20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn - Newcastle  (Lest 21345 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #30 på: 15. Sep. 2005, 17:08 »
Blackburn borte er en vanskelig kamp, og vår (Newcastles) bortestatistikk er jo ikke akkurat noe å juble for. Skadeproblemene gjør ikke saken noe enklere, men de jeg så av Blackburn forrige helg (o-o mot Bolton) var ikke veldig imponerende. Håper kanskje at N Zogbias mål mot Fullham kan være en positiv opplevelse som kan få oss igang med å score mål. Løsner det for duoen Owen\Shearer kan de bli giftige!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #31 på: 15. Sep. 2005, 17:11 »
og mens vi diskuterer denne kampen, hvilke spillere er skadede, og hvem er det som faktisk kan spille til helgen? Noby Solano tvilsom? Luque, Emre & Dyer ute, Parker suspendert... ?

Taveren

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #32 på: 15. Sep. 2005, 21:28 »
Statues for Midtbana vår no:

Butt Loaned out
Dyer Injured
Emre Injured
Luque Injured
Milner Loaned out
Parker Suspended
Solano Injured
Viana Loaned out

Som gjer at følgande er tilgjengelege:

Bowyer
Zog
Brittain
Clark
Faye

Håper Souness tar til vett angåande Faye og at vi stiller med følgande midtbane frå venstre mot høgre: Zog - Clark - Bowyer - Brittain
Det eg har sett av Brittain på reservelaget gjer at eg ynskjer han skal få sjansen. Er dessutan ikkje noko vits i å ha han i stallen om han aldri skal få prøve seg...

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Blackburn - Newcastle
« Svar #33 på: 15. Sep. 2005, 23:43 »
Etter det jeg har hørt/lest kan Solano rekke kampen for Newcastle. Så han kan komme til å spille kampen. Det vil være veldig viktig, men håper ikke Souness sender utpå en halvskadd Solano, for da vet vi vel hva som skjer. Enda en langtidsskade på en viktig spiller.

Emre er frisk, men venter til neste uke med å spille. Det er positivt hvertfall. Dyer aner jeg ikke noe om...

Taveren

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #34 på: 16. Sep. 2005, 00:04 »
NUFC: Dyer,  Emre and Luque are all injured, while Parker is banned after his red card transgression against Fulham.

And Solano confirmed on Thursday that he will also be missing through injury, despite not now being banned for the game as had previously been thought.

No news on whether Ameobi will be considered. Although both he and Chopra are back in training, neither were risked in Tuesday's reserve game.

Luque's hamstring injury has now been confirfmed by a scan and he could be out for 10 weeks, making him unavailable for at least eight Premiership games, plus Spain's international fixtures away to Belgium and San Marino in early October.

Better news though on Steven Taylor, who failed to reappear for the second half after a heavy collision with a Gallowgate goalpost but is expected to be OK.

First team squad trio Bramble, Elliott and Clark came through Tuesday's reserve game unscathed, while Thursday's Chronicle confirmed that Craig Moore was now fit.

Frå nufc.com

Solano gjekk ut i The Journal på Torsdag og sa at han var uaktuell

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #35 på: 17. Sep. 2005, 14:09 »
Tror det blir 2-2 jeg... Jevnt i allefall, men ser ikke bortifra at det blir tap...

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #36 på: 17. Sep. 2005, 18:25 »
jeg gruer meg faktisk til denne kampen.... tror det er første gang jeg gruer meg til å se newcastle på tv! sier litt om følelsen om denne matchen.!!! :(

Håper fat fred "kicks Souness out the curv" hvis det blir tap i morgen...

Øystein Solbjørg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #37 på: 17. Sep. 2005, 22:18 »
Vi kan i hvertfall "glede" oss over at vi uansett resultat, fortsatt vil ha våre naboer fra Wearside bak oss på tabellen. 8)

Så tusen takk Gera og WBA, det så stygt ut lenge, men 3min på overtid så utliknet dere foran halvfulle tribuner på S. Stadium of shite!
Da kan vi i hvertfall gå trygt inn i en ny uke i visset om at vi fortsatt er bedre enn Sunderland. Det er da i hvertfall noe...

Så da er det bare å krysse fingrer og tær og håpe på et lite under på Ewood i morgen, en seier og 3 poeng hadde virkelig smakt nå. Men la oss i hvertfall håpe at vi kan få se et Newcastle lag som virkelig VIL vinne og som om ikke annet gjør et skikkelig forsøk på å bedre den katastrofale serieåpningen. Innsats og tæl er det minste vi ber om.

djmattis

  • Gjest
Blackburn - Newcastle
« Svar #38 på: 18. Sep. 2005, 12:31 »
BJÖRN!!!!

Skal du ned til Töyen puben eller??
lurer på om de viser den i dag..

jeg ser om du skriver noe ehr seinere

Mjoert

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 268
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #39 på: 18. Sep. 2005, 13:56 »
Hvis vi slår Svartbrent i dag.. og Liverpool taper mot Man Utd, så er vi i hvertfall a-poeng med Liverpool(en av våre rivaler). ;) Det er da noe å sette fingeren på! MEN da må vi selvfølgelig slå Blackburn... noe som er veldig vanskelig i seg selv. Med den midtbanen vi har tilgjengelig kan absolutt alt skje! Jeg håper på det beste :!:
ignert Morten.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #40 på: 18. Sep. 2005, 14:58 »
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Blackburn - Newcastle
« Svar #41 på: 18. Sep. 2005, 15:01 »
Kampen går direkte på Canal+. I dag har jeg sendt vekk kjerring og unger, så da blir det fotball i heimen.
Toon, Toon,
Black and white army

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Blackburn - Newcastle
« Svar #42 på: 18. Sep. 2005, 15:41 »
Dette er kjedeligere enn å se en 0-0-kamp mellom to bedriftslag. Tragisk omgang. Flaks for oss at Blackburn er nesten like tragiske.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Blackburn - Newcastle
« Svar #43 på: 18. Sep. 2005, 15:48 »
Hm... her kan det ende alle veier.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Blackburn - Newcastle
« Svar #44 på: 18. Sep. 2005, 15:49 »
Sitat fra: "Hans Emil"
http://a924.l609521693.c6095.g.lm.akamaistream.net/D/924/6095/319274370/reflector:21693

håper den funker idag da....


Det gjorde den ikke. Jeg skal prøve å lete etter en ny link.