11 kampane berga plassen. Kan ikkje sjå at han var so mykje dårlegare enn resten i går. Neste sesong bør han sjølvsagt sitja på benken for då har me kjøpt ny spiss og skal kjempa om topp 10.

Tykkjer med var gode i 1. omgang, men kvaliteten i siste delen var for dårleg. To sure tap på rad, kunne fort ha vunne begge. Hadde vertfall fortent poeng.
Bra med 2 veker pause no. Når er Wilson tilbake?
« Siste redigering: 18. Mars 2022, 09:04 av lgrinde »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 17.3.22 kl. 20.45 - TV2 Premium
« Svar #32 på: 18. Mars 2022, 09:05 »
Håper jeg aldri ser wood spille for Newcastle igjen….

Velkommen tilbake forresten. :) Savnet deg imellom alle trepoengerne! Godt vi kan tape litt også slik at du kunne finne veien tilbake til forumet. ;)

Hehe, det er rart dette ;D Er vel eit par til som snart kjem kravlande… «få tilbake Steve Bruce!»

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 17.3.22 kl. 20.45 - TV2 Premium
« Svar #33 på: 18. Mars 2022, 09:05 »
Mangler bare Toon nå! :)

Hadde virkelig troa da Everton fikk en mann mindre og det ble lagt til hele 14 min. (Var vel nesten rundt 20 min.) Maximin burde ha starten denne kampen, 1. Omgangen hadde passet han fint.

Landslags pause nå. Håper vi snart ser Wilson og Tripper tilbake. Kommer snart en periode med Wolves, Leicester, Palace og Norwich hvor vi bør ta de nødvendige poengene så plassen er sikret.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 17.3.22 kl. 20.45 - TV2 Premium
« Svar #34 på: 18. Mars 2022, 09:06 »
Wood har vore god å ha i nedrykkstriden han, med tanke på at han har spelt alle kampane sidan han kom og me har i løpet av desse 11 kampane berga plassen. Kan ikkje sjå at han var so mykje dårlegare enn resten i går. Neste sesong bør han sjølvsagt sitja på benken for då har me kjøpt ny spiss og skal kjempa om topp 10.

Tykkjer med var gode i 1. omgang, men kvaliteten i siste delen var for dårleg. To sure tap på rad, kunne fort ha vunne begge. Hadde vertfall fortent poeng.
Bra med 2 veker pause no. Når er Wilson tilbake?

Wilson tror og håper jeg er tilbake mot Tottenham.
« Siste redigering: 18. Mars 2022, 11:41 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7618
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 17.3.22 kl. 20.45 - TV2 Premium
« Svar #35 på: 18. Mars 2022, 09:50 »
Var snakk om 7. mai først, men ser han har begynt å jogge nå.

Synes Bruno Guimaraes var eneste lyspunktet i går, han gjorde en god figur som dyptliggende playmaker. Synes han begynner å ligne en spiller som vi kan bygge laget rundt fremover. Resten var ganske begredelig.
« Siste redigering: 18. Mars 2022, 09:52 av Eriksen »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 17.3.22 kl. 20.45 - TV2 Premium
« Svar #36 på: 18. Mars 2022, 10:45 »
Brukbar første omgang, rotete andre er inntrykket mitt. Billig mål, men de teller de og. :-X

Det jeg merka meg som var positivt i perioder, er at når vi har ball, så har ballfører så og si alltid 2-3 pasningsalternativer. Spillerne løper, kommer seg i posisjoner, er spillbare så og si hele tiden. Herlig å se i forhold til Bruceball hvor det bare var å slenge flest mulig i forsvar, kælke ballen på lykke og fromme fram til Wilson eller ASM og håpe de klarte å score mål.

Kampens desiderte høyedpunkt var når Toon-fansen ropte "your just a shit Joelinton" til Richarlison ;D Som forøvrig var både ufin og sutrete kampen gjennom.
No fate but what you make