20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Portsmouth - Newcastle  (Lest 22401 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Portsmouth - Newcastle
« Svar #105 på: 02. Okt. 2005, 20:00 »
Clark er avdanka. Holder ikke stand for et lag som skal vinne bortekamper i PL, og var derfor henta inn som reservelagsspiller. Dessverre har skadesituasjonen vært såpass ille at han har måttet spille. Han holder ikke følge tempomessig, og er ingen spesielt kreativ spiller.
Parker er klasse ja, men det viste seg fra kampen starta i går, ifølge kommentatorene som poengterte det svært ofte, at Parker var ute av form, og virket ikke 100% fit.
Zoggie er en kreativ spiller med et enormt potensiale. Men i en alder av 19 kan en ikke forvente at han skal prestere jevnt så bra som han har gjort, og han fikk da sin nedtur i går hvor han ikke var helt i form.
Bowyer er ingen ving, og har ikke en pasningsfot som tilsier at han kan være det. Stort mangler på kreativitet der. Og med spissene vi hadde på banen i går, måtte man ha kreativitet på midten, kreativiteten var skadet. Zoggie hadde ikke dagen sin, og traff aldri nesten på innleggene.
Det var ikke bra nok spilt i går, men det er ingenting sjokk å "skjemme seg ut" på Fratton Park og komme hjem i skam med bare et poeng med det laget vi hadde.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Portsmouth - Newcastle
« Svar #106 på: 02. Okt. 2005, 20:34 »
Om vi skulle scoret igår måtte det ha kommet på døball men når man heller ikke klarer å slå inn en corner så kan man like gjerne bytte ut Shearer og Ameobi.

Charles N'Zogbia had six corners and all of them failed to beat the defender at the near post. Alan Shearer had two free-kicks that went harmlessly into the wall and Shola Ameobi was weak and ineffectual.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Portsmouth - Newcastle
« Svar #107 på: 02. Okt. 2005, 20:47 »
Hmm skjønner ikke hvorfor vi ikke putta innpå Chopra....har mer troen på han enn Ameobi for å si det sånn. Han virker sulten på i hvise seg fram

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Portsmouth - Newcastle
« Svar #108 på: 02. Okt. 2005, 23:12 »
Syntes på ingen måte at Clark er avdanka! da kan vi nesten si at Shearer er avdanka også.. han presterer ikke bedre enn det Clark gjør. ( nå kommer alle til å si "Shearer må ha støtte fra de andre"). Men det trenger Clark også...

Den midtbanen vi stilte med i går er god nok for 10 av 20 PL lag, så jeg syntes vi kunne forventet mer. Det største problemet vårt er på topp. Med Owen ute er vi tannløse. Ameobi og Shearer utfyller hverandre ikke i det hele tatt...

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Portsmouth - Newcastle
« Svar #109 på: 03. Okt. 2005, 00:33 »
Hvis Owen i fremtiden også blir skadet (noe som er sannsynlig) håper jeg at Chopra får sjansen fra start. Utrolig at en klubb av Newcastle's dimensjoner har en spiller som Ameobi som tredjevalg på spissplassen.

Da ville jeg heller ha brukt Chopra eller Marc Walton istedenfor Ameobi.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Portsmouth - Newcastle
« Svar #110 på: 03. Okt. 2005, 18:33 »
Enig i det som blir sagt om Clarke. Han er kanskje ikke som han var, men fortsatt en bra spiller, og ikke mer avdanke enn Shearer. Det er synd å se at Shearer sliter med tempoet nå, og på en måte er det derfor bra\like greitt at dette blir siste sessongen hans.

Denne Chopra vet jeg svært lite om... noen som kan oppdatere meg på ham? MEN, en ting er jeg rimelig sikker på, han skal være talentløs for å være dårligere en Ameobi.

Re: Michael Owen og skader. Dessverre rett at vi fort kan risikere at han blir forfulgt av skader også. Sett det tidligere og spillere som har lett for å bli skadet blir iallfall ikke skadefrie av å komme til Newcastle.