20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea - Newcastle  (Lest 32693 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #135 på: 22. Nov. 2005, 12:05 »
Jeg klandrer ikke Souness for at vi tapte mot Chelsea. Men jeg klandrer Souness for at han ikke har et bedre lag å stille med, og for at han ikke prøvde å få mer ut av kampen. Jeg mener vi burde stilt med to mann på topp slik situasjonen dessverre ble, med både Owen og Shearer ute. Jeg tror ikke vi ville fått mer juling av den grunn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

  • Gjest
Chelsea - Newcastle
« Svar #136 på: 22. Nov. 2005, 14:55 »
Sitat fra: "Joakim"
Men jeg klandrer Souness for at han ikke har et bedre lag å stille med,


Er det et forsøk på å være morsom? Helt ærlig, hvordan trodde du kampforløpet hadde blitt dersom, tja, ta Hitzfeld da, hadde fått sette opp taktikk og lagoppstilling, fra det Newcastle sir Bobby Robson overlot til Souness? Jeg kan nevne Andy O'Brien, og du bør allerede nå ta slik grenseløs Souey-hets tilbake.  :lol: Hvordan kan du klandre Souness for å ikke ha et bedre lag å stille med?? To førstevalg på BÅDE forsvarsplass, midtbaneplass OG spissplass var ute med skader. Det tilsvarer 54, 54% av et førstelag. Av disse er forøvrig to faste seniorlandslagsspillere, en er fast på U21-landslaget, en er god nok for å spille på landslaget og spiller de vekselvis (dessverre ødelagt av et skademareritt fra helvete) og to har trukket seg fra landslagsspill, men som (iallefall den ene) er mer enn god til å spille der. LIKEVEL er det ikke én spiller man - i allefall jeg - gremmes over å se i Newcastletrøye (à la O'B og Faye) å se på Stamford Bridge. Hvordan i alle dager kan man klandre Souness for dette? Jeg ser ikke sammenhengen i det hele tatt.

Og for å unngå å bli kalt sneversynt ( :lol: ), det er én ting jeg har kritisert Souey for, og det vil jeg alltid mene: Salget av Darren Ambrose var direkte idioti!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #137 på: 22. Nov. 2005, 15:10 »
Så glemmer man jo også å si at det var Ambrose selv som var så oppsatt på å dra, at selv Souness måtte gi opp å beholde ham.
Jeg er uenig med Souness i valget av taktikk, noe jeg på forhånd av kampen sa - jeg ville ha 4-4-2.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #138 på: 22. Nov. 2005, 16:57 »
Newcastle klarte og holde 0-0 til pause. Det var en sterk prestasjon. Så i 2.omgang begynner vi å spille og det ser ut til at vi virkelig har lyst å vinne kampen. Selvfølgelig skjer en tabbe av Bramble og Ramage opphever offsiden! På andremålet(?) er Ramage, langt på etterskudd og dermed scorer Chelsea.... Husker ikke tredje målet... Var vel Duff.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #139 på: 22. Nov. 2005, 18:35 »
Det er de personlige feilene som tydeligvis ødela. Vi visste alle på forhånd at selv et poeng ville vært noe vi kunne vært svært glad for, men når vi gjør slike personlige feil taper vi også normalt mot Chelski.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #140 på: 22. Nov. 2005, 20:29 »
Synes det var ein bra kamp av oss til å ha halva laget skada. Det blei langt fra noko ein veis kjøring i grunn. Blei jo litt tungt når me fekk 2 dridas mål i mot rett etter pause.

Knaser dei på St James  :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

DanMan

  • Gjest
Chelsea - Newcastle
« Svar #141 på: 23. Nov. 2005, 11:30 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Så glemmer man jo også å si at det var Ambrose selv som var så oppsatt på å dra, at selv Souness måtte gi opp å beholde ham.


Det stemmer nok, men er ikke vanskelig å forstå gutten. Han fikk jo aldri spilletid. Skulle ønske han ble lånt ut i likhet med Milner, for det er ikke tvil i mitt sinn om at Ambrose blir en stor spiller.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #142 på: 23. Nov. 2005, 13:03 »
Jeg er ikke 100% sikker på at Ambrose blir stor, men potensialet er der, og jeg har blant annet mer tro på ham enn Shola Ameobi. Dessuten leverte han som oftest alltid varene når han fikk tillit, noe Souness også merka, dessverre for seint.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #143 på: 23. Nov. 2005, 20:37 »
det var vel Solano som dreit seg ut på 0-2 målet og ikke ramage
lt;3 Newcastle <3

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #144 på: 23. Nov. 2005, 20:47 »
Jepp, han roter vekk ballen, nok en personlig feil, men Ramage er langt på etterskudd, hvis ikke det var på tredje målet!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #145 på: 23. Nov. 2005, 22:55 »
Sitat fra: "Torjus"
Jepp, han roter vekk ballen, nok en personlig feil, men Ramage er langt på etterskudd, hvis ikke det var på tredje målet!


Er det ikke også slik at Bramble er alt for passiv mot Crespo som får all verdens med tid da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Chelsea - Newcastle
« Svar #146 på: 23. Nov. 2005, 23:02 »
Joda han kunne gått inn med mer kraft men er vel redd for å lage straffe da, og Crespo runder han jo fint av!

DanMan

  • Gjest
Chelsea - Newcastle
« Svar #147 på: 24. Nov. 2005, 11:33 »
Det tredje målet kan ingen klandres for, uansett hvor sen man enn måtte være. Det var en såkalt "freak accident", da den går via Parker, dupper over Given som ellers ville hatt kontroll, og i mål.