20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle United, 26.11.21, kl. 13:30  (Lest 1706 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United, 26.11.21, kl. 13:30
« Svar #15 på: 28. Nov. 2021, 01:00 »
Enig Fluffy, det er helt klart defensivt at behovet er mest prekært. Vi har nok kvalitet nok i ASM og Wilson til å skaffe oss nok poeng for overlevelse om vi bare lærer å forsvare oss.

Det er her jeg er mest kritisk til ansettelsen av Howe da jeg ikke er overbevist om at dette er styrken hans. At han har satt Shelvey inn i XI igjen bekymrer meg litt her da han er en åpenbar svakhet defensivt. Jeg skjønner at Howe vil ha flere spillende typer inn, men fortsetter vi å slippe in 2-3 mål pr kamp er nedrykk en garanti.

Og som du sier, to backer inn i Januar er helt nødvendig.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United, 26.11.21, kl. 13:30
« Svar #16 på: 28. Nov. 2021, 16:22 »
I en kamp som dette så burde kanskje Manquillo og Hayden vært på banen for eksempel. Jeg liker at vi satser litt offensivt, men sliter med å tro at en offensiv midtbanespiller som Fraser skal være bedre som høyre vingback enn Manquillo. I tillegg kunne det kanskje vært en idé å fått inn Hayden på midtbanen, enten sammen med Shelvey og Willock eller istedenfor en av de. Det kunne gitt litt mer balanse i laget, hvertfall mot et godt lag som Arsenal. Utover dette så skulle jeg også gjerne sett Fernandez over Lascelles/Krafth, men Fernandez må da gjøre noe alvorlig galt på trening da hverken Bruce, Jones eller Howe mener han er et bedre alternativ enn Clark, Lascelles og Krafth...
« Siste redigering: 28. Nov. 2021, 16:29 av Eriksen »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle United, 26.11.21, kl. 13:30
« Svar #17 på: 29. Nov. 2021, 15:09 »
At Krafth får spilletid enda på dette nivået er jo en gåte da. Aldri vist noe som helst som tilsier at han har noe i PL å gjøre. Ellers er midtbanen ganske så krise da - tror den skal ha mye av skylda for at vi er svake defensivt. Må ha inn noen toveisspillere der - og sørge for at Shelvey blir degradert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida